Archiwum 2019: Lipiec
31 lipca 2019 - 04:50 (almostnoruby)
Witam,
Mogliście zauważyć, mogliście nie, ale zaktualizowaliśmy nieco informacje na naszym czacie! Po długiej dyskusji z ludem przedyskutowaliśmy, że napis
Discord będzie
lepiej działał niż napis
Chat. Dlaczego? Nie wiem, po prostu niektórzy jak zauważą nazwę własną to się od razu rzucają. No, bywa. Przez chwilę był napis Discord
z boku (nawet ikonka!), ale z powodu tejże ikonki został spowrtowem przywrócony stary napis. Źle wyglądało. Za niedługo kroi się nowa szata graficzna strony, więc może się
to ładnie z ikonką wciśnie.
Została za to poprawiona strona o czacie. Dodaliśmy duży napis ''
Dołącz do nas!'', bo niektórzy szukali podobno zaproszenia na czat przez dłuższą chwilę. Zmieniliśmy
nagłówek na
Chat/Discord. A, i jeszcze jedno: walnąłem wielkie logo Discorda.
To tyle w zasadzie. W zasadzie tym newsem uratowałem redaktorów przed koniecznością wrzucenia czegoś pożytecznego >_>.
Narazie!
30 lipca 2019 - 09:20 (almostnoruby)
Doberek,
Maker dobry z rana jak śmietana! (Czy coś...)
Dobra, odkładając żarty na bok, wrzuciłem kolejną paczuszkę autorstwa ShadowHawkDragon, a mianowcie kolejne dwa sezony (3&4) sympatycznie animowanych przeciwników
(z boku, jak i z przodu) dla RPG Makera MV. To w zasadzie tyle. Prognoza pogody pokazuje, że ma dzisiaj spaść nieco deszczu. Przydałoby się. Zrobiło by się nieco chłodniej.
Narazie!
29 lipca 2019 - 13:45 (almostnoruby)
Witam wszystich!
Po pierwsze: jej, jestem w Wielkiej Radzie! Mogę sobie newsy pisać! (...to chyba brzmi bardziej głupio niż myślę...)
Po drugie,
Konrad Championship się oficjalnie rozpoczęło! Wczoraj było tylko przedstawienie tematów (o czym redakcyjny kolega poinformował w
awangardowy sposób), co nie zmienia faktu, że niektórzy rozpoczęli pracę już wczoraj (oczywiście, żaden grzech to nie jest...)
Na
Gospodzie,
Ultimie
oraz tutaj, w dziale Konkursy => Konrad Championship, dopisałem wraz z Yoroim parę wskazówek dotyczących tego, jak poprawnie wysłać pracę.
Po trzecie!
Jeszcze za czasów zwiadowczych (czyli, jakby nie patrzeć, kilka dni temu) wysłałem Reptile'owi skrypcik dla RPGVX, napisany przez OriginalWija,
który pozwala na użycie ''normalnej'' rozdzielczości w RPGVX, zamiast tej dziwnej 544x416. Skrypt wylądował dopiero teraz. Mam nadzieję, że się komuś
do czegoś przyda. Spokojnie, na dniach szykuję jakieś graficzki.
Narazie!
28 lipca 2019 - 18:40 (Dragon Kamillo)
Dobry
Miał być dzisiej skrypcik do XP, no i nie będzie - cóż za niespodzianka, co nie XD. Ale jest tak gorąco, że normalnie jak w pewnej piosence, śpie na stojąco (bo tylko to da się w taką zasraną pogodę robić) więc nie dałem rady. Ale na szczęście almostnoruby i
yyy jak to on ma, czekajcie skopiuje (ctrl-c ctrl-f), Yoroiookami uratowali dzisiej sytuacje bo opublikowali listę tamtów do tego ich konkursu jakoś od pimpka w nazwie - e tam znowu skopiuje: Konrad Championship - jakoś to po angielskiemu i w ogóle. Ale dobra,
dajem tematy:
1. Podłe występki gangu Szlam
2. Zagadka skradzionego ciasteczka
3. Trzy małe świnki
Niby se tam można je różnie interpretować czy cuś, w sumie ciekawe co z tego wyjdzie, pewnie znowu 56 gier o czerwonym kapciurku, albo nie czekaj o 3 prosiakach... Ale nic na pewno ludzie coś tam wykombinują i pewnie będzie ciekawie. Jakby co to możecie się
jeszcze zgłaszać do konkursa do niedzieli 4 sierpnia (myślę że włącznie, ale pewien nie jestem), a gierkę podsyłacie do kolejnej niedzieli 11 sierpnia (tak jak wyżej), więc w sumie macie 2 tygodnie na sklecenie 10-30 minutowej gry, co jakby nie patrzeć mało nie jest.
