Archiwum 2019: Październik
31 października 2019 - 15:26 (Reptile)
Redakcja ma nieco wolnego (najwidoczniej), co się dziwić - przecież Halloween, jutro wszyscy święci, później za duszne, czyli dużo wolnego czasu na odpoczynek i spędzenie miłej atmosfery w gronie rodzinnym.
Ja niestety zapowiadałem, że jestem przyciśnięty z robotą, zatem niestety, ale wrzucam kolejny poprawiony tekst w archiwum: 2009-03 o(_ _o); ale spokojnie z nowym
miesiącem będzie odrobinę lepiej, gdyż już widzę minimalnie 2 nowe gry na stronie, a może ich być więcej.
Być może uda się jedną z nich zarzucić już jutro!
Jya!
30 października 2019 - 15:55 (Reptile)
Witam,
Kolejny biedny dzień kiedy wrzucam aktualizacje archiwum, kolejnego miesiąca, czyli 2009-02. Za wiele roboty nie było (na moje szczęście), tylko 3 newsy (bieda straszna),
no i odzysk straconych fotek, które tam zostały zamieszczone. Można uznać za drobny sukces.
Ale, korzystając z okazji napisze o
Sefiro, który wydał nową wersję/aktualizację do
swojej gry
Last Fantasy v 1.05
Jakiś czas temu bawiłem się w nekromancje i tak powstał nowy patch:
- Zmniejszenie rozmiaru gry.
- Poprawiony HUD.
- Dodana opcja wyłączania losowych walk pod ''S''
- Poprawiona animacja ataku. Postacie atakują z szeregu w stylu FFI-VI
~Sefiro
Patch do mnie jak najbardziej przemawia i jestem ZA! Nowa wersja gry, dostępna już u nas na stronie! Dziękuję \(((-^)
29 października 2019 - 15:35 (Reptile)
By nie było, że naprawiam same archiwum - dzisiaj na wyjeździe przygotowałem dość krótki tekst dla Kompendium o zdarzeniach (
zdarzenia - wstęp). Gdzie opisałem główne 3
rodzaje zdarzeń jakie można spotkać w programie RPG MAKER: zdarzenia na mapie, zdarzenia walki oraz typowe zdarzenia.
Uwaga, wstęp, czyli tylko taka mała teoria, opis tych zdarzeń, a nie konkretnych ustawień. Zauważyłem, że kolejna lekcja to
Stawianie zdarzeń - ale tam zostało
tylko opisane co nie co o ustawieniach zdarzenia na mapie. Nie wywalam tego, ale mam na uwadze, że to jest do poprawki. Prawdopodobnie się tym zajmę w najbliższe dni...
Postaram się o jakieś drobne rozwinięcie czy coś, względem dzisiejszego tekstu.
Zatem nowość:
Kompendium - Zdarzenia-wstęp
Jya!
28 października 2019 - 15:35 (Reptile)
Aktualny stan pliku to: 200/204. Bardzo malutko zostało, ale niestety do końca tego miesiąca, zostałem już zawalony
robotą, obowiązków życia codziennego. Zatem z czasem nieco krucho i trzeba to wszystko podzielić
(a weź tu zrób by wilk był syty, owca cała i robaki nie zdeptane).
Stan krytyczny, zatem rozpoczynam poprawkę w archiwum - kolejny rok: 2009 i pierwszy miesiąc
już został dostosowany. Na następnie dni, być może kolejne miesiące (jeżeli mi kiepsko pójdzie),
ale jest szansa, że zarzucę nieco innym tekstem.
Jya!
27 października 2019 - 14:00 (Reptile)
Coraz bliżej końca, świetnie to idzie. Jak tylko plik pomocy zostanie ukończony, to będzie można przejść do
kolejnego etapu (dokończenie tłumaczenia, sprawdzenie błędów) no i praktycznie: nowe wydanie RPGME będzie gotowe \(((A^)/
Ale do tego jeszcze trochę trzeba będzie poczekać; nie chce zapeszać i pisać dokładnie
kiedy prace zostaną ukończone, bo osobiście nie jestem w stanie tego przewidzieć.
