Archiwum 2019: Listopad
30 listopada 2019 - 16:15 (Reptile)
Ostatni dzień miesiąca, trzeba wszystko pozamykać - jak zwykle to spada na Reptile. Nie będę się rozpisywał za wiele, gdyż inne rzeczy czekają do poprawek.
Najważniejsze na dzisiaj to materiały nadesłane przez pracowitego Versusa. Zestaw dodatkowych elementów dla podstawowych tilesetów od RPGMV
wykonanych przez Starbird. W paczce można znaleźć i tilesety i charsety (obiektów), pojedyncze elementy jak i zestawy.
Totalny misz-masz bez zasad, ale co ja tam wiem (((-`)
Nowość można znaleźć w zasoby: RPGMV: Tilesety: Starbird MV Tile Decorations,
a dla leniwców wystarczy zaklikać w poniższy obrazek.
Jya!
29 listopada 2019 - 16:35 (Reptile)
Praktycznie koniec miesiąca się zbliża i fajne materiały zaczynają wpływać (recenzje, zdarzeniówki),
ale z jednej strony szkoda mi to teraz wrzucać, więc chłopcy i dziewczęta musicie poczekać (((/\<), będzie za to miło w grudniu.
Także, macie nieco czasu na przygotowanie kolejnych materiałów (i w sumie mnie też się to tyczy,
jeszcze odrobina recenzji została do dokończenia), aby grudzień ładnie wyglądał. Tymczasem naprawa kolejnego miesiąca w dziale Archiwum (Październik 2009) zanim zabiorę się za kolejne porządki.
28 listopada 2019 - 18:35 (Reptile)
Ja w zasadzie miałem iść już spać, ale tak się jakoś złożyło, że się zasiedziałem przy własnym menu nad projektem <(((~^)' - tak, dziennie
coś tam lekko dłubię. Ostatnio pixel art, ale najwyższa pora brnąć z tym do przodu, gdyż dużo zostało.
Dragon Kamillo coś obiecuje wrzucać od dłuższego czasu, ale coś mu to nie wychodzi, dzisiaj musiał koniecznie poprawić błędy,
które pojawiły się przy projekcie. Błędy tylko klamka z lodówki była umieszczona nie po tej stronie co trzeba, albo brak okien.
Drobne szczegóły, ale za to ważne - twórca projektu był zadowolony z udzielonych wskazówek (((-')''
Skoro Dragon nie miał czasu nic zarzucić, to wrzucam paczkę nadesłaną przez Rahima. Są to dźwięki
otoczenia - Remont i Ulica. Co prawda 11 dźwięków no ale oryginalnie nagrane przez
Rahima, zatem ważne, że autorskie. Tyle na dzisiaj,
Jya na!
27 listopada 2019 - 23:59 (Reptile)
Witam serdecznie,
Jako że nekrofilia ostatnio w modzie, to postanowiłem też odświeżyć niektóre rzeczy. Podczas porządków (już wieki temu),
pozostała pewna paczuszka dźwięków, które miały zostać jakoś przydzielone do kategorii. Oczywiście, było mało chętnych
w redakcji bo to ciężkie zadanie było, a osoba, która za to była odpowiedzialna - dała ciała.
Nowość w Download: Sound: Zbiory dźwięków (2002-2012) 1677 set
No co się tutaj dziwić. Bywa i tak. Pozostałe dźwięki z tego okresu, zebrałem do jednego katalogu, jakoś
posegregowałem no i tak one już raczej zostaną. W paczce można znaleźć wiele dźwięków nieco wymieszanych i teraz wyjaśnienie:
- dźwięki z różnych gier (ponieważ są nie kompletne),
- kilka oryginalnych dźwięków (ale nie do końca nadają się na pojedynczy pak),
- kilka dźwięków wyciągniętych nie wiadomo skąd, które nie pasują do innych kategorii.
