Piramida
Scenariusz 26
Gatunek: przygoda
Parę tysięcy lat temu, gdy Ziemia była jeszcze płaska niczym omlet, był sobie potężny Faraon (nazwijmy go Gienek). Gdy zbliżał się czas, kiedy miał dokończyć żywota, postanowił wybudować se Wielką Piramidę, a w niej schował swe wszystkie skarby. Nasz Gienek miał już umrzeć, gdy bóg zła dał mu nieśmiertelność (trza wiedzieć, że boga mroku & zła trzcił se Gienek jak przystało na despotę) oraz małą figurkę swej piramidy. To co wydarzyło się w figurce, to stanie się w rzeczywistości i vice versa.
Teraźniejszość. Trzech archeologów wybiera się do Egiptu i niechcący znajduje Wielką Piramidę. Postanawiają zajrzeć do środka... wchodzą... nagle wrzaski, krzyki itp. atrakcje. Z piramidy wychodzi tylko jeden archeolog. Gazety oczywiście zaczynają pisać różne głupoty... aż pewnego dnia grupa Poszukiwaczy Przygód idzie po skarby do piramidy. Grupą tą pokieruje gracz. Oczywiście wciąż nieśmiertelny Gienek siedzi na samej górze z piramidką i bawi się, jak nigdy dotąd. Gracz musi przeżyć & dojść na miejsce swego przeznaczenia.
Oto kilka pomysłów na pułapki:
-zapadnia, którą wyłącza przełącznik,
-zabawkowe zwierzaki wrzucone do piramidki będą w rzeczywistości prawdziwe,
-labirynty,
-a pomyśl!
Autor: Dem
email:
dem3000@wp.pl