...: Strona :...
News
Archiwum
Redakcja
Chat ( 0 )
Forum
Księga Gości
Imprezy
Linki
Wymiana
Radio

- Download -
Programy
Gry
Zasoby
Music
Sound
Inne

- RPG Maker -
RPGUNITE
RPGMZ
RPGMV
RPGVXAce
RPGVX
RPGXP
RPGME
SimRPG95
RPG95
WRPGE

- Projekty -
Commander
Eden Universe
Pogromca II
Virtua Twierdza

- Krypta -
Kompendium
Scenariusze
Questy
Artykuły

...: Buttony :...
Goniec RM (Archiwum)
Dragon Ball Nao
M.U.G.E.N Samouczek
Pokemon Crystal PBF
Pillars of Eternity POLSKA - największy portal Pillars of Eternity (Project Eternity)
Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglądarce



Modules -  the greatest and ultimate place for every tracked-music sympathizer
Dragon Ball Great


Informacje || Pomoc || Zgłoś nowe materiały
Strona >> Archiwum

Archiwum 2019: Wrzesień


30 września 2019 - 06:13 (Reptile)

Ostatni dzień miesiąca, pora wszystko pozamykać i przygotować się na nowy nadchodzący miesiąc. Skoro trzeba będzie coś porobić przy archiwum, no to uzupełniam kolejny miesiąc, który sobie był w kolejce: 2008-08.

Nie miejcie za złe, za te szybkie wpisy - plik pomocy sam się nie napisze przecież. Jak będzie chociaż tak z 3/4 napisane, to sobie pozwolę napisać newsa informacyjnego. Póki co, postęp pracy można zawsze śledzić na naszym czacie. Czasami sam piszę o postępie jakąś wzmiankę, a czasami po prostu zapytać wystarczy.
Jya!


29 września 2019 - 14:26 (Dragon Kamillo)

Dzień Dobry,
No i mamy łikend, więc tradycyjnie news ode mnie. Dzisiej starym zwyczajem po prostu wrzucam alternatywne animacje walki dla RM95 wygrzebane z tej samej płytki co w sumie wszystko ode mnie w tym miesiącu - a to jeszcze nie koniec bo co nie co tam jeszcze zostało. Animacje są w stylu tych podstawowych, choć moim zdaniem są lekko lepsze - tylko szkoda że przerysowanych jest tylko pierwszych 10. Ale z drugiej strony wszystkie pasują do siebie więc można wybrać te które nam pasują i stworzyć odpowiedni zestaw dla naszej gry - a warto przypomnieć że w samym rtp nie wszystkie animacje są używane przez silnik RM95 - więc jest czym żonglować. No i to by było w sumie na tyle, pewnie za tydzień znowu se o twierdzy przypomnę XD
Do widzenia!


28 września 2019 - 18:05 (Reptile)

Wieczór,
Materiałów nigdy za mało, Versus nie daje za wygraną w tej sprawie. Kolejne materiały od Hiptosis. W zasadzie wszystko jak wczoraj, z różnicą: tilesety dla RPGXP i tematyka: fantasy. Kilka edytowanych rzeczy, kilka oryginalnych. Styl nieco komiksowy, a niektóre elementy można zaliczyć do kategorii mrocznych klimatów. Chociaż niektóre elementy wyglądają znajomo, ale nie będziemy się rozczulać nad tym faktem.

Nowość w dziale zasoby > RPGXP > Tilesety > Hyptosis Lorestrome Fantasy


27 września 2019 - 16:44 (Reptile)

Ave,
Jeden dzień spokoju, ale powrót do teraźniejszości - czyli znowu wrzucanie masowych materiałów nadesłanych przez Versusa. Dzisiejszy zestaw to tilesety dla RPGVX, Hyptosis -VX- Lorestrome można znaleźć w RPGVX > Sys-Tiles . Tilesety przedstawiają statek, a także posiadają animowane elementy jak chociażby drzwi. Nie ma to jak dzienna dawka materiałów.
Jya!


26 września 2019 - 19:32 (Dragon Kamillo)

Dzień Dobry,
No to dzisiej wrzucam pierwszą paczkę teł walki dla RM95 i w ten sposób ten dział nie jest już pusty. A same tła to kontynuacja szkolnych klimatów, tym razem są to zdjęcia japońskiej szkoły dostosowane aby działały z RM95 jako tła walki. Powinny się też paletami zgadzać z monsterami które wrzucałem jakiś czas temu. No i w sumie na dzisiej tyle.
Do widzenia!