Tak by to wyglądało, zatem. Sprawę z dźwiękami mogę uznać za zamkniętą. Teraz kolejne zadanie, które zostało porzucone
przez wielkich makerowców. Dział imprezy... Trzeba to będzie w końcu ruszyć, może nie dzisiaj,
ale będę miał to na uwadze.
Jya!
26 listopada 2019 - 19:15 (Reptile)
Jako, że późna godzina, to wrzucam na szybko kolejne materiały nadesłane przez Versusa, a są to przeciwnicy do RPGMV.
Podstawowe postacie z RPGMV zostały nieco zmodyfikowane w celu uzyskania nowych poz, kształtów no i ekwipunku, a autorem materiałów
jest pojawiający się tutaj Starbird. Nowość można szukać w dziale zasoby: RPGMV: Enemies: Starbird MV Battler Pack
Albo w zasadzie opcja dla leniwych: poniższy obrazek. Zatem wracam do nowego eksperymentu, który mam nadzieję niebawem wrzucić
na stronkę (staram się przywrócić pewne polecenie, które zostało usunięte od RPGVX w górę, a dość istotne), ale o tym innym razem.
25 listopada 2019 - 23:59 (Reptile)
Wieczór,
Czyżby ktoś zrobił sobie nadzieję, że dzień będzie bez newsa? Oj nie - nic z tego (((_^), nie ma szans w szczególności, że nie tylko ja pilnuję tego
obowiązku. Zastanawia mnie tak na marginesie, ile potrzeba czasu, aby dzienne newsy zamieniły się w tradycję... W każdym razie, dzisiejsze materiały
dość szczególne: malutka zdarzeniówka wykorzystująca jedno polecenie skryptowe
Time.now.. Polecenie te pobiera aktualny czas z komputera (data,
miesiąc, dzień rok, godzina, minuty, sekundy, dzień itp.) i zapisuje do wskazanej zmiennej. Autorem jest HGS, który postanowił się tego typu smaczkiem
podzielić właśnie z wami!
Przy pomocy tego polecenia, w momencie zapisania wartości do zmiennej i polecenia warunku, będzie można wykonać różnego rodzaju fajerwerki (niespodzianki) dla gracza. Nie będę
się rozpisywał bardziej, gdyż wszystko zostało opisane w dziale RPGXP: Zdarzeniówki: Aktualny czas i data wraz z grą testową.
24 listopada 2019 - 17:45 (Reptile)
Wieczór wszystkim,
Drobne modyfikacje przy stronie - kolejne aktualizacje działu archiwum. Tym razem pod lupę poszły niedziałający 2009-08, oraz udało się
wytrzasnąć tam jakieś jeden biedny news w tym miesiącu. A skoro nie było za dużo roboty, to od razu poprawiony został 2009-09.
Zatem wracam do korekty kolejnych tekstów, które niebawem zostaną wrzucone na stronę. Do zobaczenia,
Jya.
23 listopada 2019 - 18:32 (Reptile)
Wieczór wszystkim,
Dzisiaj to news informacyjny, ale przyznam dość ważny. Niektóre osoby może nie zauważyły tego jeszcze, ale małymi krokami zbliżamy się do zakończenia
roku. A jako, że w tym roku wpadło więcej gier - to przychodzi pora na Złote Widelce! Aktualnie na forum wystartował temat: dyskusja, przygotowywania
- można zgłaszać gry, kto jeszcze tego nie uczynił. A kto nie wie - Golden Forki to co roczny konkurs, w którym udział biorą wszystkie gry,
które zostały wypuszczone i opublikowane (tutaj na Twierdzy, na forach o tematyce RM, czy innych stronkach zajmujących się RM).
Dział z imprezami będę musiał zaktualizować, bo widzę, że znowu na mnie spadła dodatkowa robota z tym. Ale by nie marudzić
- zapraszam do tematu na forum, gdzie możecie przeczytać więcej szczegółów na temat konkursu.
