Pelerynka niewidka
Skrypcik jest bardzo prosty więc tekst będzie krótki,ale do rzeczy.
Nie bede omawiał wszystkich szczegółów tylko sam przedmiot i zdarzenie peleryny.
Tak więc zaczynamy. Na początku tworzymy zbroje - peleryne niewidke. Ustawiamy jej
dowolne parametry. Następnie tworzymy typowe zdarzenie równoległe, które ma mniej
więcej wyglądać tak :
warunek - bohater tryma zbroje : peleryna niewdika
ruszaj zdarzeniem : gracz - przeźroczystość - 100 (może być mniej lub więcej wg. włąsnego uznania)
inne zdarzenie
ruszaj zdarzeniem : gracz - przeźroczystość - 255
koniec zdarzenia
W sumie to wszystko jest bardzo uproszczone, ale wy możecie to przekształcać na rózne sposoby podnosząc tym atrakcyjnośc wszej gry.
Mam nadzieje że wymyślicie coś fajnego i, że bede miał okazje zobaczyć to w którejś z waszych gier.
Autor: Bloody Rose
email:
tomek2811@o2.pl
Pobierz:
Pelerynka niewidka