...: Strona :...
News
Archiwum
Redakcja
Chat ( 0 )
Forum
Księga Gości
Imprezy
Linki
Wymiana
Radio

- Download -
Programy
Gry
Zasoby
Music
Sound
Inne

- RPG Maker -
RPGUNITE
RPGMZ
RPGMV
RPGVXAce
RPGVX
RPGXP
RPGME
SimRPG95
RPG95
WRPGE

- Projekty -
Commander
Eden Universe
Pogromca II
Virtua Twierdza

- Krypta -
Kompendium
Scenariusze
Questy
Artykuły

...: Buttony :...
Goniec RM (Archiwum)
Dragon Ball Nao
M.U.G.E.N Samouczek
Pokemon Crystal PBF
Pillars of Eternity POLSKA - największy portal Pillars of Eternity (Project Eternity)
Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglądarce



Modules -  the greatest and ultimate place for every tracked-music sympathizer
Dragon Ball Great


Informacje || Zgłoś nowe materiały
Krypta >> Questy

Quest 64
Asssasin na zlecenie


Nasz bohater chodząc sobie po mieście wchodzi do tajemniczej knajpki gdzie zostaje atakowany przez jakiegoś złodziejaszka, szybko rozprawia się z napastnikiem (nie powinien być zbyt mocny). Następnie podchodzi do niego podejrzany koleś w ciemnym ubranku i prowadzi go na zaplecze i proponuje robotę. Jeżeli jesteśmy zainteresowani to bierzemy, a jeśli nie to na razie. Jeżeli weźmiemy tak to prowadzą nas to apartamentu szefa, który wyjaśnia nam co mamy zrobić. A mianowicie jest to zlecenie zabójstwa jakiegoś ważnego personelu np. może to być burmistrz miasta, prezydent, kapłan albo przywódca innego gangu. Możemy teraz zrezygnować ale jeśli zrezygnujemy okazuje się, że nasz szef nie lubi cykorów i atakuje nas cała mafia, a jeśli się zgadzamy to prowadzą nas pod teren gdzie znajduje się cel zamachu (nie trzeba mówić, że będzie to porządnie chroniona willa z mnóstwem ochroniarzy).

1)Po wykonaniu misji dostajemy zapłatę w jakiejkolwiek formie i wyprowadzają nas i to koniec naszej zabawy w mafii.
2)Druga możliwość to taka, że zostajemy wciągani do coraz trudniejszych zadań świata mafii np. bierzemy udział w wojnie gangów, zabijamy coraz ważniejszych ludzi, wymuszamy haracze aż w końcu bierzemy udział w spisku przeciwko szefowi itp.

Podczas tych zdarzeń zajmujemy coraz ważniejsze stanowiska i w końcu może sami zostajemy ojcem chrzestnym. Możliwości jest wiele a te zadanie odrywa trochę bohatera od głównej misji ale również urozmaica w ten sposób grę.


Autor: Braian
email:debraian@interia.pl


Twierdza RPG Maker || RPG Maker Polska
2002-2024