22 listopada 2019 - 18:22 (Reptile)
Ave,
Na dzisiejszy wieczór leci kolejna paczka nadesłana przez Versusa, ponownie jest to Starbird i tak, ponownie graficzki z redukcją kolorów.
W zasadzie było kilka paczek od tego autora w tym stylu, więc nie rozdrabniając niczego na mniejsze partie, wrzuciłem Starbird MV Reduced
Color do RPGMV w dziale Zaosby Full pack. W paczce można znaleźć podfoldery z charactersami, z tilesetami (tymi wczorajszymi)
oraz battlebacki (tła walki). A jako, że tilesety tam też zostały umieszczone, to wypada nie dublować.
W skrócie:
Wczorajsze zasoby zostały usunięte z strony, albowiem gdyż,
można je znaleźć w dzisiejszej paczce w dziale RPGMV: Full pack: Starbird MV Reduced Color.
21 listopada 2019 - 17:10 (Reptile)
Wieczór,
Co prawda Dragon Kamillo obiecał, że dzisiaj odpali jakąś petardę - no ale jak to Dragon, czas goni i nic nie wiadomo, zatem wrzucam jak leci materiały nadesłane przez Versusa - Tilesety do RPGMV od Starbirda, pt
Starbird Reduced Color Set. Zestaw składa się z podstawowych tilesetów od RPGMV, oraz własnych kreacji w dość specyficznym stylu. Jak nazwa głosi - zastosowano redukcję kolorów, by elementy miały nieco inny klimat(?), bardziej pixelowy może(?). Dlaczego taki zabieg, nie mam pojęcia i to przemilczę.
Nowość można znaleźć w dziale zasoby-RPGMV-Tilesets: Starbird Reduced Color Set,
lub kliknąć w obrazek poniżej.
Edit: paczka została zamieniona na full pack, który został opisany wyżej.
20 listopada 2019 - 18:40 (Reptile)
Witam, wieczór.
Z utraconych tekstów (w całości: 4), udało się odtworzyć pierwszy z nich, a jest to kolejny tekst do kompendium opisujący bazę danych, zakładkę
przeciwnicy i horda. Oczywiście jest to tekst dla osób zaczynających przygodę z programem RPG Maker, zatem nie nastawiajcie
się na jakieś wielkie nowości. Odsyłam do Krypty, Kompendium: Baza danych: Przeciwnicy i Horda.
Jya!
19 listopada 2019 - 18:32 (Reptile)
Wieczór
Wiedziałem, że Dragon się uczepi tych ikonek. Trudno, świetnie -
nie rozczulamy się tylko lecimy z kolejnymi materiałami, tym razem
wykonanych przez Rubina, a są to Battlersy dla RPGXP/VX/VXAce z gry Heroes M&M VI-VII.
Battlersy przedstawiają głównie smoki, anioły, demony jakieś gobliny. Pytanie czy one będą
pasowały do RPGMV? Tak, pewnie też, ale mogą wymiarami się okazać zbyt małe, dlatego
nowości szukać w dziale
Zasoby/RPGXP: Battlersy: Heroes M&M VI-VII,
ewentualnie klikać w poniższy obrazek.
18 listopada 2019 - 14:25 (Reptile)
Ave
Udało się wgrać materiały -hip hip hura. O dziwo transfer dzisiaj okazał się dość łaskawy względem
mnie (ale problemy nie ustępują). Korzystając z okazji, wrzucam nowe materiały, oryginalne ikonki autorstwa
HGS, czyli paczka HGS - Fallout Style Set. Co paczuszka zawiera: amunicję, bronie, pancerze, medykamenty,
jedzenie - dość sporo tego, 155 ikonek o wymiarach 32x32 (zatem wypadałoby zastosować jakiś skrypt na własne
menu, tak by te ikonki były widoczne, a nie ucięte).