E tam koniec pieprzenia, więcej na forum macie. A sam nie wiem, jeszcze sie zastanawiam czy nie wezmę udziału, jakiś tam pomysł mam, ale nie do końca. No to tyle. Wam Pa.
27 lipca 2019 - 14:30 (Dragon Kamillo)
Dobry
W ostatnią niedzielę ci co byli na chacie widzieli jak kombinowałem pewien skrypt dla uwaga FX ACE - tak, tak, wiem że to dziwne. No ale się udało i jakoś tak wyszło że dopiero dzisiej znalazłem czas żeby owo cudo wrzucić na stronę.
Skrypt ten pozwala nam wyświetlić tekst na całym ekranie gry - może sie to przydać do różnych notatek, czy tam książek w świecie gry, co by nie trzeba ich trzaskać na osobnych obrazkach. Sama metoda jak na mnie przystało jest trochę kombinowana, ale
działa i to się liczy. Podobne cudo mam dla RMXP (choć tutaj tylko dla naszej twierdzowej wersji) możliwe że uda mi się to wrzucić jutro. A teraz użytkownicy ACE którzy w sumie przegłosowali powstanie tego skryptu niech zaglądają do odpowiedniego działu
po Dłuższe Wiadomości.
No i to w sumie tyle. Wam Pa.
26 lipca 2019 - 18:15 (Reptile)
Witam, wieczór w kolejny upalny dzień,
Coś widzę że Versus uparł się ostro na Etolier, gdyż właśnie wrzucam kolejny pak tego autora. Zasoby to charactersety dla RPGXP, edytowanie podstawowe RTP,
znaczy się w stylu idealnie pasującym do RTP, różnego rodzaju postacie, głównie uczniowie, ale też znajdą się przedmioty jak i potwory.
Nie będę zadręczał, nowość w RPGXP > Characters > Etolier XP Student Charas
Jya!
25 lipca 2019 - 15:55 (Reptile)
Witam
Dzisiaj bardzo szybko i bardzo skromnie - wrzucam materiały nadesłane przez Versusa, a są to skórki okna od Etolier.
Poniżej była wersja dla RPGVX, no to teraz mamy wersję dla RPGXP, 26 skórek w oryginalnym stylu. Zapraszam do downloadu!
Jya!
24 lipca 2019 - 18:15 (Reptile)
Wieczór,
Podejrzewam, że Dragon chciał coś wrzucić, a ja jak zwykle go wyprzedzam z materiałami. Dzisiaj natomiast to mamy konkret bo przez
Versusa straciłem trochę czasu. Mianowicie musiałem zrobić nowe działy dla RPGMV - zdarzeniówki, oraz Skrypty (wtyczki/skrypty).
Zdarzeniówki póki co, są puste, ale do wtyczek już wylądowała pierwsza porada od Quasi - Poprawiona myszka
(a w oryginale: QuasiQuickTouch).
Co ta wtyczka robi?
Domyślne ustawienie od myszki wymagało wskazania jakiegoś działu a następnie zatwierdzenia go. Należało podwójnie kliknąć
by coś wybrać. Za pomocą tej wtyczki, gracz wystarczy, że najedzie myszką na dany obszar i będzie on już zaznaczony!
Zapraszam do działu: RPGMV > Wtyczki (Skrypty), oraz obadania o co chodzi.
Versus przygotował gify, więc z pewnością się połapiecie o co chodzi.
Jya!
23 lipca 2019 - 20:25 (Reptile)
Wielkie halo i plany modernizacyjne ludzie chcą wprowadzać. Prawie niczym rewolucja; normalnie spór o 1 wyraz: Chat czy Discord? Omało nie doszło do
rozłamu resztki sceny (a cała ta sytuacja prawie przypominała rozłam struktury kościoła, gdzie też się ludzie pokłócili dosłownie
o 1 wyraz - ten spór trwa do dziś, taka ciekawostka).
