...: Strona :...
(
0 )
- Download -
- RPG Maker -
- Projekty -
- Krypta -
...: Buttony :...
|
CBS ala RPGME
Dzis skrypt bedzie przedstawiac Mofyfikacje pewnego skryptu zrobionego przez Kolesia "Naramura"
ze strony http://naramura.kdn.ne.jp/game/sozai/3Dbattler.html (która już od dawna nie funkcjonuje, dopisek by Reptile 24-05-2013)
jak widzicie tam s± 4 klatki animacji.
Moja modyfikacja bedzie wymagac jedynie 3 kratki (mniejsza o to) wytłumacze o co chodzi.
Skrypt pozwala nam na umieszczenie w grze BattleCharsetów z RM 2k3.
Pieknie i gładziudko wchodz± ale? jest jeden problem ☺ podstawowe rozmiary z 2k3 s± bardzo male, i CBS
wygl±da niezbyt pieknie. Wiec kazdy obrazek Battlecharseta powinien miec oto takie rozmiary 288x768.
A teraz co do nazywania BattleCharów, i gdzie je wkleic
wklejamy je do folderu /character/
BattleCharesety nazywamy tak jak nazywa sie Character(animacja bohatera) + dodajemy b .
Do BattleChar... tam gdzie jest wiecej poz animacji nazywamy j± np. 001-Fighter01_b1
pamietajcie o tym b1, zas tam gdzie jest malo klatek animacji nazywamy np. 008-Fighter08_b2
Teraz koncówka tego :
mamy np. animacje tego pierwszego gostka 001-Fighter01
wiec Battle chara (ten co ma duzo klatek animacji) nazywamy - 001-Fighter01_b1
drugi zas ten co ma mniej klatek 001-Fighter01_b2
Poniżej macie cały skrypcik:
Autor: Naramura, wytłumaczył Kspark
email: kspark@tvteletronik.pl
Pobierz:
CBS by Kspark
|
|