Nowość szukać w dziale z zasobami, RPGXP - icons - HGS Fallout Style
Set, lub kliknąć w poniższy obrazek. I tak, wiem, te ikonki są strasznie rozmazane, rozpikselowane
i nie równe; więcej informacji na temat tej miniaturki można usłyszeć od Dragona Kamillo.
17 listopada 2019 - 17:55 (Reptile)
Ave
Szczęście z tym internetem nie dopisuje, ale mimo wszystko walczę dalej. Na dzisiejszy dzień poprawki kolejne w archiwum,
ponownie 2009-06 oraz 2009-07, jeden news udało się odzyskać z tego okresu, sukces (((-=)'
Przez noc postaram się podesłać jakąś paczkę, może transfer podskoczy nieco. Na ten czas dobrym wyjściem będzie zabranie
się za kolejne teksty.
16 listopada 2019 - 00:42 (almostnoruby)
Dobry wieczór (?)
Nie wiedziałem, czy wrzucić to rano, czy teraz, postanowiłem teraz bo rano mi się nie będzie chciało :3.
Do Kompendium ląduje kolejny eksperyment - dokładniej, o prędkości postaci w RPG Makerze (w klatkach).
W tym artykule jest o tym jak do takiego zabiegu się przygotować, jak go wykonać, oraz końcowe wyniki, a także mała dygresja dotycząca niektórych osób. Zapraszam do czytania,
niekoniecznie o pierwszej w nocy.
Dobranoc!
15 listopada 2019 - 16:45 (Reptile)
Dostawca internetowy powiedział mi, że coś tam zmienił i jest lepszy transfer... tym czymś, okazał
się zasięg, czyli w rezultacie co mi z lepszego transferu jak sygnał się gubi po drodze, normalnie lipton. <(((~^)
Aktualnie zadręczam administratora, o jakieś lepsze warunki (własny router, a najlepiej kabelek)
by to szło normalnie funkcjonować. Ponoć mam tak funkcjonować przez cały tydzień (minimum!), a może być nawet
i do miesiąca czasu. Przy tych ciężkawych warunkach wrzucam po prostu kolejny poprawiony miesiąc w archiwum:
2009-06 i tyle, być może chłopaki jutro nadrobią nieco lepszymi rzeczami, a
ja chyba materiały będę słać przez pół dnia.
14 listopada 2019 - 18:03 (Reptile)
Witam, wieczór
Od dłuższego czasu nasz czat odwiedza
HGS, który notorycznie wspomina o swoim projekcie:
Pogromca II: Złodziej Kamienia,
nad którym pracuje już dość spory czas (3 lata).
Tak się składa, że postanowił odświeżyć swój dział o projekcie tutaj na Twierdzy, wprowadzając nowe informacje, nowinki, nowe screeny
z poprawionej wersji gry, jak i małe smaczki: filmiki; przykładowe OST gry, nowe dźwięki oraz wczesne intro samej gry. Bez wątpienia,
jest to jeden z nielicznych projektów, do których autor bardzo się przykłada angażując w to sporą grupę osób (co wychodzi na plus!).
Jest na co popatrzeć, jest o czym czytać.
Co więcej pisać, zapraszam do odświeżonego działu!
POGROMCA II: ZŁODZIEJ KAMIENIA
Linki dla zainteresowanych odnośnie projektu:
13 listopada 2019 - 16:45 (Reptile)
Coś ten internet mi dzisiaj nie miłosiernie skacze. Planowałem wrzucić coś lepszego, ale transfer coś nie pozwala.
Zatem na szybko uzupełniam pak grafik nadesłanych przez Versusa dla RPGMV.
Grafiki autorstwa Wthdragon. Jest to zbiór oryginalnych zasobów jak i różnych drobnych edycji. W paczce można znaleźć min. konie w galopie, wiwerny, ryby, wielkie pająki.