Wiadomo, będę o tym pisać na bieżąco.
Dzisiaj co mogę potwierdzić, to nowy pak zasobów nadesłany przez Versusa. RPGXP > Fullpack > Sevarihk Creepy
Islands Pack, tak sobie pozwolę nazwać paczuszkę. Autorem jest Sevarihk i w paczce można znaleźć wiele grafik, dziwacznych,
nieco okultystycznych, czarne koty, jakieś posągi, stare ruiny, golemy, szamani plemia kikuju czy wai-kiki. Tak,
śmierć przez waikiki albo snu snu itp. Sprawy. Paczuszka zawiera dość sporo zasobów i to z różnych
kategorii, a przede wszystkim oryginalne zasoby. Warto rzucić okiem.
Jya!
26 października 2019 - 14:30 (almostnoruby)
Kompendium przeżywa właśnie większe przebudzenie, ponieważ dzisiaj ląduje do niego 4 artykuł w tym miesiącu. Miał to być wpis inaugurujący, ale okazało się,
że Mistrz mnie wyprzedził o kilka dni ze swoim - no, cóż. W sumie to, co ląduje teraz tam to jest owoc jego
echem badań makerowych, dotyczący odtwarzania
muzyki po walce - czy się odtworzy od początku, a może wznowi odtwarzanie od jakiegoś momentu? Czy ustawienie tej samej muzyki na mapie i podczas walki da
efekt ciągłego odtwarzania? To, przetestowane na różnych-różnistych RPG Makerach, już w na naszej stronie!
Nowość, pod nazwą
[RPGME/XP/VXAce/MV] Odtwarzanie muzyki po walce, można znaleźć w Krypcie => Kompendium => Eksperymenty makerowe.
Trzymajcie się i miłego weekendu!
25 października 2019 - 14:17 (Reptile)
Czacha dymi, a cały mózg drży! Mówię wam, mózg drżyyyyy! o(_ _o)
Dzisiaj jak i każdego dnia nieco do przodu z tekstami popłynąłem (nawet ładnie, gdyż aktualny stan wynosi:
195/204). Ale tutaj trzeba przystopować gdyż inne obowiązki wzywają.
Niestety na dzisiaj brak konkretów, tylko drobna aktualizacja kolejnego miesiąca w archiwum (2008-12).
Tym sposobem mamy 2008 za sobą. A czy na jutro będzie kolejny miesiąc, czy może coś konkretniejszego
się pojawi na stronie? Zobaczymy na co siły pozwolą i co się uda zrobić (jest możliwość, że almostnoruby
sieknie czymś nowym na stronę). Czyli prawdopodobnie coś konkretnego się szykuje.
Jya!
24 października 2019 - 18:32 (Dragon Kamillo)
Dzeń Dorby,
Rano se tak pomyslałem - dzisiej na mnie padła kolej, a więc po prostu kolejne utworki midi z nowych płytek... Już wsio miałem zaplanowane, stwierdziłem a skoro jakiś czas temu wrzuciłem paczkę z fighter makera 2, to teraz czas na FM95, czyli starszą wersję.
Już uradowany wsuwam płytkie coby zgrać co trzeba wsadzić w paczuszkę i tu wrzucić, a tu psikus, bo w RTP tego programu okazało się, że są tylko 4 utworki - no na paczkę troszkie za mało. A więc coby się nic nie zmarnowało to po prostu postanowiłem zaaktualizować
poprzednią paczuszkę (w której też było tylko 17 utworów) i wrzucić po prostu jako jedno. A więc teraz można pobrać w dziale music 21 utworów z obu części bijatykowego róbcy. No i to by chyba było na tyle, dobrze chociaż że te 4 utwory nie powtarzają się w tych
17...
No to tradycyjnie - do widzenia, nic z tego nie będzie!
