Bibliotekarz
Scenariusz 16
Gatunek: przygoda, aposiopesis
System znaków:
LEGENDA:
/ ... / - do wymyślenia, przeważnie nazwa miejsca, przedmiotu, imię osoby
TEREFERE może być do zmiany
W miasteczku o nazwie /.../ żył sławny wojownik /.../. Pewnego dnia poszedł do biblioteki i poprosił o książkę o /.../. Gdy BIBLIOTEKARZ poszedł po tom, /.../ rozejrzał się po pokoju. Zauważył dziwnie przekrzywiony zegar. Kiedy dotknął tarczy, błysnęło i /.../ przeniósł się do ciemnego lochu...
(tutaj mogą go atakować maszkary, może znajdować skrzynie, może się gubić w labiryncie itp., aż dotrze do ostatniej komnaty. Tu pokona ohydnego bazyliszka, zgarnie skarby potwora i powróci szczęśliwie do biblioteki a potem do domu, gdzie będzie żył jak milioner do końca swoich dni)
Autor: Kapitan Nemo
email:
???