25 września 2019 - 06:10 (Reptile)

Ohayoo
Niespodziewany zwrot akcji i wrzucam nowy skrypt ruby dla działu RPGVX. Skrypt jest bardzo przydatny, a wynika z problemu jednego użytkownika naszego kanału:

Władca Kasztanów
Da się w VX jakoś ustawić, żeby BGM walki był taki sam, jak BGM mapy, ale nie odtwarzał się od początku przy każdej bitwie?


Czytając ten problem, większość może się puknąć po głowie. Przecież to oczywiste, da się, wystarczy wyłączyć BGM walki i już działa muzyka z mapy. No niestety nie w RPGVX. Okazuje się, że to jest kolejna opcja, która została wywalona, bo na co ona komu.

Ci co chcą właśnie uzyskać tego rodzaju efekt (melodia z mapy do walki), bez jakiś dziwacznych pauz, skoków itp. Muszą się pokusić o następujące opcje:
  • przerzucić się na inną wersję RM
  • szukać skryptu ruby co to by naprawiło
  • porzucić pomysł i dać tą melodie walki
Tak jak pisałem wyżej, na początku - szukać nie trzeba! (((_^) Skrypt udało mi się znaleźć dla was na martwej stronie od niejakiego sandgolema, i działa rewelacyjnie. Władca kasztanów jak i jego lud kasztanów są zadowoleni z tego rozwiązania.

Nowy skrypt: Muzyka z mapy do walki, możecie znaleźć wraz z instrukcją, opisem i grą demonstracyjną w dziale RPGVX > Skrypty.
Jya!


24 września 2019 - 16:45 (Reptile)

Versus od dość dawna podsyła jakiegoś rodzaju paczki i mi zapycha równo pocztę i już biedny aż nie może się doczekać, kiedy znowu coś się pojawi na stronie. Tak więc, dzisiaj zasoby nadesłane przez Versusa, jest to paczka Tilesetów do RPGMV od BBEntertainment. W paczce można znaleźć 17 grafik, za pomocą których można zrobić budynki, klimaty współczesne, trzasnąć jakieś efekty świetlne, czy też zielska. Nowość szukać w dziale z grafikami dla RPGMV.
Jya!


23 września 2019 - 06:37 (Reptile)

Poniedziałki mają to do siebie, że są wstrętne i nie lubiane przez zdecydowaną większość ludzkości. Nie mam pojęcia co dzisiejszy dzień przyniesie, zatem by nie zapeszać, postanowię zawczasu zarzucić jakimiś wieściami i materiałami.

Dzisiejsze materiały to skromna paczka ekranów tytułowych z gry Diablo III przygotowanych przez Rubina. Ekrany tytułową są przygotowane dla RPGVX/VXAce i mogą zostać wykorzystane jako Ekran tytułowy, bądź też (przy użyciu wyobraźni) jako cut-scenki opowiadające jakąś historię. Graficzki w mrocznym klimacie.

Warto będzie wspomnieć, że Rubin jest naszym byłym redaktorem (2010), który od dłuższego czasu przesiaduje na naszym kanale Discordowy, a od czasu do czasu wspiera nas kolejnymi materiałami. Pewnego rodzaju sentyment wziął w górę i Rubin postanowił ponownie spróbować swoich sił w redakcji - a na jak długo, to się niestety jeszcze okaże. Witamy ponownie w redakcji i oczekujemy jak zwykle dobrych materiałów. Dział RPGVX bardzo się stęsknił za tobą (((_^)


22 września 2019 - 14:35 (Reptile)

Bez wątpienia, dzisiaj tu już mnie nie ominie kolejka z napisaniem wiadomości. Dopiero co człowiek ogarnia się po grypie, a byłoby dobrze tak kilka dni urlopu, na wypoczynek teraz (((-`), no cóż, pomarzyć można.

