...: Strona :...
News
Archiwum
Redakcja
Chat ( 0 )
Forum
Księga Gości
Imprezy
Linki
Wymiana
Radio

- Download -
Programy
Gry
Zasoby
Music
Sound
Inne

- RPG Maker -
RPGUNITE
RPGMZ
RPGMV
RPGVXAce
RPGVX
RPGXP
RPGME
SimRPG95
RPG95
WRPGE

- Projekty -
Commander
Eden Universe
Pogromca II
Virtua Twierdza

- Krypta -
Kompendium
Scenariusze
Questy
Artykuły

...: Buttony :...
Goniec RM (Archiwum)
Dragon Ball Nao
M.U.G.E.N Samouczek
Pokemon Crystal PBF
Pillars of Eternity POLSKA - największy portal Pillars of Eternity (Project Eternity)
Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglądarce



Modules -  the greatest and ultimate place for every tracked-music sympathizer
Dragon Ball Great


Informacje || Pomoc || Zgłoś nowe materiały
Strona >> Archiwum

Archiwum 2017: Luty


18 lutego 2017 - 21:12 (Reptile)

Ave,
Może jeszcze dzisiaj się wyrobię z napisaniem jakiegoś newsa, ale to wszystko dzięki naszemu nowemu, a w zasadzie staremu redaktorowi, który postanowił do nas powrócić po kilku tam latach. Stary duch makerowca się obudził i poruszył nostalgie. W sumie świetna sprawa, w redakcji jest pełno miejsca - witam Cię ponownie w naszych progach (((_^)

Tym też oto sposobem kolejna gra doczekała się swojej recenzji, projekt który dostał nagrodę golden forków za zajęcie 3 miejsca w kat PEŁNE WERSJE RM95/2003/XP. Mowa o niczym innym jak projekcie w RPG95, Przygnębiająca opowieść bezbronnego pieska porzuconego w ciemnym lesie. Krótka ale zarazem sympatyczna przygodówka, serdecznie zapraszam do pobrania. Download -> Gry.
Tyle na teraz, Jya na!


14 lutego 2017 - 20:12 (Reptile)

Ave,
Podczas tworzenia projektu, Dragon Kamillo postanowił sobie zrobić paru minutową przerwę, aby skrobnąć małe materiały. Jako, że są walentynki, to stworzył minigierkę polegającą na popychaniu zdarzenia (spokojnie, chodzi o skrzynkę) w odpowiednie miejsce. Mini gierkę można zastosować także w nowszych makerach, i można wykonać znacznie prościej (za pomocą zmiennych), ale w grze demontracyjnej Dragon także fajnie pokazuje pewien motyw z pomieszczeniami jaki można wykorzystać. tego typu rozwiązania były dość mile widziane w starszych grach RPG, oczywiście mało kto takie stosuje. Warto rzucić okiem.
Do następnego razu,
Jya na!


2 lutego 2017 - 15:17 (Reptile)

Ave,
Wszystko nam idzie jak krew z nosa, a niech to. Może do Maju pełnego cudów się wyrobimy i będzie nieco więcej wiadomości każdego dnia, gdyż póki co to tragedia. Trzeba to będzie jakoś wszystko ogarnąć - ale co się dziwić, redakcja liczy sobie chyba 3 osoby, i bombki choinkowe. Okres świąteczny powoli dobiega końca, więc przyjdzie pora na ścięcie tej choinki. Chyba najwyższa pora zabrać się za wszelkiego rodzaju zaległości - redakcja nie chce robić, to nie. Więcej roboty dla mnie.

Zaczniemy od prostych rzeczy - archiwum, tradycyjnie zaktualizowane. Do działu RPGXP, skrypty ruby ląduje mały prezencik jakim się podzielił HGS, twórca Pogramcy Pustki. Mały skrypt o nazwie zaawansowana obsługa klawiatury, który umożliwia przechwycenie pełnej klawiatury podczas tworzenia warunków. Funkcja z pewnością przyda się twórcą od megaśnych CMSów, CBSów i wiedźmino podobnych gier.

A właśnie, mowa o grach, chyba jest bardzo dużo gier na forum, które jeszcze na Twierdzy się nie pojawiły. Spokojna głowa, już się za to zabieram.
Jya na!




Twierdza RPG Maker || RPG Maker Polska
2002-2024