Przybliżenie - screen zoom (Galv)
Wtyczka umożliwia wykonanie zbliżenia na bohatera, zdarzenia, bądź na wskazane położenie przy pomocy wsp. X i Y.
Wtyczka umożliwia wykonanie przybliżenie ekranu do konkretnego współrzędnego fragmentu, określonej lokalizacji przy pomocy wsp. X i Y. Oczywiście skalowanie zajmuje nieco czasu (kilka sekund).
Tylko mapa oraz zdarzenia zostaną objęte efektem przybliżenia. Skrypt nie działa na wszelkiego rodzaju ramki z tekstem, menu itp. Ekran podczas zbliżenia można spokojnie przesuwać, poprzez ponowne wywołanie skryptu i wprowadzenie innej (nowej pozycji) współrzędnych X i Y.
Instalacja
- Popbierz plik znajdujący się na dole i rozpakuj.
- Wtyczkę (
Galv_ScreenZoom.js) należy umieścić w swoim projekcie, w folderze
js/plugins.
- Uruchom zarządzanie wtyczkami (F10), a następnie dodaj nową wtyczkę: Galv_ScreenZoom i ustaw na ON.
Dostępne polecenia (polecenia zdarzenia: skrypt):
Galv.ZOOM.move(x,y,scale,duration);
Wyjaśnienie:
x,y - przybliżenie na fragment o wsp.X i Y
Scale - przybliżenie, 1 = 100%
Duration - czas trwania jaki jest potrzebny na wykonanie przybliżenia
Galv.ZOOM.target(id,scale,duration);
Wyjaśnienie:
Id - przybliżenie do konkretnego zdarzenia. Za ID należy podać numer zdarzenia. Jeżeli za ID zostanie podane 0, przybliżenie będzie na gracza.
Scale, duration - tak jak wyżej.
Galv.ZOOM.center(scale,duration);
Wyjaśnienie:
Przybliżenie na środek ekranu. Tutaj można jedynie podać scale oraz duration.
Galv.ZOOM.restore(duration);
Wyjaśnienie:
Powrót do normalnego ustawienia. Należy ustawić jedynie duration (czas trwania), jak szybko ma zostać wykonany powrót.
Autor: Galv
Pobierz:
Wtyczka: Przybliżenie - screen zoom (Galv), oraz gra demonstracyjna
Tekst: Reptile
Email: reptile@o2.pl