Coś na szybko trzeba wrzucić, materiał na szybko też robiony. Niech to będzie nowy gra na stronie, ELFEN LIED (DEMO) autorstwa Skacia. Projekt był wzorowany na tym anime (informacja dla tych co nie wiedzą). Zręcznościówka/Przygodówka z oryginalnym systemem Skacia. W skrócie można powiedzieć, że ten projekt to dobra rozrywka... Niestety bardzo krótka jak się okazuje i niemal każdy aspekt wpłyną wręcz negatywnie na owy projekt. Co siadło nie tak? Zapraszam do recenzji, bądź zagrania w projekt, a przekonacie się sami.
ELFEN LIED (DEMO)

* * * RECENZJA // POBIERZ GRĘ * * *



21 września 2019 - 00:22 (almostnoruby)

Dwadzieścia po 12 w nocy to jest jak najbardziej świetna pora na materiały v_v. Wtedy twórcy są tacy kreatywni, wpadają na tyle fantastycznych pomysłów, że czasem się rozpędzają do 3 w nocy. Echem, bo odszedłem od tematu.
Dzisiaj wrzuciłem paczuszkę z tilesetami dla RPGVX(Ace) - Cyangmous Resources. Paczka zawiera gdzieś 50 kawałków do poskładania i z 20 charków jako bonus, tilesetów głównie fantasy, ale kilka Sci-fi się również znajdzie, w oryginalnym stylu. Polecam rzucić okiem. Polecam zajrzeć do odpicowanego pliku readme, gdzie wyjaśniłem co gdzie jest i wytłumaczyłem niuanse licencyjne.
A, i ten, Crashykk, dobra robota ze znalezieniem grafik. Żeby nie było, że jestem egoistą i sam znalazłem >_>.
Dobranoc (albo tam, przyjemnej pracy z Makerem)!


20 września 2019 - 15:55 (Dragon Kamillo)

Dzień Dobry,
Nic z tego nie będzie i nic nie powstanie. Dzisiej wyjątkowo w piątek, bo na łikend jade se do domu i mnie nie będzie więc newsy ktoś inny zapoda. W dziale RM95 powstały 2 nowe podstrony z zasobami - animacje i tła walki. A więc wrzucam pierwszą paczkę animacji - są to karty ze stworami do użycia jako umiejętności - chyba najlepiej po prostu z poziomu przedmiotów, można zrobić że zbiera się i wykorzystuje karty podczas walk. Paczka zawiera też pusty przykład co by se można dorabiać dalej swoje własne. No i w sumie to tyle, tła walki jeszcze przez chwile będą puste, ale i tam coś się zarzuci...
Do widzenia!


19 września 2019 - 16:40 (Reptile)

Ave,
Jako, że mnie jakaś grypa dopadła, cieknie z nosa niezmiemsko, myśli do kupy nie mogę poskładać, tak więc postanawiam wrzucić mały news informacyjny, że kolejny miesiąc w archiwum 2008-07 został naprawiony. Niestety takie coś na szybko, gdyż wracam się curagen'ować do łóżka. Może jutro będę miał więcej sił to coś konkretnego by się przygotowało. Jya!


18 września 2019 - 18:57 (almostnoruby)

Dzień doberek, czy tam wieczór, whatever,
Dzisiaj podsyłam battlersy autorstwa Cyangmous stworzone z myślą o VX(Ace). Może mała paczuszka, ale zawsze coś. Szykuję do wysłania na Twierdzę również tilesetów tego samego autora, więc stay tuned. Paczkę można znaleźć w Zasoby => RPGXP/VX/VXAce => Battlers. To tyle ode mnie.
Jya!
*tu wstaw żart w stylu Sorry for my bad language bo w sumie po raz pierwszy użyłem w newsie jya!*


17 września 2019 - 16:10 (Reptile)

Ave,
Materiały graficzne wyczarował Versus dzisiaj, a są to charactersety dla RPGVX od japońskiego autora: Vitamindog (dobre!). Paczuszka zawiera postacie, które stylowo pasują do podstawowych RTP od VX. Bohaterowie posiadają także swoje facesety, jak i portrety, więc zawsze warto dodać do swojej prywatnej kolekcji o(((-')
Jya!


16 września 2019 - 16:55 (Reptile)

Ave,
Małymi krokami do przodu jak to powiadają, powracamy do szarej codzienności. Chciałem dzisiaj dobrze, wrzucić jakąś kolejną recenzję, ale Dragon Kamillo mnie powstrzymał z całkowicie innym zadaniem: mianowicie brakuje działów na stronie! Tak jest, nie mieliśmy odpowiednich działów dla RPG95, więc dzisiaj takowe założyłem. RPG95-Animation oraz RPG95-Backdrop.

Działy póki co puste, gdyż no, no bo tak wyszło. Spokojna głowa, na dniach z pewnością Dragon Kamillo je uzupełni, a reptile tymczasem uzupełnia kolejny dział archiwum: 2008-06, przeformatowany do obecnego layouta. Oczywiście dalej kontynuując prace nad plikiem pomocy nowego RPGME.

