Quest 82
Sługa ciemności
W końcu do tego dochodzi... spoglądasz po raz pierwszy w oczy swojemu
rywalowi. Nieopisana wściekłość bije z obu stron. Twój przeciwnik ma już tego czego chce a ty ułatwiłeś mu zadanie. Już masz ochotę przebić jego serce, gdy na twojej drodze staje kolejny przeciwnik. Wiesz że los tego starcia zadecyduje o czymś więcej niż
dotąd walczyłeś.
Powyższy opis jest dość uniwersalny i mało prawdopodobne byś go użył. To zadanie ma nieco inny wydźwięk. Gracz staje do walki z potężnym przeciwnikiem i pada pokonany. Następnie rezygnuje z pościgu za odwiecznym wrogiem by móc poznać słabości nowego sojusznika naszego Nemezis.
1) Pytamy naszych towarzyszy czy nie słyszeli niczego o wrogu. Oni
odpowiadają że znają legendę o wojowniku ciemności z północy.
Decydując się na pójście śladem przeszłości Rycerza Zła sprowadzamy
na siebie gniew naszych towarzyszy którzy nie popierają opóźnienia
marszu. Co więcej wieści szybko się rozchodzą i wraz z rozpadem
drużyny wiele sklepów i miejsc publicznych przestaje oferować usługi
nazywając cię zdrajcą.
2) Ruszamy samotnie do wioski dalekiej standardami od miast które już
mamy za sobą. Mieszkańcy okazują się przyjaźni mimo że posiadają kompletnie inną
kulturę osobistą. Po naszej pomocy w sprawach na tle codziennym (naprawa muru, polowania,
wspólne picie alkoholu) mieszkańcy są w stanie na tyle nam zaufać by
opowiedzieć nam początek historii Rycerza.
3) Odnajdujemy dawny dom Rycerza który zaczyna przypominać bohaterowi
jego własny. Szukamy wskazówek na temat tego co mogło skłonić Rycerza do
hańbiących czynów i odnajdujemy pradawne artefakty które pochodzą z
pradawnej światyni. Ruszamy tam.
4) Świątynia jest wypełniona po brzegi pułapkami. Na szczęście
natrafiamy na notatki zostawione przez nikogo innego jak Rycerza. Dzięki
wskazówkom omijamy pułapki i trafiamy do centralnej komnaty gdzie czeka
nas naprawdę trudna walka z Kamiennym Kapłanem(przynajmniej taka powinna
być).
Przykładowy opis kapłana:
Kapłan to w rzeczywistości ogromna rzeźba. Jest niezwykle wytrzymały
i posiada silny podstawowy atak wręcz. Co więcej posąg potrafi zmienić
swoją formę (w postaci Demona staje się odporny na obrażenia fizyczne a
jego ciosy przenikają pancerz lecz obrażenia od światła i ognia zadają
mu większe rany).
5) Strażnik padł nam u stóp a naszym oczom ukazuje się fantastyczna
postać uchodząca za boginię. Podczas rozmowy wyjdzie na jaw że Rycerz w
młodości bardzo przypominał naszego bohatera. Rycerz w rzeczywistości
chroni swojego kodeksu a służba u naszego głównego wroga była jedynym
sposobem na pozbycie się bestii zagrażających mieszkańcom wioski.
Jako nowo mianowany Posłaniec Słowa nasz bohater dostaje nową zbroję i
bezpośrednią lokalizację wroga. Udajemy się na miejsce.
6) Rycerz spotyka się z nami chwilę po tym jak rozprawił się z naszymi towarzyszami.
Jako sługa bogini zwalniamy go z obowiązku służby u wroga. Pojawia się nasz Nemezis.
Stajemy do walki ramie w ramie. Rycerz jest wysoko pozimowym wojownikiem o
unikalnych umiejętnościach.
Epilog) W trakcie walki ginie nasz główny bohater(!). Rycerz ostatkiem
sił teleportuje siebie i towarzyszy w bezpieczne miejsce. Po rozmowie z
drużyną Rycerz zajmuje miejsce naszego poprzedniego bohatera. Przyjmuje
jego imię jako symbol poświęcenia dla misji ekwipunek i umiejętności.
Nie traci jednak przy tym swoich własnych atrybutów.
Autor: Archanix
email:
archanixex@op.pl