Edolion
Dzis pisze porade na skrypt pod nazwą .... Edolion
☺ dla tych co niewiedzą to Summonki z Gry Final Fantasy IX
a Wiec zaczynamy
☺
Wchodzimy do Bazy danych i tworzymy przedmiot o Nazwie np. RUBIN , dajecie mu opis jaki chcecie i ustawiacie "TYP" na "Tarcza" ( czemu tarcza ?? bo inaczej niebedzie dzialac ). Ok mamy juz itemek ☺
Teraz robimy umiejetnosc i nazywamy ją "Bahamut", ustawiamy se siłe itp.
Powiedzmy ze Edoliony bedzie mogł uzywać jedynie Czarodziej ( najlepiej czarodziej albo kapłan bo niemają mozliwosci noszenia prawdziwych Tarcz) i wchodzimy w zakładke Klasa i zaznaczamy u czarodzieja nasz Itemek
Ok od teraz nasz czarodziej moze nosic nasz Item ale nic sie niedzieje !! wiec tworzymy typowe zdarzenie.
Nazywamy je np. RUBIN(BAHAMUT), funkcja = Równoległe zdarzenie, Przełącznik = Startowy najlepiej.
I teraz dane dla zdarzenia
<>Warunek: Bohater [ imie naszego czarodzieja ][nazwa itemka naszego] trzyma
<>Zmiana umiejętności: [imie naszego czarodzieja], + [Bahamut]
<>
: Inne zdarzenie
<>Zmiana umiejętności: [imie naszego czarodzieja], - [Bahamut]
<>
: Koniec
<>
No i od teraz po załozeniu nasz Czarodziej bedzie miał dostepną Nową umiejętnośc.
PS : zeby to zadziałało, musimy miec włączony startowy przełącznik, gdy załozymy to niepokaze nam sie odrazu nowy SKILL, bedziemy musieli wyjsc z menu i jeszcze raz wejsc i bedzie ☺
to Wrzystko wrazie problemów pisac na kspark@tvteletronik.pl , jezeli chcerz wiecej skryptów, porad, zasobów i innych rzeczy
odwiedz Strone Twierdzy www.rpgmaker.pl
Pozdro
☺
niedługo znowu cos wymysle
☺
Autor: Ksprak
email:
kspark@tvteletronik.pl
Pobierz:
Edolion