...: Strona :...
News
Archiwum
Redakcja
Chat ( 0 )
Forum
Księga Gości
Imprezy
Linki
Wymiana
Radio

- Download -
Programy
Gry
Zasoby
Music
Sound
Inne

- RPG Maker -
RPGUNITE
RPGMZ
RPGMV
RPGVXAce
RPGVX
RPGXP
RPGME
SimRPG95
RPG95
WRPGE

- Projekty -
Commander
Eden Universe
Pogromca II
Virtua Twierdza

- Krypta -
Kompendium
Scenariusze
Questy
Artykuły

...: Buttony :...
Goniec RM (Archiwum)
Dragon Ball Nao
M.U.G.E.N Samouczek
Pokemon Crystal PBF
Pillars of Eternity POLSKA - największy portal Pillars of Eternity (Project Eternity)
Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglądarce



Modules -  the greatest and ultimate place for every tracked-music sympathizer
Dragon Ball Great


Informacje || Zgłoś nowe materiały
Krypta >> Questy

Quest 22
Kopalnia


Drużyna dostaje zlecenie zbadania starej, opuszczonej kopalni w Kamiennych Wzgórzach nieopodal małej (bardzo ! ) wioski... Bohater stojący na czele i drużyny i samej wyprawy ma za zadanie sprawdzić czy w owej kopalni znajduje się jeszcze złoto... Wykonanie tej pracy ma decydujące znaczenie o dalszych losach wyprawy, bo tylko Lord/Baron/Książę Vergihofen jest w stanie pomóc bohaterowi w zdobyciu tajemnej broni/wkradnięciu się do pałacu cesarza/uwolnieniu towarzysza z wiezienia etc. Tak więc nasza brygada rusza do wioski...

Tam dowiedzą się, że wioska ma już przeszło 200 lat i to właśnie kopalnia stała się pretekstem do jej założenia... Wkrótce jednak po jej założeniu górnicy (być może krasnoludy... - wasza inwencja )nagle odeszli pozostawiając nowo przybyłych "kolonistów" samych sobie... Od wielu lat ludzie w wiosce żyją w biedzie, drużyna może napotkać samotnych starców i głodne dzieci... Jest szansa by pomóc niejednemu z nich... Sami mieszkańcy raczej niechętnie dzielą się legendami o kopalni, nie wiele też w gruncie rzeczy wiedząc...

Wkrótce jednak drużyna rusza ku celowi wyprawy - a tam... napotkają pewnie nie jednego potwora, gdzieś zawalą za sobą korytarz, po długich poszukiwaniach znajdą ogromną żyłę złota... Będzie jednak jeszcze coś... Rozwiązanie... Najpierw fragmenty dziennika jednego z górników mówiące o "napadach" i szaleństwie..., potem kilka duchów przemykających tu i ówdzie (może atak... ), w końcu parę szkieletów (ciał ), aż w końcu... drugie wyjscie, które powinno utworzyć się przed drużyną przypadkowo (może jakiś wstrząs... ) ... I krąg Pradawnych... Znaki i symbole na ziemi... wszystko to w głębokiej kotlinie pośród wzgórz... Mające nie 200, nie 500, ale tysiące lat... Mówiące o potędze Gai, przesyłające ostrzeżenie, ale i wzywające o nieznaną pomoc...
A wzgórza? Czy nie są one przypadkiem wielkimi grobowcami... kurhanami, w których dusze zmarłych nie mogące zaznać spokoju wpędzały w szleństwo górników? Czy nie dlatego odeszli? A może udało się im zawrzeć pakt? Może gdzieś jest obrońca tego kręgu, który ukarze każdego kto znów zechce skalać jego świętość ? I przede wszystkim: Co zrobi bohater jeśli Vergihofen dowie się, że w kopalni jest wciąż dużo złota?
... Tak, to rozbudowany,nieliniowy i może trochę trudny w realizacji projekt... Rozwinięty jeszcze bardziej mógłby przerodzić się nawet w scenariusz dla całej gry... A przedstawiłem wam przecież tylko zarys... Wszystkich ambitnych zapraszam więc do realizacji - chętnie nawet pomogę i podrzucę dodatkowe pomysły... Pa !


P.S. To się nazywa skomplikować życie graczom...


Autor: Jazzwhisky
email:jazzwhisky@gmail.com


Twierdza RPG Maker || RPG Maker Polska
2002-2024