Ale zostawiają rewolucyjne ustawy na następny tydzień - przez te najbliższe dni chce się skupić na prosty newsach: czyli materiałach i pliku pomocy
(który idzie dość wolno, ale zawsze do przodu). Zatem jak zwykle materiały przygotował Versus, a są to skórki okna dla RPGVX. Etolier Window Skins,
jak sama nazwa wskazuje: jest to paczka skórek okna autora Etoliera, 26 oryginalnych pliczków
Ramki w różnych wzorach i
kolorach. Kilka przypomina mapy, radio lub inne przedmioty. Zobaczcie sami!
22 lipca 2019 - 18:50 (Reptile)
Co za dziwaczne chwile nastały, Dragon chciał wrzucać materiały i tutaj Versus się dobijał z materiałami,
ja w sumie też chciałem coś wrzucić - ale ostatecznie wszystko schodzi na bok,
gdyż Almostnoruby wraz z Yoroiookami odpalili petardę.
Mowa o nowym konkursie, który właśnie wystartował na forach GospodyRMa oraz Ultimy.
Konrad Championship, tak się nazywa.
Zapisy już trwają! Na forum czym prędzej! Już! Rozpoczęcie konkursu 29.07.2019 - zatem nie czekajcie tylko do dzieła!
- Więcej informacji czytaj u nas na stronie w dziale Imprezy > Konrad Championship
- Na forum: GospodaRMA
- Na forum: Ultimateam
21 lipca 2019 - 23:59 (Reptile)
Chociaż w trakcie wrzucania, podejrzewam, że Dragona albo ktoś podsiadł, albo jak to zwykle bywa:
drzemka wzięła górą. Cóż poradzić, mam nadzieję, że nasze materiały się jakoś nie nałożą na siebie
(a raczej newsy), bo takie przypadki były.
Może nie będę za bardzo się rozpisywać i napiszę, że Almostnoruby załatwił fantastyczną paczkę
przeciwników dla RPGMV. SjadowHawkDragon jest autorem zasobów takiej paczuszki: Shades of Battler
Season 1&2.
Pierwsza z kilku paczek ładnie animowanych - w większości fantastycznych - przeciwników.
Paczka zawiera zarówno ładnie animowanych przeciwników z boku (stąd waga), jak i do standardowego systemu
walki. Zatem nowości szukać w RPGMV > Enemies. Udanych transferów.
20 lipca 2019 - 15:10 (Dragon Kamillo)
Dobry
Dzisiej coś dla użytkowników RMXP (pewnie niektórzy odetchną że w końcu coś nie dla RM95 XD), a konkretnie to skrypt - a może lepiej powiedzieć drobna modyfikacja w RGSS która umożliwia nam trzęsienie ekranu w pionie i na skos, jednocześnie też pozwalająca
wzmocnić sam efekt. Domyślnie RMXP pozwalał na trzęsienie ekranem tylko w poziomie - i jest to o tyle dziwne bo np taki RM95 trzęsie nim na wszystkie strony (musiałem XD). Ale to nic bo te parę zmian i dodatkowych ustawień pozwoli mieć większą kontrolę nad
tym poleceniem i zależnie od sytuacji ustawić jak mocno i w których osiach ma nam się ruszać ekran. No i w sumie to tyle - skryptu szukać w RMXP pod nazwą Rozszerzone Drganie Ekranu.
19 lipca 2019 - 16:45 (Reptile)
Dzisiejszy dzień poświęciłem zabawie z plikami *.CHM, w zasadzie miałem o tym pisać na discordzie, ale, no ale nie wyszło <(((~`)'. Wygląda na to, że problem został
rozwiązany i mogę dalej swobodnie pracować przy 4 wydaniu RPGME.
Jako, że sporo czasu straciłem na to coś, to zamiast materiałów, zrobię drobne prace konserwacyjne przy stronie.
Mianowicie, kilka linków nie funkcjonowało (Versus podesłał), więc je naprawiłem. Coś tam nie stykało w archiwum przy 2003-08,
zatem to też już zostało naprawione. No i najważniejsze - pozbyłem się kilku buttonów, bo po co mają widnieć strony, które
nie chcą z nami współpracować, lub prowadzą do błędów 4xx. Prawda? Tyle wiadomości na chwilę obecną.
