...: Strona :...
News
Archiwum
Redakcja
Chat ( 0 )
Forum
Księga Gości
Imprezy
Linki
Wymiana
Radio

- Download -
Programy
Gry
Zasoby
Music
Sound
Inne

- RPG Maker -
RPGUNITE
RPGMZ
RPGMV
RPGVXAce
RPGVX
RPGXP
RPGME
SimRPG95
RPG95
WRPGE

- Projekty -
Commander
Eden Universe
Pogromca II
Virtua Twierdza

- Krypta -
Kompendium
Scenariusze
Questy
Artykuły

...: Buttony :...
Goniec RM (Archiwum)
Dragon Ball Nao
M.U.G.E.N Samouczek
Pokemon Crystal PBF
Pillars of Eternity POLSKA - największy portal Pillars of Eternity (Project Eternity)
Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglądarce



Modules -  the greatest and ultimate place for every tracked-music sympathizer
Dragon Ball Great


Informacje || Zgłoś nowe materiały
Krypta >> Questy

Quest 85
Bractwo Cieni


W poniższym zadaniu uznajemy, że główny bohater jest członkiem Bractwa Cieni - tajemniczej organizacji zajmującej się zabójstwami na zlecenie. W grze oczywiście można to zmienić w jakieś inne stowarzyszenie lub też – w zależności od woli autora – można to dodać jako osobny Quest.

Część 1
Wtyka Bractwa Cieni na dworze królewskim w stolicy dowiedział się, że król wysyła posłańca do burmistrza Sirrionu z rozkazem podwyższenia cen za każdy rodzaj broni. Bractwu Cieni jest to nie na rękę, ponieważ zwiększenie cen broni to także zwiększone ceny jej naprawy, nie mówiąc już o dodatkowych kosztach wyposażenia nowych rekrutów. Bohater musi zabić posłańca, zabrać mu wiadomość i dostarczyć fałszywą do burmistrza, a następnie wrócić do siedziby.

Na początek bohater kradnie wiadro od przekupki na targu, następnie napełnia je wodą ze studni. Posłaniec będzie przejeżdżał Południowym Traktem, jedyną drogą ze stolicy do Sirrionu. Bohater ukrywa się za drzewem lub za krzakami, posłaniec jedzie konno, w chwili gdy ma minąć kryjówkę bohater wylewa na konia wiadro zimnej wody ze studni. W wyniku szoku termicznego koń zaczyna się miotać, a w efekcie zrzuca jeźdźca, zabijamy posłańca, zabieramy mu wiadomość i pieczęć królewską, a potem udajemy się do burmistrza i dajemy mu fałszywą wiadomość mówiącą żeby ogłosić amnestię dla więźniów w lochach Sirrionu. Burmistrz zaczyna coś podejrzewać, ale pokazujemy mu pieczęć królewską i wszystko jest w porządku.

Kiedy wrócimy do siedziby Bractwa Cieni mentor bohatera wprowadza nas w 2 fazę questu, musimy udać się teleportem połączonym z siedzibą Bractwa w stolicy do króla i przekazać mu wiadomość, że znalazłeś jego posłańca martwym na Południowym Trakcie, a przy nim posłanie do burmistrza Sirrionu i je dostarczyłeś. Król jest trochę niezadowolony, że czytałeś królewskie pismo (jak inaczej mogliśmy wiedzieć, że to do burmistrza Sirrionu?), ale ostatecznie dziękuje ci za dokończenie zadania jego posłańca, dostajesz trochę złota za fatygę i wracasz teleportem do siedziby Bractwa w Sirrionie. Więźniowie zostali uwolnieni, więc Bractwo zyskało kilku nowych członków, a ty dostajesz nagrodę od mentora.

Część 2
Bractwo Cieni dowiedziało się od swojej wtyki ze stolicy, że na rozkaz króla do Sirrionu przybywa mag specjalizujący się w Deprehendatur (łac.wykrywanie), czyli dziedzinie magii zajmującej się odnajdywaniem punktów mocy, przedmiotów magicznych czy pradawnych artefaktów po energii magicznej, jaką wydzielają, co ułatwia ich odnalezienie. Mag jest świeżo upieczonym absolwentem Akademii Mistycyzmu i jego pierwszym zadaniem jest udzielanie usług burmistrzowi Sirrionu. Bractwo Cieni, jako że korzysta z portali, które wydzielają energię magiczną, obawia się, że ich siedziba zostanie odnaleziona, a Bractwo zostanie zdekonspirowane. Mistrz Bractwa przedstawia ci plan pozbycia się niewygodnego maga.

1. Wszystkie portale zostaną zamknięte, a ich energia zostanie zapieczętowana w kryształach wykonanych z kwarcu, jedynego materiału nieprzepuszczającego energii magicznej (ludzka skóra także nie przepuszcza energii magicznej, więc magowie nie mogą wykrywać lokalizacji innych magów). Bohater musi udać się do portu w mieście i zakupić od przemytnika 10 kryształów kwarcu (energia wszystkich portali Bractwa nie zmieści się w 1 krysztale), kiedy dokonamy zakupu wracamy do siedziby Bractwa, a Mistrz pieczętuje energię portali w kryształy.

2. Bohater musi ukraść od miejscowego alchemika zakazaną w handlu roślinę, zwaną Godari Magis, która zawiera w sobie mnóstwo energii magicznej i jest bardzo rzadka. Następnie udajemy się do farmy niedaleko miasta i wrzucamy niepostrzeżenie roślinę do koryta.

3. Kiedy bohater zauważy, że mag wjeżdża do miasta, udaje się ponownie na farmę i ukrywa się w pobliżu czekając na rozwój zdarzeń.

Mag wita się z burmistrzem, przedstawia rekomendacje i opisuje swoje umiejętności. Cechą jego charakteru jest duma i pycha, więc opisuje siebie jako potężnego, umiejętnego Maga, który jest lepszy od wszystkich innych. Nagle przerywa autolaudację, mówiąc, że wykrył coś wydzielającego olbrzymią ilość energii. Prosi burmistrza i jego przybocznych, aby byli świadkami jego sukcesu. Kiedy docierają do źródła energii, czyli do farmy gdzie nasz bohater jest ukryty, Mag wskazuje zagrodę świń jako miejsce, w którym znajduje się źródło energii. Wszyscy wchodzą do zagrody i następuje salwa śmiechu, bowiem Mag pokazuje świńskie odchody (wydzielają energię magiczną, ponieważ jedna ze świń zjadła Godari Magis i wydaliła odchody naszpikowaną magią). Burmistrz oznajmia Magowi, że nie ma już czego szukać w Sirrionie i ma wracać do stolicy, nie zważa także na jego tłumaczenia, ponadto wysyła posłańca do Króla z zażaleniami do Maga. Burmistrz i jego świta wracają do miasta, a upokorzony Mag wraca traktem do stolicy. Bohater wraca do siedziby Bractwa i relacjonuje całe wydarzenie, Mistrz jest zadowolony, że jego plan się powiódł i otwiera portale na nowo (uwalnia energię z kryształów). W nagrodę za zasługi dla Bractwa bohater dostaje awans i dostęp do pradawnej wiedzy Bractwa.


Autor: Gormiot
email: Gormiot3@wp.pl


Twierdza RPG Maker || RPG Maker Polska
2002-2024