Save slots
Witam,
nie będzie żadnych pseudo interek, przejdę odrazu do objaśniania kodów.
Więc najpierw odszukajmy w naszym edytorze RUBY Window_SaveFile ...
Tam mamy pełne okienko, które wyświetla się nam jako okno zapisu gry.
Odszukujemy linijkę numer 20:
gdzie mamy file_index % [TUTAJ WSTAWIAMY ile slotów chcemy mieć]
U mnie 6.
Później musimy zmieniać tę magiczną liczbę jeszcze w innych zakładkach.
Nastepnie po znaku [*] mamy cyferki po przecinkach.
Czyli zmienne dot. rozmiarów okienka. W tym wypadku będzie ich 6.
Później przechodzimy do zakładki Scene_File ...
I wszędzie gdzie mamy for i in 0..3 zmieniamy na 0..5 co da nam
razem z liczbą 0 , 6 okienek w sumie.
Szukamy linijki 79 i zmieniamy index < 5
czyli również dotyczy to poruszania się kursora w stronę 6 okienek.
Linijka 84 również poprawiamy % 6
Tak samo z 98.
Myslę ,że to wszystko...
A jeżeli chodzi o grafikę w okienku to mógłbym osobną poradę
napisać...
W razie pytań śmiało pisać.
Autor: Virdos
email:
virdos@o2.pl
Pobierz:
Gra demonstracyjna: Save slots