18 lipca 2019 - 19:07 (Reptile)
Wieczór,
Po raz kolejny. Tym przesiadywaniem po nocach, to człowiek może się wykończyć - dlatego piszę szybką notatkę odnośnie materiałów,
które podesłał Almost no ruby, a są to materiały dla RPGVXAce: tilesety.
Ying's Nature Tiles
Spora ilość wszelkiego rodzaju drzew, roślin, kwiatków, jeziorek i tym podobnych. Poskładane z oryginalnych (mniejszych) plików, dla wygody użytkowania.
Tyle z nowych materiałów, a teraz pytanie do doświadczonych użytkowników komputera. Aktualnie wysiadł mi program
do tworzenia plików pomocy. Jeżeli ktoś miał styczność z takim czymś, to zapraszam na naszego Discorda,
gdyż owy programik bardzo mi się przyda.
Pewnie jutro na ten temat będę bardzo dużo mówił i opowiadał. Ktoś kto miał styczność
z plikami *.CHM to zapraszam, pomoc jest mile widziana.
17 lipca 2019 - 23:59 (Reptile)
Wieczór,
Kolejny dzień i kolejne materiały nadesłane od Versusa. Chłopak wrócił z wymarzonych wakacji i zabrał się od razu do roboty.
BARDZO DOBRZE! Jest co wrzucać, chociaż przez jakiś tam określony czas. Ostatnio bardzo mocno rozczula nad działem RPGMV, że pusto,
że mało materiałów, tak więc podsyła co tylko złapie w ręce, by dział zapełnić najdrobniejszymi materiałami. Jeżeli coś ma
zniknąć z sieci, z tych wszystkich photo-serwisów, to lepiej niech to siedzi na Twierdzy, prawda?
Starczy tego rozpisywania się, konkrety - drobne edity do RPGMV (Tilesety) właśnie wylądowały na stronie,
a autorem jest Indrah. Wiadomo, szukać w konkretnym dziale.
Tyle na dzisiaj!
Jya!
16 lipca 2019 - 19:08 (Reptile)
Ave ave, wieczór
Wygląda na to, że za te skrypty się zabrałem szybciej niż sobie to wyobrażałem. Wczorajszy skrypt od LiTTleDRAgo
co był dla RPGVX, okazał się, że faktycznie działa wyśmienicie na wersji RPGXP jak i RPGVXAce! Właśnie te skrypty też zostały
przekopiowane do odpowiednich działów, no i znajdziecie też gry demonstracyjne. Nowości można znaleźć w:
- RPGXP > Skrypty > Simple Splash Screen (LiTTleDRAgo)
- RPGVXAce > Skrypty > Simple Splash Screen (LiTTleDRAgo)
Tyle dobrego na dzisiaj,
Jya!
15 lipca 2019 - 17:05 (Reptile)
Wieczór
Jak to nasz były redaktor Sozan na czacie zauważył, czas na najgorszą porę dnia: czyli napisanie newsa. Dzisiaj piękny,
owocny dzień z rana; wszystko było by lepiej gdyby nie dwie rzeczy: ból głowy oraz niezaplanowana wycieczka (przez którą
straciłem 3 godziny roboty) (((-=)
Wydanie RPGME będzie musiało zatem poczekać nieco (miałem dzisiaj skromną nadzieję, że zrobię ogromny progres,
zamiast ogromnego, jest tylko duży). Nie rozpisując się jednak na ten temat, przejdźmy do konkretów.
Kiedyś ktoś potrzebował
Splash screen, czyli obrazek przed ekranem tytułowym. Już dla działu RPGXP taki
skrypt wylądował, dzisiaj natomiast wrzucam wersję od LiTTleDRAgo.
Simple Splash Screen jest bardzo prostym
skryptem, który wyświetla obrazek przed ekranem tytułowym, domyślnie ustawiłem na 2 obrazki.
Gdyby ktoś chciał więcej (albo tylko 1), to też to napisałem jak zrobić.
Skrypt wraz z grą demonstracyjną lądują do RPGVX > Skrypty.
