Datomierz
Siemka dzis takie a nie jakie bla bla skrypt o nazwie Datomierz czy jak to mozna nazwac :D
Wiec zaczynamy :)
Tworzymy 4 zmienne i nazywamy je :
- Godzina
- Dzien
- Miesiąc
- Rok
Tworzymy 5 Typowych zdarzeń i nazywamy je następująco
- Godzina
- Dzien
- Miesiąc
- Rok
- Datomierz
Wrzystkie ustawiamy : Funkcja "Równoległe Zdarzenie", Przełącznik "wybieramy przełącznik który uaktywnia to"
Teraz dane dla : Godzina
<>Czekaj: 100 <---- tutaj wpisujemy ile chcemy czekac
<>Zmienna: [zmienna odpowiadająca godzinie] +=1
<>
Teraz dane dla Dzień :
<>Warunek: Zmienna[zmienna dla godziny] == 24
<>Zmienna: [zmienna dla godziny] = 0
<> Zmienna: [zmienna dla dnia] +=1
<>
: Koniec
<>
Czas na Miesiąc :
<>Warunek: Zmienna[zmienna dla dnia] == 32
<>Zmienna: [zmienna dla dnia] = 1
<> Zmienna: [zmienna dla miesiąca] +=1
<>
: Koniec
<>
Teraz dla Roku
<>Warunek: Zmienna[zmienna dla miesiąca] == 13
<>Zmienna: [zmienna dla miesiąca] = 1
<> Zmienna: [zmienna dla roku] +=1
<>
: Koniec
<>
No i teraz dla Datomierz :
<>Warunek: Przycisk L został nacisnięty
<>Wiadomośc: \v[1]:00
: : \v[2] Dzień \v[3] Miesiąc \v[4] Rok
<>
: Koniec
<>
I to wrzystko ehhh i od teraz jak w grze nacisniemy przycisk który odpowiada L pokaze nam sie okieneczko :D
Pamietajcie aby przełącznik który za wrzystko odpowiada był włączony
Problemy zze skryptem kierowac na kspark@tvteletronik.pl
Autor: Ksprak
email:
kspark@tvteletronik.pl
Pobierz:
Datomierz