PS: Miło jak nowe gry pojawiają się na stronie? To superowo, być może niebawem będzie kolejna gierka na stronie.
Jya!


15 września 2019 - 17:55 (Dragon Kamillo)

Dzień Dobry,
No to znowu ja, a czego byście się w niedziele spodziewali XD - choć za tydzień raczej niedziela nie będzie moja, bo mam zaplanowane pojechać do domu, co by pomóc przy remontach dachu. Ale nie ważne, jako że wrzesień wciąż trwa, a w tamtym tygodniu były charsy uczniów, to dzisiej wrzucam monstery. To samo źródło itp, więc nie będę się już rozpisywał, grafiki macie w RM95 -> monster. Ze szkolnych rzeczy są jeszcze facjaty bohaterów (i to w 3 wersjach) i tła walk - ale to po prostu zdjęcia wrzucone do 256 kolorów więc nie wiem czy opyla sie to dodawać, ale z drugiej strony powinny być paletami zgrane z monsterami więc może to nie taki głupi pomysł. No ale to na zaś, dzisiej to na tyle. No i fajnie że jakieś też nowe gry się na twierdzuni pojawiają, możliwe że i coś mi uda się skombinować...
Do widzenia!


14 września 2019 - 18:25 (almostnoruby)

Bry wieczór,
Jestem dzisiaj z czymś wyjątkowym, mianowicie - z recenzją. Zdecydowanie nie są chlebem powszednim więc warto szanować, że w ogóle chce się nam je pisać :L. Dzisiaj na Twierdzy ląduje gra Ezechiel Jones i klątwa czarnej świni, autorstwa Crashykka (znanego także jako CrasheR albo CrashuR, ciągle biedak zmienia końcówki bo ciągle jego nick jest zajęty). Ląduje z oceną 4/10. Jak ktoś się chce dowiedzieć, dlaczego - zapraszam do recki, jak ktoś chce pograć - zapraszam do downloadu, a tymczasem spadam.
Narazie!
Ezechiel Jones i klątwa czarnej świni

* * * RECENZJA // POBIERZ GRĘ * * *



13 września 2019 - 17:15 (Reptile)

Jeszcze nie ta pora, ale niech już będzie: wieczór!
Miało być łatwiej, miało być lżej, taaa. Guzik prawda! Nic się nie zmieniło z czasem. Nadal jak byłem przygwożdżony obowiązkami i zadaniami, tak też ten stan nie ustępuje. Całe moje szczęście, że jakieś materiały są pod ręką - tutaj Versus bacznie czuwa. Z początkiem tego miesiąca Versus podesłał materiały od niejakich BB Entertainment, dzisiaj ciąg dalszy ich pracy: na stronie pojawiły się Charactersety dla RPGMV właśnie tego autora (czy też grupy). Materiały można używać jak się chce, z kilkoma wyjątkami o czym pisze w pliku czytaj mnie.
Zapraszam do pobrania!
Jya!


12 września 2019 - 14:48 (Reptile)

Ave,
Chociaż udało się znaleźć nieco luzu, to jednak na laurach nie można spocząć. Tak jak obiecałem, że zaczną lecieć gierki i recenzje, tak też postaram się tej obietnicy dotrzymać. Osobiście postanowiłem wziąć w obroty wszelkiego rodzaju projekty, które zostały wydane szmat czasu temu, a nigdy nie doczekały się, ani recenzji, ani opinii. A powoli linki zaczynają wygaszać, więc szkoda by to się miało zmarnować.

Jednym z takich świetnych zapowiadających się projektów była Klatka duszy, czy Dusza klatki; w zasadzie polskie tłumaczenie bez sensu, chodzi o legendarne Soulcage, które w swoim czasie wywołało wiele zamieszania (czy raczej obietnic; makerowe Diablo, wiele skryptów, super grafika, możliwości makera podkręcone pod maks by sprawdzić możliwości itp.). Pomimo tego zamieszania (rozgłosu), jakie było, projekt nigdy nie ujrzał światła dziennego, a jedynie jakieś takie techniczne demo. Produkcje od słynnego Arevulopapo, biorę pod warsztat. Kto jeszcze nie grał, kto nie słyszał, to jest dobra okazja by nadrobić zaległości.
SOULCAGE

* * * RECENZJA // POBIERZ GRĘ * * *



11 września 2019 - 16:00 (Reptile)

Ave
Zakręcony dzień, zwariowany na maksa. Wszystko jednak dobrze się kończy, gdy zauważyłem na skrzynce poprawione materiały od Rubina, które były wspomniane wczoraj. Tilesety dla RPGVX Future Sci-Fi, skomponowane, zedytowane przez Rubina właśnie zostały wrzucone na stronę. Prawdziwych autorów szukać w pliku read me, podobnie jak i instrukcji jak danych materiałów używać (a te informacje z pewnością się przydadzą). Powodzenia przy pobieraniu! o(((-')
Jya!