PS: Skrypt działa też pod RPGXP i RPGVXAce, tak mówi autor - jeżeli tak, no to na dniach zrobimy
i tam gry demonstracyjne, bo dlaczego nie.
14 lipca 2019 - 16:00 (Reptile)
Ave,
Raz almost, raz Versus. Dzisiaj kolej przyszła na Versusa, który się dzieli z wami nowymi charactersami od RPGVX/RPGVXAce,
wykonane przez L0vly Blue. L0velyBlue VXACE Chara Pack, jest to paczka zawierająca 29 charactersów
Parę stworków,
zwierząt z farmy i różnych bohaterów. Raczej skromny wybór. Na początku nazwy pojedynczych grafik postaci należy umieścić
$, aby działały poprawnie. Taka o zawsze miła drobna kolekcja. To... Do następnego razu o(((-^)
13 lipca 2019 - 19:24 (Reptile)
Wieczór
Zawsze istnieje jakaś mała nadzieja, że jednak ktoś inny napisze tego newsa, a ja będę mógł się oddać ku innej pracy - niestety,
nie zawsze układa się po mojej myśli (i podejrzewam, że Dragonowi wypadła jakaś nocka, cięższa zmiana w pracy/realne życie dało w kość i odpoczywa).
Właśnie kiedy miałem zarzucić niedokończonym materiałem,
Almost no ruby zbombardował mi skrzynkę mailową. Chłopak się postarał,
zatem co będę wrzucał jakieś moje niedokończone materiały, prawda?
Almost przetłumaczyć i napisał instrukcję obsługi (jak zwykle) do fajnego skryptu dla RPGVX od autora
OriginalWij. Skrypt nosi tytuł:
Mapa tytułowa. Właśnie! Nie Ekran tytułowy, a Mapa tytułowa! Zamiast ekranu tytułowego wyświetla nam się ustawiona mapa, i tam za pomocą
zdarzeń można już sobie robić cuda na patyku, animowane tła, latające obrazki, chodzące postacie itp., natomiast gra demonstracyjna zaprezentowała
całkowicie inne rozwiązanie. Bohater może chodzić po domkach i sobie wybierać (nowa gra/wczytaj/wyjdź). Wszystko jest bardzo ładnie
zaprezentowane, w szczególności motyw wczytania.
Zapraszam do zaglądnięcia, obadania nowego skryptu dla RPGVX w dziale,
oczywiście: RPGVX > Skrypty Ruby > Mapa Tytułowa.
Jya!
12 lipca 2019 - 23:59 (Dragon Kamillo)
Dobry
Jakiś czas temu wrzuciłem tekst o tym jak w RM95 zrobić imitację zmiennych, dzisiej wrzucam więc prostą minigierkę która wykorzystuje jeden z tych sposobów - a jest to nic innego jak po prostu najzwyklejszy Pac-Man. Minigierka prosta do wykonania więc można
spokojnie sobie gdzieś do gry wplątać. No i to tyle, wam pa.
11 lipca 2019 - 17:50 (Reptile)
Wieczór
Dzisiaj nie mam zamiaru ryzykować z wrzuceniem materiałów (i też chciałbym się nieco zdrzemnąć), dlatego nie patrząc się na nikogo, wrzucam materiały podesłane przez Versusa - Tilesety dla RPGMV:
Makermoles web MV Tilesets, dość mocna paczuszka -
Tilesety z niemieckiej strony Makermoles. Różne zestawy: steampunk, laboratorium, Egipt i tak dalej, czyli dość sporo zasobów. Wszystko ładnie podzielone na foldery, tematycznie, i czytajcie pliki tekstowe
readme/czytaj mnie, gdyż one zawierają autorów.
Z innych nowości warto wspomnieć jeszcze nowe linki, które zostały wyszukane przez Versusa:
Wingless Serapth
Zbiór zapętlonych ścieżek dźwiękowych przygotowanych z myślą o RPG Makerze oraz Unity.
RPG2S
Włoska strona z przetłumaczonymi wersjami programu, forum, zasobami i poradnikami.
No i ostatnia wiadomość, Versus zmienił kontakt mailowy, jakby ktoś był zainteresowany, więc taki mały update w dziale redakcja. Ale chyba obecnie najlepszy kontakt to przez nasz kanał Discorda, gdzie jak widać jest dziennie dość spora liczba osób (i w dodatku aktywnych!).
