Wielka przygoda Nijitsu
Scenariusz 57
Gatunek: fantasy
WSTĘP
Bardzo Dawno temu była sobie planeta, MISAN.
Została ona opanowana przez złego LORDA PROSIAKA.
Nijitsuowi nie robiło by mu to różnicy gdyby nie to, że porwał jego rodzinę
Młody, dzielny chłopiec postanowił uratować swoją rodzinę, a przy okazji planetę Misan. Nie był wcale przygotowany do tego, ale postanawia uwolnić rodzinę.
Rozdział 1
Nijtsu wstaje o wschodzie słońca, ubiera się. I idzie poprosić jego Wujka, aby nauczył go władać mieczem i parę zaklęć. Wujek go tego uczy. Dał mu, co było trzeba i Nijitsu wybrał się w drogę. Patrzy na mapę i widzi, że ma iść w kierunku północy gdzie znajduję się zamek złego władcy planety Misan. Po drodze spotka Starego drwala, który za 1000 prosiaczkowatek zbuduje dla niego łódź żeby przeprawić się przez wielką wodę.
Rozdział 2
Żeby zdobyć tą ilość, prosiaczkowatek walczy z każdym napotkanym na drodze, aż zdobędzie za wygrane walki 1000 prosiaczkowatek. Na drodze spotka złego prosiaka, poddanego władcy misanu (teraz prosiaczkolandii) Choriona, Sarneja. Gdy z nim wygra dostanie 500 prosiaczkowatek a resztę musi zdobyć własnoręcznie. W pewnym sklepie spotykasz sprzedawcę, który mówi, że da ci pieniądze jeśli zabierzesz go na łódkę i będzie mógł z tobą pływać.
Rozdział 3
Gdy Nijtsu zdobędzie kasę idzie do starca, któremu da kasę i zaczyna mu robić łódź... Nijitsu wypływa i trenuje by zmierzyć się, z Chorionem. Zatrzymuje się na wyspie gdzie włada poddany, Choriona, Mynus. Musisz z nim wygrać inaczej game over.
Rozdział 4
Cz.1
Gdy Nijtsu pokonuje Mynusa odbiera mu królestwo i jego prosiaczkowatki. Za każdym razem jak przegrasz będziesz stąd zaczynał. Jest to twój zamek. Jeśli będzie brakowało prosiaczkowatek wróć tu, a je dostaniesz. Co tydzień będzie się tu zbierało 1000 prosiaczkowatek. Z zamku zabierasz jednego podwładnego
Cz.2
Nijitsu płynie dalej? Zna dodatkowe zaklęcia "Virgardiumleviosa" i
"Morkard".
Virgardiumleviosa podnosi przedmioty, a Morkard przywołuje je.
Dopływa do stolicy Prosiaczkolandii, ale nie chcą go przepuścić mówiąc:
-Klucznik nie powiadomił nas o twej wizycie. Idź do klucznika.
Musisz wybrać się do klucznika, żeby powiadomił strażników muru o twoim przybyciu.
Rozdział 5
Na następnej wyspie spotykasz POTWORA.
Jest to cyklop z mitu o Odyseuszu.
Jest potężny i groźny. Musisz pochodzić po wyspie i znaleźć zaklęcie, które zabije cyklopa "Awadakedabra". Otwierasz loch cyklopa, patrzysz, a tam Roman Terlikowski. Twój nauczyciel.
Rozdział 6
Dopływasz do klucznika, a on zapowiada twoje przybycie do stolicy planety. Musisz tam wracać. Zdobywasz tu zaklęcie panovitiv.
Rozdział 7
Przepuszczają cię. Idziesz do hotelu odpocząć. Spotykasz tam Mądrego druida, który nie cierpi Lorda Prosiaka. Deklaruje, że pomoże ci w obaleniu Lorda.
Na następny dzień idziesz pod zamek patrzysz i myślisz:
"A gdzie jest most?".
Musisz wrócić na morze i znaleźć bezludną wyspę, na której będzie mieszkał drwal.
Rozdział 8
Budujesz most. Wyprowadzasz atak na królestwo złego Lorda Prosiaka.
Podpowiedź:
Używaj zaklęć a szczególnie "Awadakedabra"
Atakuj także swymi przyjaciółmi.
Autor: Bart & Maxiu
email:
???