23 października 2019 - 11:55 (Reptile)
Ave,
Jak powiedział, tak też i zrobił - wczoraj wspomniałem o eksperymencie dwóch poleceń w RPGME
- Kontynuuj poruszanie/Poruszaj wszystko (stare tłumaczenie), ang. Wait for all movement
- Zatrzymaj wszystko (stare tłumaczenie), ang Stop all movement.
Dzisiaj przygotowałem tekst odnośnie tego tekstu, omówienie szczegółowe wraz
z przykładami jak owe polecenia działają. Tekst można znaleźć w kompendium >
Eksperymenty > [RPGME] Ruch zdarzeń i polecenia.
Przy okazji, to już jest trzeci eksperyment, almostnoruby pracuje by przeformatować
i niebawem wrzucić kolejne dwa. A przy okazji malutka informacja godna uwagi
Yoroiookami wydał megaśne aktualizacje do swojego projektu
Kejbyl V, projekt który ważył
800MB+, aktualnie po super diecie cud - zajmuje 370MB. Warto zobaczyć na forum (Gry > [VX] Kejbyl V).
A dlaczego tego nie ma jeszcze na Twierdzy?
Recenzje są w trakcie pisania - ponownie cierpliwości.
22 października 2019 - 18:00 (Reptile)
Witam wieczór,
Nieprzerywalny rok cudów trwa nadal, wszyscy się cieszą, chociaż czasami są takie dni, jak to mówią
zapchać dziurę. Tak jak dzisiaj: kolejny miesiąc w archiwum został poprawiony (2008-11), ale wcale sobie nie myślcie, że my się tutaj obijamy.
Po prostu każdy z redakcji ma jakieś rozgrzebane materiały, które dokańcza np.
- Rubin i jego kolejna techniczna zdarzeniówka, a wiecie jakie on te zdarzeniówki rozpisuje).
- Almostnoruby aktualnie ma 8 tekstów rozgrzebanych, recenzji, porad i nie wie za co się zabrać (ale nad tym pracuje).
- Dragon Kamillo, przegląda archiwalne CDki i książki, segregując co może się jeszcze nadać.
A ja? No cóż, jestem zasypany tekstami - w szczególności plikiem pomocy. W tamtym tygodniu jego stan wynosił: 99/204; na dzień dzisiejszy wynosi: 154/204. Więcej informacji o tym pisze na naszym kanale (prawie dziennie), a wczoraj nawet udało się zrobić dość ciekawy eksperyment dotyczący dwóch zdarzeń:
- Kontynuuj poruszanie/Poruszaj wszystko (stare tłumaczenie), ang. Wait for all movement
- Zatrzymaj wszystko (stare tłumaczenie), ang Stop all movement.
Przy pomocy pewnego eksperymentu udało się zbadać owe polecenia i nawet opisać dokładne ich działanie. Być może owy eksperyment uda mi się przeformatować na jutro by wrzucić na stronę dokładniejszy opis.
Widać - jest tego sporo, ale czasami na konkrety trzeba poczekać o(_ _o)'
21 października 2019 - 20:47 (Dragon Kamillo)
Dzeń Dorby,
Przeglądam dalej najnowsze przedmioty i przy okazji wrzucam dzisiaj utworki (midi i wav) z programiku adfenture maker for windows. Stylowo są podobne do tych z RM95 bo ten sam kompozytor. Ogólnie 55 midików + 6 wavów które są po prostu inną wersją paru midików.
No i to by było na tyle, do zaś.
Do widzenia, nic z tego nie będzie!
20 października 2019 - 10:37 (Reptile)
W zasobach RPGME Systemy, była paczka systemów z T.D.Laboratory. Owej paczki nie ma, gdyż ją wywaliłem. Dlaczego, a no ponieważ Versus postanowim skompletować całe T.D.Laboratory z RPG2000 w jednej paczce.
Nowość na dzisiaj zatem: T.D.Laboratory RPG2000 Full pack.
Oczywiście w dziale z pełnymi paczkami dla RPGME.
Udanych transferów, a ja wracam do walki z tekstami.
Jya!