Duży pak różnych zwykłych zwierząt oraz stworów fantasy. Wszystko to oczywiście dla RPGMV, w dziale RPGMV->Charactersy
(albo download -> zasoby). Proste.
Też malutki eksperyment, wrzuciłem link jak i obrazek od miniaturki by zobaczyć jakby to wyglądało w newsach.
Efekt może nie być za ciekawy, ale jakby ktoś był zainteresowany to poprzez kliknięcie w obrazek, bądź w
tytuł paczki, będzie można ją pobrać na dysk. Przejściowe - testowe.
12 listopada 2019 - 18:15 (Reptile)
Wieczór
Zauważyłem wczoraj, że almostnoruby wyprzedził mnie z newsem (za co dostał ciasteczko), ale dzisiaj to już niestety tak prosto nie będzie.
Dzisiaj dla was coś konkretnego od
Rubina - jeżeli ktoś obstawia, że to kolejna zdarzeniówka, to MASZ RACJĘ!
Specjalnie dla was kolejna zdarzeniówka dla RPGVX, bardzo prosta do wykonania, a dość przydatna.
Mapa świata i lokalizacje - bohater przy pomocy klawisza jest w stanie wywołać mapę,
wybrać kontynent, a następnie miejsce w jakie ma zostać przetransportowany. Ci co mają problem z nawigacją - mogą kliknąć w
powyższą nazwę, albo można się udać do RPGVX > Zdarzeniówki > Mapa świata i lokalizacje. Ładnie, że 2 dni fajne materiały wpadły
na stronę, a mi się nie udało nic przygotować (jak zwykle obowiązki dnia codziennego dały w kość) o(_ _o). Zdecydowanie trzeba będzie to nadrobić.
Oyasumi.
11 listopada 2019 - 13:25 (almostnoruby)
Witam,
czy miałeś (albo miałaś) kiedyś problemy z ABSURDALNYM rozmiarem kafelek w RPGMV? Czy brak dostatecznej ilości grafik powoduje u ciebie bezsenność, mrowienie i syndrom
niespokojnych nóg? Szukałeś rozwiązań, których producenci deklarowali, że są skuteczne, ale dawały co najwyżej figę z makiem? Mamy specjalnie dla ciebie
ROZWIĄZANIE!
I nie, nie jest to duża paczka tilesetów dla RPGMV (entuzjazm...). Na stronie ląduje wtyczka
Inny rozmiar tile autorstwa
Shaza. Pozwala ona, przy odrobinie
samozaparcia, zmienić rozmiar kafelek na przykład na 32x32, dzięki czemu będziesz mógł użyć tilesetów z dużej bazy dla RPGVX(Ace) albo 64x64 jeżeli masz jakiś kompleks mniejszości.
Albo dowolną inną rozdziałkę, jaką sobie tylko wymyślisz. Plugina można szukać w dziale
RPG Maker => RPGMV => Wtyczki (Skrypty), a mi zostało życzyć miłego świętowania
w ten ważny dla rodaków dzień.
Narazie!
(P.S.) Artykuł do Kompendium będzie chyba w piątek albo sobotę... lenia złapałem i nie chciało mi się za bardzo go pisać :c.
10 listopada 2019 - 16:10 (Reptile)
Powrót do pracy tekstowej, tylko i wyłącznie dla tego, iż wszyscy inni pracują nad swoimi materiałami
- bardziej konkretnymi, które wymagają czasu. Mam nadzieję, że niebawem
wszyscy zobaczymy owoc tej pracy (((_^). Osobiście nie będę się przemęczał, gdyż mnie jakaś grypa złapała
(śmiechu warte) - dlatego też, wrzucam kolejną poprawkę archiwum na dzisiaj (2009-05)
i wracam się wygrzewać o(_ _o)
Jya, do jutra.
