Włamywanie się
Jak sam tytuł wskazuje ta porada tyczy się włamywania. Jest kilka przeszkód które możemy zrobić, np drzwi zamknięte
na klucz i skrzynkę z kodem. Oczywiście muszą być rozwiązania do tego. Jeżeli chodzi o drzwi to robimy w bazie
danych w przedmiotach jakiś klucz do drzwi. Potem na drzwiach robimy warunek: Klucz do drzwi jest w posiadaniu.
Jeżeli posiadamy taki klucz to robimy otwieranie się drzwi i teleport do domku. A zaś jeżeli klucza takiego
nieposiadamy to w innych zdarzeniach robimy text: drzwi są zamknięte na klucz. To tyle jeżeli chodzi o drzwi, prosta
rzecz tylko waruneczek.
Teraz skrzynia, skrzynia jest nieco trudniejsza robimy przyjmij liczbę ileś tam po przecinku dla zmiennej Skrzynia.
Text: podaj iluś tam cyfrowy kod (liczba ta wynika od liczby po przecinku).
Warunek: Zmienna 0001 Skrzynia == i pokolei te 6 liter
Text: Dostajesz to i owo
Dodaj przedmiot, broń lub przedmiot obronny. lub kasę.
Jeżeli chodzi o rzecy w regałach to wystarczy tylko porobić zdarzenia
Text: znajdujesz to i to
dodaj to co znalazłeś
przełącznik żeby już tego nie było
Miłego włamywania się.
Autor: P@tioz
email:
patioz@o2.pl
gg: 8559300
Pobierz:
Włamywanie się