Zatem kto ma problemy odnośnie programu, zapraszamy!
10 lipca 2019 - 23:59 (Reptile)
Wieczór,
Akurat telefon sobie wybrał motyw na aktualizacje, kiedy przed północą miał budzić. Chyba już się przyzwyczaiłem wstawać o dość
dziwacznych porach, by nieco działać. Materiały na stronie już czekają w zasadzie od południa, gdyż, no, a bo tak wyszło (musimy jakoś
ustalić sobie by nie wchodzić w drogę jeżeli chodzi o pisanie newsów).
Za ten dzień podziękowania wszelkie się należą Versusowi, oraz kolejnym zasobowym wykopaliskom z cmentarza. Są to materiały dla
RPGVXAce, tilesety autorstwa: L0vely Blue. Paczka, która zawiera:
meble, dużo editów roślin z RTP VX i XP oraz
z jakiegoś powodu kilka gotowych domków w formie charactersów.
Taka to oto nowość w dziale RPGVX > Sys-Tiles > L0vely Blue VXACE Tiles Pack
Jya!
9 lipca 2019 - 15:50 (Reptile)
Od kilku dni obiecałem nową gierkę na stronie, i całkowicie o niej zapomniałem. W zasadzie gra nie jest nowa (kilku letnie demko), które
w zasadzie nigdy nie doczekało się swojej recenzji. Mowa o projekcie Lupusa -
Ultimate Galactic Saga, czyli opowieści kosmiczne/klimat
Mass Effect przez wydaniem Mass Effecta. Kosmos, statki, galaktyka i łowcy nagród, a i nie zapomnijmy o maszynach, robotach. Szkoda, że projekt
dość króciutki, klimat swój posiada i pomimo kilku drobnych szczegółów bijących po oczach, to tak szkoda mi nieco, że pełnej wersji się nie doczekaliśmy.
Kto nie grał jeszcze, nie miał okazji to polecam! Gra świetnie ukazuje, że skrypty
do szczęścia nie są potrzebne (ino chęci do tworzenia gry się liczą) d(((_^)
ULTIMATE GALACTIC SAGA
* * * RECENZJA //
POBIERZ GRĘ * * *
8 lipca 2019 - 16:15 (Reptile)
Tak jakoś wspominam, rozpaczam, a to się okazało, że gdzieś jakąś wiadomość przeoczyłem. Dzięki Almostnoruby, otrzymałem
jakiś świstek z chorobowym od Dragona (a może to był wniosek urlopowy?), w każdym razie jest nie obecny.
Upiekło mu się (((-`)
Ale za to Versus pomimo iż na wakacjach, po drugiej stronie świata, podesłał jakieś drobne materiały. Są to drzwi z podstawowego
zestawu RTP od MV, które zostały zmodyfikowane przez Indraha. Taki szybki
w sumie newsik na dzisiaj.
Jya!
7 lipca 2019 - 16:27 (Reptile)
Dragona jak nie ma tak nie ma (((-`)
Najwidoczniej będę musiał przełożyć tłumaczenie i skupić się nieco na wrzuceniu nowych materiałów.
Na szczęście moje
Almostnoruby przygotował paczkę a charactersami od Vasha dla RPGVX. Można w paczuszce znaleźć
drobne edity autora, jakieś własne kreacje pod styl RTPVX, a także bonusowa paczka postaci z Ultimate Mortal Kombat 3. Miło.
Tak patrząc na działy ostatnio zauważyłem dość ciekawą paczuszkę dla RPGVX, która się powielała w wielu miejscach, gdyż nie
mieliśmy jeszcze działu fullpack. Zatem w dziale RPGVX > Fullpack można znaleźć materiały z RPG2000 przekonwertowane
przez Rahima, w taki sposób by funkcjonowały pod RPGVXAce. Ktoś kto lubi pikselowe zabawy, jest to strzał w 10!
Do następnego razu,
Jya!
6 lipca 2019 - 16:45 (Reptile)
Ave,
Dragona coś za bardzo nie widać (ciekawe gdzie się zakamuflował...), a chciałem by wrzucił jakieś materiały. No cóż, Rubin się za pewne ucieszy, gdyż
w końcu(!) po wielu dniach ciężkiej pracy, modyfikacji, pisania dokumentacji - jego zdarzeniówka do RPGVX: System Złodzieja, właśnie została
wrzucona na stronę!
