...: Strona :...
News
Archiwum
Redakcja
Chat ( 13 )
Forum
Księga Gości
Imprezy
Linki
Wymiana
Radio

- Download -
Programy
Gry
Zasoby
Music
Sound
Inne

- RPG Maker -
RPGUNITE
RPGMZ
RPGMV
RPGVXAce
RPGVX
RPGXP
RPGME
SimRPG95
RPG95
WRPGE

- Projekty -
Commander
Eden Universe
Pogromca II
Virtua Twierdza

- Krypta -
Kompendium
Scenariusze
Questy
Artykuły

...: Buttony :...
Goniec RM (Archiwum)
Dragon Ball Nao
M.U.G.E.N Samouczek
Pokemon Crystal PBF
Pillars of Eternity POLSKA - największy portal Pillars of Eternity (Project Eternity)
Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglądarce



Modules -  the greatest and ultimate place for every tracked-music sympathizer
Dragon Ball Great


Informacje || Zgłoś nowe materiały
Krypta >> Scenariusze

OSTATNI REBELIANT 2: NOWA RZECZYWISTOŚĆ
Scenariusz 60
Gatunek: fantasy

(akt 1)


Nasz bohater odnajduje w szafie berło król lodu, które zostało użyte do rozsadzenia królestwa. Odnajduje przy tym także list z informacją: "Dorgos zaczyna podej########"(plama). Nasz bohater jest za stary już na jakiekolwiek przygody, ale prosi znajomego czarodzieja, aby cofnął go w czasie do dnia gdy odnalazł go kupiec, a także, aby przepowiedział kim jest ten kupiec.

Czarodziej spełnia życzenie bohatera, opowiada o kupcu, mianowicie na imię mu Morga i zostaje przeniesiony w czasie. Cała reszta teraz potoczy się tak jak w 1 części.

w czasie podróży bohater odnajduje tego samego rycerza, lecz odmawia zamiany mapy. Rycerz się wściekł, wyciągnął miecz i wbił go w ziemię, poczym wypowiedział "trogologoster" no i znika. Bohater zauważa jaskinie, której wcześniej nie dostrzegł i postanawia do niej wejść. Bohater staje się świadkiem sceny, w której szatan rozmawiał z królem lodu o tym, że ktoś ich odkrył. Postanawia ich powstrzymać za wszelką cenę, wyskakuje i rozkazuje, aby się poddali. Król lodu wyciąga berło i zamraża bohatera.

(akt 2)


Akcja się toczy po 2000 lat, kiedy lód z naszego bohatera topnieje, a on sam odzyskuje przytomność. Po wyjściu z jaskini widzi tylko ogień, wulkany i lawę. Domyśla się, że to sprawka szatana. Po długim wędrowaniu, jako, że wyglądał na podejrzanego zostanie złapany i wtrącony do celi, w której spotyka króla lodu i szatana. Dochodzi do dialogu w którym dowiadujemy się od króla lodu, że cała ta sprawka, zamieszanie to sprawa Dorgosa.

Strażnik z celi wyciąga króla lodu i szatana, a wrzuca pewnego rycerza. Rycerz nawiązuje dialog z naszym bohaterem, który pod wpływem emocji wpada w płacz. Okazuje się, że to wszystko jest jego winą, całe te zamieszanie.

Ponieważ zaczęło być głośno, strażnik przeniósł bohatera do innej celi. W nowej już celi bohater odnajduje nie podpisany pamiętnik, który był zamknięty na kłódkę. Bohater postanawia ją zniszczyć, aby przeczytać pamiętnik (zresztą co lepszego ma do roboty w celi?). Odczytuje:
499 dzień Jutro ścinają moją głowę, ale dopiero teraz wiem, co się naprawdę wydarzyło w czasie przejmowania mojej wioski. Dorgos dostał się do centrum miasta i rzucił zaklęcie, a magiczny kamień został zniszczony. Został zbudowany tron władcy. tea.o nie zbie^*)"

dalej było pusto.
Bohater postanawia zaryzykować i w jakiś sposób uciec z więzienia.

Po wyjściu z więzienia znajduje się przy pałacu, gdzie dorgos wypowiada słowa "denaris gotares migutor", które niewiadomo, co znaczyły. Po chwili nastąpiło trzęsienie ziemi. Dorgos wstał i posypał się w proch. Nasz bohater zasiada na tronie i odwraca zaklęcie Dorgosa, poczym wszystko powróciło do normalnego ładu.


Autor: Mesteright
email: olek415@wp.pl


Twierdza RPG Maker || RPG Maker Polska
2002-2024