9 listopada 2019 - 16:30 (Reptile)
Ave
Listopad rozpoczął się bardzo owocnie, ale jak widać, nastąpił okres wyciszenia albo lepiej wypalenia. Czas na lenia. Pod ręką na szczęście
znajdzie się kilka materiałów nadesłanych przez Versusa, który ostatnio odpoczywa przy lekturach (chłopak lubi czytać).
Nowość na stronie to zestaw graficznych charsetów dla RPG2000 pt
Inquisitor - Medieval & SciFi Charas. W paczce można znaleźć edytowane
postacie, głównie siły zbrojne: rycerzy, mroczni rycerzy, muszkieterów, żołnierzy SciFi, oraz inne drobne graficzki.
Tyle radości z materiałów graficznych, dziękuję Versus \(((_^), a ja tymczasem dalej udaje się do wykończenia RPGME (swoją drogą to idzie bardzo dobrze
i być może w następnym tygodniu przystąpię do ostatniej fazy - gry demonstracyjnej).
Jya!
8 listopada 2019 - 17:22 (Reptile)
Wieczór
Almostnoruby jest w zasadzie w trakcie pisania/testowania skryptów na stronę, które mają robić cuda wianki. Podczas testów okazało się, że jedna z
gier
Dawnville była źle wrzucona na stronę (można było pobrać, ale był jakiś problem z rozpakowywaniem). Aktualnie to przetestowałem
i podlinkowałem nową wersję, gdzie wszystko działa i funkcjonuje jak należy.
Kolejna świetna informacja, to ruszyłem do przodu w archiwum z kolejnym miesiącem (2009-04). Po prostu wiadomość dnia, która wywoła
uśmiech u niejednej osoby. A skoro tak świetnie idzie, to wracam do kolejnych prac nad 4 wydaniem RPGME.
Do zobaczenia na chatcie,
Jya!
7 listopada 2019 - 22:35 (Dragon Kamillo)
Dzień Dobry, nic z tego nie będzie i tak dalej,
Dzisiej do działu charset RPGME trafia dosyć fajna paczka z charami które były dołączone do programiku Character Maker PRO - a więc w końcu coś innego jak muzyczki XD. Paczka zawiera 9 pełnych charsetów po 8 postaci w dwóch
wersjach kolorystycznych + po 5 zestawów z elementami do tworzenia własnych - jest więc dość spora. Z samego programu zostały jeszcze do wrzucenia chipsety (słynne alternatywne RTP które w sumie możecie już teraz kojarzyć z pseudoserialu
Firtua Twierdza) i jakieś elementy do fighter makera które chyba jednak na twierdze się do wrzucenia nie nadawają. No ale nic - tyle na dzisiej chyba starczy, a potem się zobaczy...
No to wam pa.
6 listopada 2019 - 06:28 (Reptile)
Ohayoo,
Z dobry wiadomości to - kolejna gra na stronie w tym miesiącu, yeay.
Złe wiadomości to:
- ponownie 5/10
- ponownie gra w j.angielskim
Chociaż w tym przypadku, to faktycznie te 5 jest słuszne, a mowa o Mochi in Frosting (to jest już 6 część gry
Lonely Wolf Treat). Seria tych gier
powoli się przekształca w modę na sukces, gdzie końca człowiek się chyba nie doczeka.
W każdym razie po radosnej piątej części (Dreaming Treat), przychodzi pora na ponurą, dramatyczną szóstą część Mochi in Frosting. Nie myślcie sobie teraz:
no tak, gra ponura, dramatyczna, nie śmieszna to ocena spada. Może i tak to wygląda, ale jednak tutaj chodzi o zupełnie inne aspekty. Więcej
informacji znajdziecie w recenzji, a poniżej gra do pobrania. I tradycyjne info - jeżeli nie znasz serii, to niestety musisz ograć poprzednie
części, aby wiedzieć o co chodzi (znać pełną historię i wydarzenia bohaterów).
