...: Strona :...
News
Archiwum
Redakcja
Chat ( 0 )
Forum
Księga Gości
Imprezy
Linki
Wymiana
Radio

- Download -
Programy
Gry
Zasoby
Music
Sound
Inne

- RPG Maker -
RPGUNITE
RPGMZ
RPGMV
RPGVXAce
RPGVX
RPGXP
RPGME
SimRPG95
RPG95
WRPGE

- Projekty -
Commander
Eden Universe
Pogromca II
Virtua Twierdza

- Krypta -
Kompendium
Scenariusze
Questy
Artykuły

...: Buttony :...
Goniec RM (Archiwum)
Dragon Ball Nao
M.U.G.E.N Samouczek
Pokemon Crystal PBF
Pillars of Eternity POLSKA - największy portal Pillars of Eternity (Project Eternity)
Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglądarce



Modules -  the greatest and ultimate place for every tracked-music sympathizer
Dragon Ball Great


Informacje || Pomoc || Zgłoś nowe materiały
Strona >> Archiwum

Archiwum 2009: Styczeń


29 stycznia 2009 - 17:56 (Reptile)

Kiepsko z czasem, ale znajdzie się kilka minut aby coś nowego na stronkę podrzucić. Wielkie szczęście miał Dharoo777, który podesłał skrypcik pod RPG ME, no i udało się go na szybko wrzucić, zresztą co ja będę się produkował, Dharoo777 wam wszystko wyjaśni.

Ostatnio siedziałem troche w RM ME i stworzyłem własny ABS. Różni sie tym od pozostalych ze mozna w nim blokować ciosy przeciwnika. Dokladnie to bohater sam blokuje dopuki nie zrobi jakiegos konkretnego ruchu, np:
  • nie zada ciosu
  • nie zrobi uniku
  • nie schowa/ wyjmie broni
Moj pomysl na ABS napewno zmienia charakter walki gdzie albo sie nawalalo w enter albo zadawalo sie cios a nastepnie uciekalo. Nie przesylam pliku EXE zeby nie zajmowalo za duzo miejsca. (exe z RM ME) samouczek takze jest zawarty w grze wiec zachecam do przetestowania

Tak więc, wiecie gdzie co i szukać, miłych transferów d(((_^)
Jya!


28 stycznia 2009 - 15:23 (Reptile)

Panowie, chyba dobra wiadomość: został utworzony nowy dział. Porady i Skrypty (dla RPGVX), prezenciki Ruby, a w nim możecie już znaleźć skrypt CMS od SteveMariano, oraz Minigierka od Jinrey'a, w której trzeba uciekać. To miała być giera, no, ale niestety trochę czasu minęło i ciężko powiedzieć czy gra doczeka się demka czy czegoś podobnego. Tak więc zaliczmy to narazie do minigierek, a jak wyjdzie pełna versja oficjalnej gry - to się przerzuci do odpowiedniego działu. Owocnych transferów.
Jya!


26 stycznia 2009 - 17:54 (Reptile)

... nie mam pojęcia jakich środków użyć, aby pozostali z redakcji ruszyli się i zaczeli cokolwiek pisać. Sozan przed chwiilą podesłał nowy skrypt (dla RPGXP). Jest to skrypt na ... nie tworzenie profilów, haseł itp zabezpieczeń do gierek w rpgxp robionych. Rozczarowani? Szkoda... W każdym bądź razie skrypt ląduje do porad -> porady ruby (dział rpgxp). Możliwości skryptu: synchronizacja ekranu tytułowego gry z naszym czasem w komputerze. Przykładowo: o każdej porze dnia gra będzie nam wyświetlała inny ekran tytułowy. Co? Dlaczego Sozan newsa nie napisał? Nie wiem... go się zapytajcie. Może jest nieśmiały? Kazał przekazać że lubi frytki... Stan reszty redakcji jeżeli się zapytacie: też bardzo ciekawy. Zadziwiające jest to, że każdy ma jakąś inną wymówkę. Cóż, wracam do swoich zajęć, mam nadzieję, że niebawem jakieś nowsze (i lepsze wieści) będę mógł tutaj napisać.
Jya!


26 stycznia 2009 - 13:02 (Reptile)

Konnichiwa!
Trochę czasu minęło, ale jak było mówione, że zostanie wprowadzone, to prędzej czy później będzie - aktualnie skończył reptile edytować wszystkie gry, co można za tym stwierdzyć - na stronie rusza nowa skala ocen (1-2-3-4-5), i prawdopodobnie taka zostanie przez dłuższy czas. Taki krótki co prawda newsik informacyjny, ale jest możliwość, że jeszcze dzisiaj coś się pojawi na stronie.
Jya!


20 stycznia 2009 - 18:41 (Reptile)

Kolejna gra została dodana na Twierdzę, ale czy na prawdę jest się z czego cieszyć? Łowcy Skarbów 2: Szczyt Góry Mrozu nie należy do najlepszych lotów, no ale lepsze to niż nic. Niestety aktualnie mamy taki kryzys, że malo gier powstaje (a jeżeli coś otrzymujemy - to uwierzcie, że ciężko to zaliczyć nawet do skryptów) Z niecierpliwością czekam na ukończenie ciekawego projektu Żbixa - Other World, o którym więcej możecie doczytać na naszej gospodzie (dział dostępny tylko po rejestracji) W zasadzie ten news powinnien należyć do Sozana, gdyż jego recka itp., ale niestety nie miał czasu tego uaktualnić - a reptile jak zwykle zapomniał <(((_^)''
... po dłuższej rozmowie, doszliśmy do wniosku, że trzeba będzie wprowadzić nowe skale ocen dla gier (od 1-5) i w najbliższym czasie to się zmieni.
Jya!