19 października 2019 - 17:45 (Reptile)
Wieczór
Kiedy inni walczą przy swoich konkretniejszych materiałach, Versus ratuję sytuację codziennych newsów podsyłając
kolejne zbiory graficzne. Ostatnio dorwał grafiki niejakiego Frogge, który wykonał edycje chipsetów od
FSM oraz RTP.
Wygląda to zacnie, a paczka mi przypadła do gustu, gdyż autor wśród chipsetów także dostarczył kilka
zrzutów z przykładowych mapek. A z tych to już można się dość dużo nauczyć.
Zatem do następnego razu,
Nowość szukać w RPGME > Chipsety > Frogge Chipset Edits
Jya!
18 października 2019 - 15:47 (Reptile)
Ludzie przybici nadmiarem obowiązków. Nikt nie chce wrzucić nic szybkiego, ale chcą przygotować coś konkretnego. Trzymać kciuki,
mam nadzieję, że uda im się przygotować jakieś petardy - ale póki co lecą materiały nadesłane przez Versusa.
Paczka Tilesetów dla najnowszej wersji RPG MAKER MV - Voluspa MV Tile Pack. Jest to zestaw
tilesetów stworzonych na potrzeby gry Voluspa. Można korzystać do woli. Udanych transferów,
a ja wracam do swojego licznika i pracy tekstowej.
17 października 2019 - 17:32 (Reptile)
Wczorajszy tekst wypad znacznie lepiej muszę przyznać, gdyż dzisiaj postanowiłem ruszyć
z tą bazą danych nieco do przodu. Opisałem nieco zakładkę
Bohaterowie, wszystko
co tam się znajduje, co może się jakoś przydać. Takie dosłowne podstawy, które rzucają się na
pierwszy rzut oka. Wydaje mi się, że tyle starczy na takowe
minimum, ewentualnie
w dalekiej przyszłości ten tekst poprawię.
Nowość w dziale: Kompendium -> Baza danych: Bohaterowie
Jakby ktoś miał pytania odnośnie tego tekstu, albo potrzebuje drobnej pomocy z programem to pamiętajcie,
że mnie (jak i inne osoby) możecie znaleźć na naszym discordowym kanale (Chat).
Jya na!
16 października 2019 - 18:15 (Reptile)
Wieczór,
Te kompendium to taki dział nieco zaniedbany jest... W czasie walki z plikiem pomocy powiedziałem sobie,
Ah co tam, machniemy jakąś lekcję, 3 krowy nie?. Tak oto napisałem wstęp do bazy danych, wyjaśnienie
co to jest i co tam ciekawego można znaleźć.
Zapraszam do miłej lektury, którą można znaleźć w:
Kompendium -> Baza danych (wstęp)
Jya na!
15 października 2019 - 14:55 (Reptile)
Ave,
Nowy tytuł na stronie w zasadzie już wisi od 6 rano, ale tak się złożyło, że dopiero teraz piszę wiadomość
(zdarza się, zdarza się...).
Toilet in Wonderland, trzeba przyznać to dość oryginalna nazwa, a zespół
co stworzył grę to Team Nonsense. Wszystko składa się w logiczną całość, a Versus postanowił do tego
dziwadła napisać recenzje.
Co można więcej powiedzieć, zwariowana gra wykonana w RPG2000! Ten kto odważny, kto zalicza
się do bardziej
wyjątkowych osób gatunku ludzkiego, czuje że należy do elity - to świetna
wiadomość, nie czekaj tylko pobieraj. Gra dla ciebie!
TOILET IN WONDERLAND
* * * RECENZJA //
POBIERZ GRĘ * * *
14 października 2019 - 14:50 (almostnoruby)
Doberek,
Dzisiaj taki szybki news na dzisiaj - na stronie lądują różne-różniste MIDIki autorstwa Bjorna Lynna, autora muzyki m.in. do Wormsów, w liczbie sztuk 65.
Nowość można znaleźć w dziale Download => Music.
Narazie!
