Przemiana bohatera
Pewnie chcielibyście żeby nasz heros mógł w czasie gry wyciągać miecz albo zmieniać się w kota.
Teraz to wam się uda! Zacznijmy od stworzenia Eventa zaczynającego grę podpowiedzią:
Naciśnij "A" żeby zamienić się w kota/wyciągnąć broń, następne polecenie to przełącznik powiedzmy
"typowe" jest ON.
Wchodzimy w Bazę danych. Wchodzimy w typowe zdarzenia, ustawiamy maxymalna liczba pól na 2.
Pierwszą nazywamy Kot-on dalej równoległe zdarzenie i przełącznik typowe. W poleceniach ustalamy:
Dalej importujemy grafikę gościa z wyciągniętą bronią czy co tam chcecie.
<>Warunek: Przycisk X (normalnie A) został naciśnięty
<>Odegraj (jakiś) SE
<>Zmień grafikę bohatera (na cokolwiek)
<>Czekaj 10 (to po to żeby nie można było się zmienić zanim skończy się dźwięk)
<>Przełącznik kot jest ON
: Koniec
Wchodzimy na drugą, nazywamy kot-off, startuje na równoległe 002: kot.
<>Warunek: Przycisk X został naciśnięty
<>Odegraj SE
<>Zmień grafikę bohatera (na poprzednią)
<>Czekaj 10
<>Przełącznik kot jest OFF
: Koniec
No i na tym kończymy zabawę.
Autor:Grzeb (Kushi)
email:
grzeb@o2.pl (kushi@o2.pl)
Pobierz:
Przemiana bohatera