16 stycznia 2009 - 16:26 (Reptile)

Ech co za zycie, 3 dni bez internetu i już forum strzeliło (ponownie). Powodów możebyć kilka, fakt że nas host wywalił. Coż zrobić, stawić nowe i rozpocząć zabawę jeszcze raz. Na szczęście, że dużo postów jeszcze tam nie było. Przez ostatnie kilka dni udało się znaleźć ponownie nowego hosta, na którym została postawiona gospoda. NIestety nie mamy bazy użytkowników, tabelek, postów itp. Nikomu nie udało się zapisać bazy niestety. Tak więc ponownie zapraszam do rejestracji i ożywienia tej całej zabawy, no cóż a redaktorzy którzy czytają tego newsa, nie martwcie się - o was cały czas reptile pamięta... Niebawem skład może się naprawdę strasznie pomniejszyć (((_^)
Jya!


8 stycznia 2009 - 10:49 (Reptile)

Ohayoo
Newsik za wczoraj (połączenie nie pozwoliło odnotowanie dodanej nowej gierki). Fear podesłał nam swoją gierkę demo pt. Ostatnia Łza. Gierka spod RPGXP, co więcej nawet daje radę - mapping w pożądku, grafika znośna, muzyka ok - bardzo dużo skryptów ruby autor zastosował - a co najważniejsze bardzo miło się gra. Niestety gra nie otrzyma ponieważ nie jest doskonała. Nie ma ruchu w 8 kierunkach, nie posiada grafiki 3D, CMSu no i najważniejszego skryptu co czyni grę doskonałą - profilu dla wielu graczy Każdy gracz musi sobie przecież stworzyć profil, żeby konfliktu niebyło przy zapisach itp. Bo jak się ma jeden komputer i rodzeństwo to nie da się z nimi dogadać! XXI wiek a tutaj takiego czegoś nie ma! Naprawdę to jest nie poważne. Jak to tak może być. No nie do pomyślenia... katastrofa... i kolejna gra nie wykorzystuje 100% możliwości programu RPGXP... ... ...

A na poważnie: zapraszam do pobrania i przetestowania gierki, bo naprawdę warto zagrać, no i mam nadzieję, że będzie coraz to więcej takich gier, które można ze spokojnym sumieniem wrzucić na stronę..
Jya!


6 stycznia 2009 - 20:32 (Reptile)

Konbanwa!
Na samym początku podziękowania: Dzięki Harven za współpracę, za to co dla nas zrobiłeś, za ten spędzony czas, mam nadzieję, że na nowej ścieżce będzie Ci się dobrze powodziło... Tak może skromnie, ale co tam... Bywa. Rzeczywiście, stan redakcji nie za ciekawie wygląda, w związku z tym zrobimy troszeczkę inaczej niż reptile zaplanował (być może lepiej zaowocuje): stan redakcji, jaki jest - taki zostaje, kto w nim jest chyba się jeszcze orientuje - kto nie no to wiadomo gdzie informacji szukać. Do 8 lutego stan redakcji się nie pomniejszy, ale jeżeli nikt nic nie zrobi pożytecznego, to nastąpią zmiany bardzo dramatyczne - nawet posunie się reptile do stopnia wywalenia całej redakcji, jeżeli będzie potrzeba, więc miejcie taką informację na uwadze. Także zdecydujcie się, czy chcecie należeć do Twierdzy, czy rozwijać nowe zainteresowania. Proszę o konkretną decyzję... O nic więcej... Jak praca na Twierdzy to takie uciążenie to naprawdę - rozmyślcie to czy jesteście dobrym materiałem na redaktora, no i czy dacie radę coś z tym zrobić (dalej pracować czy zrezygnować - głównie o to chodzi...). Niestety musi reptile przeprosić za tego typu newsy, które teraz będą się pojawiały notorycznie materiały z działu Panorama/Title (ale spokojnie, nie są tragicznej jakości). Na dzisiaj leci pack Panoramek z gry Fire Emblem oraz Suikoden V, pod RPGME jak i RPGXP. Tyle by było na dzisiaj,
Jya!


4 stycznia 2009 - 22:00 (Sozan)

Witam!
Heh. Harven faktycznie długo siedział w redakcji.
Tak czy inaczej dodałem nowy kurs. Teoretyczny o typowych zdarzeniach.
Dobra, starczy tego dobrego, następnym razem napiszę więcej.
Pozdrawiam,
Sozan



4 stycznia 2009 - 14:29 (Harven)

Yo ragazzi!
Nie wiem od czego tu zacząć, więc powiem prosto z mostu. Odchodzę z twierdzy... Tak, tak... W swoim pierwszym newsie na twierdzy, o którego napisaniu marzyłem odkąd tylko się do niej dostałem, informuję o swoim odejściu. Wiele z was pewnie zastanawia się, co mnie do tego skłoniło? Tutaj mógłbym pisać godzinami, jak to szkoła mnie wykańcza, jak to nie mam na nic czasu (bo takie wymówki najczęściej słyszałem, jednak powód jest zupełnie inny. Chodzi o to, że praca na twierdzy od dłuższego czasu przestała mnie fascynować, czy też strasznie zaczęła nudzić...

Jakiś czas temu założyłem z Wolfem (wspaniałym RPG Makerowcem) stronę o naszych projektach. To na niej sie teraz skupiam, i praca na niej naprawdę sprawia mi przyjemność. Póki co, na stronie znajduje się tylko info o projekcie Wolfa, gdyż mój został skasowany, ale niedługo o moim kolejnym też się coś znajdzie. A wiec zapraszam wszystkich na WH Site:






Twierdza RPG Maker || RPG Maker Polska
2002-2024