13 października 2019 - 14:00 (Reptile)
Ave,
Każdego dnia, to nieustanna walka z czasem. Miałem wrzucić konkret - oczywiście tak nie będzie, albowiem gdyż,
wczoraj wszelkiego rodzaju materiały zaznaczone na poczcie odznaczyły mi się jako normalne wiadomości (nienawidzę
po prostu, jak chce zaznaczyć jakąś opcje, nagle coś się dogrywa i myszka nagle ląduje na zupełnie czymś innym).
Sytuacja ta zmusiła mnie do szybszego uporządkowania skrzynki (((-`),
Przy okazji się zobaczy, co tam się nagromadziło. Lata 2014 już uporządkowałem, za tydzień kolejne
wezmę pod lupę.
Tym sposobem sobie załatwiłem niezłą niedzielę; więc chcę nadrobić nieco zaległości: archiwum 2008-10
zostało napisane od nowa/przeformatowane na obecny layout i ja się udaje do zadań tekstowych przy pomocy.
12 października 2019 - 9:07 (Dragon Kamillo)
Dzeń Dorby,
Dzisiej tak na szybko pierwsza paczuszka z nowo zakupionych przedmiotów - a więc na początek, jako że się spiesze bo trzeba do domu jechać coby zagłosować, no i jest u nas odpust, więc są w sumie 2 powody, nie ważne XD. Na czym to ja skończyłem, a tak,
tradycyjnie jak na szybko to po prostu na twierdzy w dziale music lądują utworki midi z programiku Fighter Maker 2. Nadadzą się pewnie jako podkład do walki, choć i coś spokojniejszego na jakieś miasto może też tam się znajdzie. Wszystkiego jest razem 17,
więc nie jakoś dużo, ale to zawsze coś. No dobra to by było na tyle, a jutro mi tam kto może to głosować, nie ma wymigiwania się XD.
Do widzenia, nic z tego nie będzie!
11 października 2019 - 12:28 (Reptile)
Obiecałem wrzucić jakiś konkret, gierkę, ale oczywiście nie wyszło to o(_ _o)
Ale! Ale! Konkret raczej jest. Nowe zasoby od Versusa i to jego własna robota. Przeformatowane graficzki,
ripy, z gry DOOM prosto do RPGVXAce.
RPGVXAce -> Full Pack -> DOOM Full Pack, jest to potężna paczka zawierająca animacje, charactersy,
twarze, panoramy, melodie, dźwięki i inne oddzielne pliczki w celu wolnego wykorzystania.
Komentarz Versusa:
Po wiekach bólu i cierpienia skończyłem ripować grafiki z kochanego przez wszystkich DOOM'a. I po wsadzeniu
do RPG Makera wyglądają jak rzygi. Nigdy więcej.
Dziękujemy za ten wyczerpujący materiał, życzymy zdrowia (((-')''
Jya na!
10 października 2019 - 17:50 (Reptile)
Wieczór,
Nieco przedobrzyłem z tekstami dzisiaj i tak wyszło, że nie starczyło czasu na przygotowanie
materiałów. Przepraszam (((/\=), może to się uda zadośćuczynić jutro jakąś nową gierką
- dzisiaj na szybko po prostu naprawiam kolejny miesiąc w archiwum
2008-09 i wracam do tych tekstów jeszcze.
Jya!
9 października 2019 - 16:04 (almostnoruby)
Wieczór...?
(sic!, tak to jest gdy się pisze newsy na zapas) Doberek,
Tak jak obiecałem, dzisiaj kombo x2, czyli paczka tilesetów FSM (znane szerzej jako tilesety Macka). Komplet grafik potrzebnych do standardowego projektu w settingu fantastyczno-średniowiecznym, z nieco bardziej ''realistycznym'' podejściem. Ilościowo mieści
się w limicie RPGVX, ale podejrzewam, że posiadacze
ejsa również nim nie pogardzą. Można je znaleźć tam, gdzie ostatnio, tylko w
poddziale System (Tiles), pod nazwą
FSM Tileset (VX).
Narazie!
