...: Strona :...
News
Archiwum
Redakcja
Chat ( 12 )
Forum
Księga Gości
Imprezy
Linki
Wymiana
Radio

- Download -
Programy
Gry
Zasoby
Music
Sound
Inne

- RPG Maker -
RPGUNITE
RPGMZ
RPGMV
RPGVXAce
RPGVX
RPGXP
RPGME
SimRPG95
RPG95
WRPGE

- Projekty -
Commander
Eden Universe
Pogromca II
Virtua Twierdza

- Krypta -
Kompendium
Scenariusze
Questy
Artykuły

...: Buttony :...
Goniec RM (Archiwum)
Dragon Ball Nao
M.U.G.E.N Samouczek
Pokemon Crystal PBF
Pillars of Eternity POLSKA - największy portal Pillars of Eternity (Project Eternity)
Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglądarce



Modules -  the greatest and ultimate place for every tracked-music sympathizer
Dragon Ball Great


Informacje || Problemy z RPGXP || Zgłoś nowe materiały
RPG Maker :: RPG Maker XP

Przedmiot: wykrywacz


A więc ta porada jest o wykrywaczu ukrytych potworów. Zacznijmy od początku. Najpierw wejdźmy do bazy danych i poróbcie jakieś potwory. Potwm włazicie do grup potworów i tam ze 3 potwory, które 2 z nich ukryj. Ukrywamy potwory klikając na nich prawym przyciskiem myszy i zaznaczamy ukryj. Potem przesuwamy się na Typowe Zdarzenia i tam robimy nazwę 'wykrywacz'. Robimy polecenia: pokaż ukryte potwory [2] i [3]. Uwaga!: Trzeba pamiętać żeby ukryć tylko tamte dwa które się dorobiło, ten pierwszy którego zrobiliśmy ma zostać zauważalny. Teraz przesuwamy się do przedmiotów i robimy przedmiot 'Wykrywacz'. Ustawiamy że nie jest on zużywalny i tam dajemy mu typowe zdarzenie z wykrywaczem. I to tyle, porada krótka i łatwa ale może na coś się przyda.


Autor: P@tioz
email: patioz@o2.pl
Pobierz:
  • Przedmiot: wykrywacz


  • Twierdza RPG Maker || RPG Maker Polska
    2002-2024