MOCHI IN FROSTING
* * * RECENZJA //
POBIERZ GRĘ * * *
5 listopada 2019 - 04:35 (Reptile)
Bry,
Aby nie zalegać z tymi tekstami, gdyż takie rzeczy lubią uciekać - mowa o Kompendium: Stawianie zdarzeń. Właśnie nieco więcej na ten temat
zostało tam opisane. Zagadnienie obejmuje tym razem zdarzenia na mapie, zdarzenia walki oraz typowe zdarzenia.
Czy to wszystko odnośnie zdarzeń? Chyba tak, ewentualnie jak coś trzeba będzie dopisać na temat zdarzeń, albo jakąś
nową lekcję - to się dopisze w przyszłości. Na dzisiaj zapraszam ponownie do:
Kompendium > Stawianie zdarzeń
4 listopada 2019 - 17:33 (Reptile)
Wieczór,
To się Rubin rozpisał i namęczył przy nowej zdarzeniówce dla RPGVX. Nosi ona tytuł
Gra platformowa 2D i jak osobiście lubię prace
Rubina, tak tym razem chyba obrał sobie za cel coś bardzo skomplikowanego oraz trudnego ((( .)'
W sumie on nie jest jedyną osobą, co starała się podjąć tego tematu (by w RM przygotować silnik 2D) - chociaż nie chodzi to najlepiej
moim zdaniem, to jednak na upartego grę przy pomocy tej porady można zrobić. Zainteresowanych odsyłam do konkretnego działu:
RPGVX > Zdarzeniówki > Gra Platformowa 2D
Do zobaczenia!
3 listopada 2019 - 10:03 (Reptile)
Ohayoo,
Nie wydawało mi się, że nową grę wrzucimy na stronę tak szybko.
Nina Aquilla jest to gra, która wzoruje się na słynnej
grze przygodowej
Phoenix Wright: Ace Attorney (NDS) i została wykonana w RPGMV. Ninie przygląda się Versus,
mając nadzieję, że trafił na wyśmienity tytuł... ale niestety się nieco rozczarował.
Recenzje gry możecie przeczytać poniżej, poprzez kliknięcie w link, albo lepiej pobrać grę i przetestować ją osobiście.
NINA AQUILLA LEGAL EAGEL
* * * RECENZJA //
POBIERZ GRĘ * * *
2 listopada 2019 - 11:41 (almostnoruby)
Doberek,
Pora się rozkręcić. Dzisiaj na Twierdzy ląduje recenzja Kejbla, który w końcu doczekał się swoich pięciu minut w mojej recenzji.
Zapraszam do czytania, a jest co czytać, bo postarałem się nieco bardziej niż zwykle. Dla zainteresowanych - linki poniżej.
Narazie!
KEJBYL
* * * RECENZJA //
POBIERZ GRĘ * * *
1 listopada 2019 - 13:20 (Reptile)
Witam wszystkich w te piękne święto. Trochę spokoju od codziennych obowiązków i spędzenie czasu z rodziną może na dobrze niektórym zrobić. W moim przypadku: nie.
Aczkolwiek, nie ma takiej opcji. Obiecałem, że wrzucę jakąś gierkę, ale oczywiście nie wyszło (jak zwykle obowiązki się wydłużyły i trwają
po dziś dzień). Chciałem nieco dychnąć, ale widzę, że ta opcja też nie wchodzi za bardzo w grę - a plik pomocy jak czekał,
tak czeka nadal.
Zatem, brak narzekań i postaram się jeszcze coś z nim zdziałać (ważne by odrobinę zawsze iść do przodu!). Archiwum za październik zostało wykonane,
a za dzisiejsze materiały odpowiada Versus, gdyż dawno nic od niego nie wrzucałem. Zestaw tilesetów dla RPGMV od Harrumi. Skromna paczka przedstawiająca
wnętrza drzew, gdyby ktoś chciał tworzyć jakieś wioski elfów, lub coś w tym stylu. Odsyłam do odpowiedniego działu
i tyle na dzisiaj.
Jya!