8 października 2019 - 14:32 (almostnoruby)
Witajcie!
Dzisiaj na Twierdzy lądują grafiki, które powinny być na tej stronie od dawna, ponieważ to są grafiki postaci FSM (First Seed Material)
dla RPGVX(Ace), które są mocno znane w eremowym półświadku. Aktualnie te grafiki walają się gdzieś po różnych sajtach i forach, ponieważ oryginalna
strona - Tekepon - padła gdzieś w okolicach 2015 roku. Zadaniem Twierdzy więc stało się przytulenie również tych grafik do swojej kolekcji.
Jeżeli ktoś nie wie, grafiki postaci FSM są znane z tego, że są wysokie na dwa pola i wyglądają bardziej ''realistycznie'' względem
standardowych charactersów chibi z RPG Makera VX(Ace), aczkolwiek wciąż pasują do tego samego stylu. Paczkę można znaleźć pod nazwą
FSM Characters (VX) w dziale Zasoby => RPGVX/RPGVXAce => Characters.
Jutro będzie kombo x2 bo będą tilesety z tego samego źródła.
Narazie!
7 października 2019 - 16:13 (Reptile)
Ave,
Najwyższa pora coś wygenerować i niech to będzie coś bardziej konkretniejszego niżeli kolejny zestaw materiałów graficznych (na nie przyjdzie jeszcze pora). Pod
warsztat pozwoliłem sobie zabrać kolejny projekt Skacia, który o dziwo pomimo swojego wieku, nikt nie ważył się jakoś za szczególnie opisać.
Wcale się nie dziwię, jest to mocne wyzwanie.
Mind Witch Koneko jest grą zręcznościową o bajecznej grafice (wyedytowane RTP na potrzeby projektu)
i pokręconym systemem platformowym. Gra jest krótka, gdyż to wersja demo. Podejrzewam, że pełnej wersji się w życiu
nie doczekamy, ale to że krótka nie
oznacza, że nie wymagająca. To raczej jest tylko dla tych, co mają stalowe nerwy.
Poniższa gra to nowa forma psycho-testu: Sprawdź jak wielką posiadasz cierpliwość.
Ja dałem radę to ukończyć - zobaczymy jak innym to pójdzie.
MIND WITCH KONEKO
* * * RECENZJA //
POBIERZ GRĘ * * *
6 października 2019 - 16:13 (almostnoruby)
Dzisiaj nie będzie żadnych zasobów znalezionych w odmętach internetu. Odświeżyłem wpis o Konrad Championship w dziale Imprezy, aby było tam mniej chaotycznie,
oraz dorzuciłem dokument z wrażeniami gier jury (przypomnę: moimi, Yoroiookamiego i Kleo), oraz z historią jak to się wszystko zaczęło.
Narazie!
5 października 2019 - 16:13 (Reptile)
Wszelkiego rodzaju prace rozgrzebane u każdego. Nie da rady nic wrzucić konkretnego na dzisiaj,
więc sorry. Versus ratuje sprawę nadesłanymi materiałami. Nowy Full pack dla RPG2000 właśnie pojawił
się na stronie: Earthbound -rm2k Pack. Pikselowe graficzki zripowane z konsoli Nintendo. Warto pobrać do
swojej kolekcji. Tyle na dzisiaj \(((_^)
Jya!
4 października 2019 - 17:59 (Reptile)
Wir tekstu mnie całkowicie wciągnął i w zasadzie, jestem z tego dumny. Udało się dokończyć dość długi opis na
temat edytora zdarzeń do pliku pomocy, z którym się zmagałem od dłuższego czasu. Jednak motywacją do pracy
tekstowej był
Dadi, który (wspomniany ok. 2 miesiące temu) wykonał korekty kilku recenzji.
Znaczy się, podesłał listę z błędami jakie zawierają te teksty i tak się złożyło, że kolejną nadesłaną serię
błędów poprawiłem. Poprawione błędy głównie interpunkcyjne, ale też nieco stylistyczne i ortograficzne
w recenzjach: Ciemność, Czasoprzestrzeń 1,2,3 oraz Co z bocianem Rahim?