System Złodzieja jest to zdarzeniówka, w której Rubin podejmuje się wytłumaczenia kilku zagadnień technicznych związanych
z klasą złodzieja. Możecie tam znaleźć między innymi: skradanie, latarkę, ukrywanie, otwieranie zamków wytrychami, pole
widzenia wroga jak i mini-gra zabójstwo (nie za fajnie to brzmi, ale niech będzie).
Opis do zdarzeniówki nie jest rozpisany co i jak wykonać, aczkolwiek tutaj na stronie (na poważnie to był obszerny materiał!),
więc zamieściłem informacje co to jest, co można znaleźć, jakieś drobne opisy. A o instrukcje i wykonanie już zadbał Rubin w
oddzielnych plikach txt, oraz dopieszczonej zdarzeniówce, która składa się z minigry (jesteś złodziejem i inny koleś
cię wtajemnicza w to wszystko), oraz z mapy testowej, gdzie można wytestować wszystkie funkcje. Solidna
robota, zachęcam do obadania w dziale RPGVX > Zdarzeniówki.
5 lipca 2019 - 19:50 (Reptile)
Wieczór,
Tak się jakoś złożyło, że ze wszystkich dostępnych materiałów, porady, questy, recenzje, zasoby, zdarzeniówki...
Wybrałem akurat kolejny miesiąc w archiwum, czyli 2007-12 i tym samym zamykamy rok 2007, hip hip hura.
Teraz z czystym sumieniem, będę mógł przez jakiś czas wrzucać kolejne materiały. Mam taką nadzieję,
za 2008 jeszcze mi się nie chce łapać.
4 lipca 2019 - 14:30 (Reptile)
Ave,
Tak się składa, że dzisiaj jest jakiś bardzo bardzo zły dzień. Napięty grafik, pełno rzeczy do zrobienia, na nic człowiek nie ma czas.
Jakby to powiedzieć, sorry nie miejcie za złe (((/\`)
Wrzucam poprawioną archiwizację kolejnego miesiąca: 2007-11
Jya
3 lipca 2019 - 08:02 (Reptile)
Ohayoo,
Inne materiały wpadają, niżeli te zaplanowane. Pozwólcie zatem, że się skupię na materiałach co podesłał
Versus. Enemies oraz Enemies_SV dla RPGMV; grafiki przeciwników wykonanych przez Owltear. Dość potężna paczka:
314 zasobów w oryginalnym i dziwacznym stylu (dlaczego tam są kociaki z afro? (((-`) ). Dziwni przeciwnicy
i dziwna nazwa paczki: Sushi Night Fight; Wojownicy sushi, mimiki-świeczki, symbole, świąteczne
potwory i wszelkie inne pokraki. Szukajcie w dziale RPGMV > Enemies.
2 lipca 2019 - 15:55 (Reptile)
Ave,
Miały być super materiały, tak wiem. Dzisiaj ich nie będzie i prawdopodobnie jutro też nie. Trochę jestem wykończony pod względem
pracy, więc no, jedynie co mogę dzisiaj zaserwować to kolejne poprawione archiwum 2007-10. Być może jutro się bardziej zmobilizuje,
by wrzucić coś konkretnego jak np. zdarzeniówkę, dość zaawansowaną. Tego typu materiału dawno nie mieliśmy na stronie,
no i jeszcze wymaga odrobinę obróbki. Zobaczymy jak to wyjdzie.
1 lipca 2019 - 18:20 (Reptile)
Wieczór wszystkim (((-`)',
Jak zwykle, jestem tutaj tylko przelotem. Nic się nie zmieniło, dalej walczę dziennie przy nowym wydaniu - jak będzie coś więcej gotowe,
przygotowane, to się nieco rozpiszę na ten temat. A na chwilę obecną serwuje nowe zasoby od Rubina, które są to
jego własnej twórczości: skórki okna dla RPGVX. Rubin Rainbow Windowskin można znaleźć w
dziale RPGVX > System (Window).
A tak przy okazji poprzedni miesiąc wyleciał do archiwum.
Jya!