Latanie
A więc w tej poradzie porobimy sobie troche w typowych zdarzeniach. Tak więc wejdźcie w baze danych i w typowe
zdarzenia. Pierwsze typowe zdarzenie nazwijmy "Latanie". Robimy funkcje na równoległe zdarzenie z przełącznikiem
"Można latać". Teraz w poleceniach robimy:
<>Warunek: Przycisk A został naciśnięty
<>Odegraj BGM: (jakie wybierzecie)
<>Ruszaj zdarzeniem: Gracz
: <>Tryb zjawy ON
<>Przełącznik: (najlepiej wybrać przełącznik i nazwać go "Nie można latać) = ON
<>Przełącznik: (wybieramy ten sam co jest jako przełącznik tego typowego zdarzenia, czyli Można latać) = OFF
Inne zdarzenie zostawiamy w spokoju.
Teraz zróbmy drugie typowe zdarzenie, najlepiej nazwać je Latanie: STOP. Robimy funkcje równoległe zdarzenie i
przełącznik Nie można latać (to ten sam który został przełączony na ON w tamtym zdarzeniu). Teraz polecenia:
<>Warunek: Przycisk A został naciśnięty
<>Odegraj BGM: jakie chcecie
<>Ruszaj zdarzeniem: Gracz
: <>Tryb zjawy OFF
<>Przełącznik: [Można latać] = ON
<>Przełącznik: [Nie można latać] = OFF
Inne zdarzenie zostawiamy w spokoju.
Dla tych którzy nie wiedzą to przycisk A = Z na klawiaturze :). Mam nadzieje że się spodoba. Narka
Autor: Patioz
email:
patioz@o2.pl
Pobierz:
Latanie