News
26 września 2013 - 04:56 (Reptile)
W zasadzie nie mam pomysłu czy pisać dzień dobry, dobry wieczór (albo i nawet dobra noc?) podczas pisania tego newsa. Jakby ktoś pytał, czy to jakiś błąd, że news pojawił się o takiej porze,
to dla informacji podaję, nie ma błędu. Po prostu skoro Reptile nie ma czasu pisać newsy za dnia, będzie pisał je w środku nocy. Oczywiście gdyby nie recenzja nowej gry opisanej przez Kleo,
to pewnie by się coś pojawiło o modyfikacjach, ale na wasze szczęście to tylko nowa gra (hura!).
Shattered jest przygodową grą wykonaną w RPGXP przez Ekharta i waży ledwie 40 MB,
zatem zapraszam do downloadu.
Jya!
22 września 2013 - 10:00 (Reptile)
Ohayoo
Po tygodniach ciężkich zmagań, specjalnych zadań, naprawach i innych przeciwnościach, przychodzi pora na tzw. tupnięcie nogą, wywalenie wszystkiego do góry nogami
i napisaniu opóźnionego newsa. Zanim internet wyłączą to może chociaż napiszę jak to dzielnie Zombik zabrał się (sam od siebie!) i napisał recenzje do gry starej gierki
Skacia,
Reiha. Kto projektu jeszcze nie zna, no to ma świetną okazję. Reiha jest to gra wykonana w RPGME (z tradycji, Skaicu innych makerów nie tyka),
gatunek nie inny jak action RPG. Tym razem o samolotach. Kto nie zna, ten niech koniecznie rzuci na to okiem. Mam nadzieję, że jeszcze dzisiaj uda się jakieś
obrazki porobić i coś wrzucić, bo jak wiadomo, to jest najgorsze.
Jya!
8 września 2013 - 09:27 (Reptile)
Ohayoo
Wakacje, wakacje i po wakacjach. Rok szkolny się zaczął, a wraz z nim przeróżnego rodzaju problemy (zadania, wypracowania, kary, dziewczyny, rodzice), które w znacznym stopniu utrudniają pracę. Sierpień wypadł dość owocnie trzeba przyznać, szkoda, że pod koniec nie co przystopowaliśmy, no ale, może teraz uda nam się co nie co nadrobić. Tak jak do tej pory kto może, to pomoże zasilić Twierdzę jakimiś nowymi materiałami (głównie grami), a ja za ten czas będę się obijał, bo poprawianie działów nie jest taką ciężką robotą (co to jest, poprawić dwa niedziałające obrazki, nie?). Tak więc, ja dalej się obijam, a inni może coś zrobią.
Kleo (sama od siebie! Brawo) napisała kolejną recenzję. Tym razem do gry wykonanej w RPG Makerze 2000,
Casey Journal: Porwanie, którą od dłuższego czasu skrobał
Aldarar. Nie jestem przekonany czy gra działa bez programu, ale można spróbować. 21MB to nie tak dużo, jak na dobry projekt (dobry, w sensie: grywalny). Można się odciąć nieco od tych wszystkich realistycznych Skyrimów i nieco pobuszować po starych pixelkach. Powodzenia przy transferach, a ja wracam dalej do obijania się. Przypomnienie, że obecnie obijam się przy dziale RPGVX.
Jya!