10 września 2019 - 19:30 (Reptile)

Wieczór, wieczór wieczór,
Miałem wrzucić materiały, no ale przy ich testowaniu, wkradł się jakiś błąd, co spowodował, że tilesety samotwórcze zwariowały (jako że materiały komponował Rubin, to jeszcze je przetestuje). Niestety nieco szkoda, gdyż tak jak zapowiadałem, nieco mam jeszcze mało czasu (na moje szczęście to dziś i jutro na ten tydzień), zatem na szybko mogłem tylko poprawić kolejny miesiąc w archiwum: 2008-05, jest już przeformatowany na aktualny styl. Do następnego razu zatem.
Jya!


9 września 2019 - 08:25 (Reptile)

Ohayoo,
Udało się wykombinować odrobinę luzu i tak jak zapowiadałem, powoli będą się pojawiały nowe gierki, gdyż recenzje zostały przygotowane. Pierwsza recenzja jak i gra, która pojawia się w tym miesiącu to: ba-dum-tsss; OFF autorstwa Mortis Ghost. Tytuł pojawił się w j.francuskim, a następnie został przetłumaczony na inne języki. Polskie tłumaczenie można zawdzięczać: Astroni Toderas, a o recenzję zadbał Versus, który ocenił projekt dość wysoko (8/10). Czy projekt zasługuje na taką ocenę?
Zobaczcie sami.
OFF (PL)

* * * RECENZJA // POBIERZ GRĘ * * *



8 września 2019 - 23:32 (Dragon Kamillo)

Dzień Dobry,
Jak ja nie lubię jak się zaczynają kolejne miesiące, zamiast se skopiować wsio do newsa z poprzedniego który pisałem muszem se od nowa wklepywać mejla, pseudo i inne pierdoły - nie ważne... No ale z drugiej strony w końcu wrzesień, niedługo będzie jesień - a to ja lubię, bo w końcu będzie normalna temperatura a nie gorąco jak wiadomo gdzie, zresztą ostatni tydzień już był bardzo fajny jak o to idzie. A wrzesień to też inny powód do radości - w końcu bachory idą do szkoły i wsio wraca do normalnego trybu, i właśnie z tej okazji do działu chara RM95 wrzucam grafiki uczniów wygrzebane jak zwykle z jakiś starych płytek od ASCII. A tak serio to po prostu wrzucam coś losowego, a że się tak fajnie złożyło że to mój pierwszy news we wrześniu to już inna sprawa XD.
No to by było na tyle, do zaś jak zwykle.
Do widzenia!


7 września 2019 - 19:50 (Reptile)

Ponownie wieczór,
Nieco późno jak dla mnie (zdecydowanie za późno, kiedyś te wieczory mnie zabiją). Kilka dni wstecz wspomniałem o Rubinie, który ripuje graficzki z gry Pokemon Fire Red. Dzisiaj kolejne 2 paczuszki od niego się pojawiły z tej tematyki: Battlersy i Ikony.

Hmm... Źle, inaczej: RPGXP > Full pack > Pokemon Fire Red, zostało aktualizowane. Paczka posiada więcej plików po prostu. Ponownie zachęcam do pobrania paczuszki.
Jya!


6 września 2019 - 19:10 (Reptile)

Wieczór,
Fajnie ten miesiąc nawet idzie, ale to tylko dzięki zgranej ekipie, która cały czas jakieś materiały na bieżąco podsyła. Już w kolejne mam nawet 2 recki, ale one niestety wpłyną dopiero po 11.09, gdyż jestem nieco przyciśnięty do ściany z terminami.

Na spokojnie: dzisiaj tylko drobna poprawka w archiwum kolejnego miesiąca (2008-04), tak by pasował do obecnego wyglądu. Nie wiele, ale zawsze do przodu!
Jya!