Dziękuję za dokonanie korekty, przepraszam, że to nieco długo trwało bym poprawił. Jakbyś w przyszłości
podesłał kolejną serię błędów, to z pewnością też poprawimy (będzie miło). Jak widać przy stronie,
każdy rodzaj pomocy się liczy, nawet ta najdrobniejsza. Kto ma czas, a przede wszystkim chęci
- to zapraszam do kontaktu.
3 października 2019 - 14:20 (Reptile)
Dzisiaj bardzo niefortunny dzień. Podróże po świecie są w stanie wykończyć człowieka. Kilka tekstów udało się napisać, jednak jeszcze wymagają drobnej
korekty. Z tego też powodu wrzucam materiały nadesłane przez Versusa (chyba nikt się nie obrazi z tego powodu).
Nowy nabytek to RPGME > Full pack > Mirai Online.
A cóż to takiego? Mirai Online to nazwa strony jak i autora, który pracuje/pracował nad swoimi projektami. Paczka jest miksem wszelkiego
rodzaju grafik - ripów, oryginalnych zasobów, jak i edytowanych rzeczy. Z zasady misz-maszów unikamy, ale tutaj się zrobi wyjątek, gdyż niefortunnie byłoby,
gdyby te zasoby zniknęły z internetu, a tak zawsze ktoś coś może do czegoś wykorzystać. Pomyślnego transferu wszystkim co
jadą na modemach życzę.
Jya!
2 października 2019 - 08:04 (Reptile)
Ave
Świeża paczka z ostatniej chwili i to dosłownie! Versus wczoraj natrafił na dość ładną zdobycz, która tak
mu przypadła do gustu, że kopał i kopał i wykopał świetny pak postaci dla RPGXP z gry Naruto!
Dokładna nazwa gry to:
Naruto Shippuuden: Dairansen! Kage Bunshin Emaki na Nintendo
DS (ah te tytuły...).
Paczka zawiera 476 postaci oraz ich specjalne animacje, techniki itp., czy to jest wszystko - niestety
nie wiadomo. Jakby coś się znalazło w przyszłości więcej, to z pewnością paczuszkę zaktualizujemy.
A, i ważna dość rzecz. Graficzki to ripy, zatem wszelkiego rodzaju studia, firmy i grupy tworzące gry
w bazach, garażach, mogą zapomnieć o komercji, gdyż ripy nie pozwalają na takie użycie (((-`).
Autorzy ripów są niestety nie znani, dlatego postanowiłem przypisać je autorowi Sonart
(odpowiadający za upload paczki).
Jya!
1 października 2019 - 16:40 (Reptile)
Witam wszystkich w tym nowym miesiącu.
Wiadomo, nowy miesiąc to drobne porządki na stronie. Zaczniemy od tradycyjnego archiwum, gdzie poprzednie
wiadomości sobie poleciały. A na dzisiaj przygotowane coś przez Rubina. Przez ostatnie parę dni męczył się nad nową
zdarzeniówką dla RPGVX. Trzeba przyznać jest co sprawdzać, gdyż zdarzeniówka zawiera wiele minigierek, które można
zamieścić w swoim projekcie. Źle - bardziej to są propozycje, co można zrobić, by wędrówka przez jakiś typ rejonu
nie była po prostu nudna.
Wykorzystanie terenu obejmuje takie zagadnienia jak:
- Wulkan (Warunek z użyciem stopera, co kilka minut powoduje podniesienie poziomu lawy)
- Nurkowanie (pływanie i nurkowanie z użyciem stopera)
- Las (różne efekty w zależności od nadepnięcia na roślinę)
- Lodowa jaskinia (ślizganie się)
No i wiele innych. Oczywiście jest dostarczona gra demonstracyjna, w które jest
wszystko pokazane i wytłumaczone co i jak. To może tyle na chwilę obecną wystarczy.
Dziękujemy za materiały i oczekujcie kolejnych mini zabaw.
Jya!