...: Strona :...
News
Archiwum
Redakcja
Chat ( 26 )
Forum
Księga Gości
Imprezy
Linki
Wymiana
Radio

- Download -
Programy
Gry
Zasoby
Music
Sound
Inne

- RPG Maker -
RPGUNITE
RPGMZ
RPGMV
RPGVXAce
RPGVX
RPGXP
RPGME
SimRPG95
RPG95
WRPGE

- Projekty -
Commander
Eden Universe
Pogromca II
Virtua Twierdza

- Krypta -
Kompendium
Scenariusze
Questy
Artykuły

...: Buttony :...
Goniec RM (Archiwum)
Dragon Ball Nao
M.U.G.E.N Samouczek
Pokemon Crystal PBF
Pillars of Eternity POLSKA - największy portal Pillars of Eternity (Project Eternity)
Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglądarce



Modules -  the greatest and ultimate place for every tracked-music sympathizer
Dragon Ball Great


Informacje || Problemy z RPGXP || Zgłoś nowe materiały
RPG Maker :: RPG Maker XP

Obrona sojusznika (bo inaczej Game Over)


Ok dzis to bedzie skrypt szybki Game Over

robimy se naprzykład misje : Musimy bronic np. Chaza, w walce z demonem.
Chodzi oto ze on niemoze zginąc bo potem bedzie bum GO
wiec wchodzimy do grupy potworów i robimy :

Funkcja: HP bohatera [Chaz] jest ponizej 0 % dane dla tego :

<>Koniec Gry
<>

no i mamy ☺ jezeli wczasie walki zginie nam Chaz to game over mozecie to zrobic takze dla wrzystkich bohaterów robiąc nowe strony
to cos mozna nazwać małą poradą a nie skryptem


Autor: Ksprak
email: kspark@tvteletronik.pl
Pobierz:
  • Obrona sojusznika (bo inaczej Game Over)


  • Twierdza RPG Maker || RPG Maker Polska
    2002-2024