5 września 2019 - 19:10 (Reptile)

Ave
W poprzednim miesiącu Rubin podesłał charactersy z Pokemon Fire Red dla RPGXP. Dość potężna paczuszka. Właśnie je wywaliłem z tego działu, gdyż otrzymałem kilka nowych paczuszek. Rubin kontynuował swoje przygody z ripowaniem/zbieraniem grafik z Pokemon Fire Red i udało się uzbierać Tilesety jak i autotilesety. Zatem postanowiłem stworzyć nowy dział dla RPGXP > Full pack.

Tym samym też dodaję pierwszą paczkę: Pokemon Fire Red, a w przyszłości podejrzewam, że paczuszka rozrośnie się o dodatkowe zasoby jak battlersy, animacje i inne przydatne graficzki. Zatem dzisiejsza paczuszka to konkretny must-have dla fanów pokemon, czy dla osób, które myślą o stworzeniu własnej gry z pokemonami (o ile ten styl odpowiada oczywiście). Dziękuję autorowi za wkład i pracę! \(((_^)
Jya!


4 września 2019 - 18:35 (Reptile)

Hej, wieczór,
Dzisiaj kolejny szybki news, ale za to z oryginalnymi materiałami od Sumi CM (japoński autor). Przeglądając scenę WRPGE napotkałem właśnie na ładny zestaw postaci, który pasuje do RPGXP! Oczywiście nazwy plików były japońskie, ale nic nie powstrzymało mnie przed ich tłumaczeniem na język normalnych śmiertelników (angielski), podobnie jak i dokumentacje zawartości readme.

Tłumaczenie nie najwyższych lotów, gdyż wiadomo - nie o to tutaj chodzi. Postacie można znaleźć w RPGXP > Characters > Sumi CM - Type B Characters
Jya!


3 września 2019 - 19:15 (Reptile)

Wieczór
Znowu ja i ponownie wiadomości administracyjne. Udało się ponownie nawiązać współpracę z Pokemon Crystals oraz Pillars of Eternity POLSKA.


Niewiadome przyczyny czy okoliczności przy pokemonach zniknął nasz button, ale już został przywrócony (być może była jakaś awaria i backup przywrócił starszą wersję plików). Nie wnikamy tutaj za bardzo.



Natomiast Pillars posiada od dłuższego czasu problem z hostingiem, oprogramowaniem. Strona Pillars, jako tako, aktualnie funkcjonuje (jest informacja że pracują nad nią), zdecydowanie to jest wiadomość lepsza niżeli Error 4xx.

Taka mała drobna informacja na dzisiejszy dzień (((-')/


2 września 2019 - 22:00 (Reptile)

Wieczór
Początek miesiąca jest nie za ciekawy. Większość osób z redakcji ma nakład pracy, ograniczony czas i pełno planów życiowych - nieobejmujących stronę. Niestety, tak się zdarza, takie życie.

Jakoś do 11 września będę nieco zajęty i materiały jakie się pojawią w tym czasie, są tworzone na szybko (typu materiały graficzne, albo drobne poprawki przy stronie). A po 11 to przybędzie kilka konkretów (jak np. do tabeli z grami nieco więcej pozycji). Zatem cierpliwości.

Dzisiaj od Versusa wrzucam nowe materiały dla RPGMV. Są to ikonki od BB Entertainment, przedstawiające klawisze, przyciski itp., jakie mogą ukazać się podczas gry. Nowości w RPGMV > System: Iconsets (Ikony) > Key Iconsets BB Entertainment
Jya!


1 września 2019 - 20:25 (almostnoruby)

Doberek,
W końcu udało mi się - z pomocą Dragona i Versusa, pod patronatem Mistrza - napisać kolejny artykuł do Kompendium, który, mamy szczerą nadzieję, przyda się niejednemu twórcy, który chciałby rozpocząć przygodę z RPG Makerem. Mianowicie, odpowiedzieliśmy na często padające w takim przypadku pytanie - Jaki RPG Maker wybrać?
W tym oto artykule można znaleźć krótkie opisy każdego z nich, a także tabelkę z bardziej ''cyferkowym'' porównaniem każdego z nich. Artykuł można znaleźć, jak już wspomniałem, w Krypta => Kompendium. A, i jak to na początku miesiąca bywa, Reptile wrzucił stare newsy do archiwum.
Narazie!





Twierdza RPG Maker || RPG Maker Polska
2002-2024