Dzień dobry, w ten ostatni dzień w roku 2019. Wszystko się kończy i nic więcej nie będzie. Dowidzenia.
Nie no w sumie coś się udało - były newsy codziennie znowu, wszystko dzięki repowi, rubinowi, almostowi i fersusowi, jeszcze coś tam chyba haxo skrobnął i więcej nie pamiętam. Ale to nic, bo nic się nie zmieni a jak się zmieni to tylko na gorsze - tak być musi.
A dzisiej jako że ostatni dzień i jutro wsio zniknie to wrzucam po prostu paczkę którą dawno miałem przygotowaną, ale o niej zapomniałem XD. W dziale inne lądują zdjęcia pod grę przygodową które były dołączone do adfenture makera. Z samego makera coś tam jeszcze będzie.
A w sumie ciekawe by było dać jakieś zadanie typu ileś czasu na grę i spróbować na tych fotkach coś zrobić - ciekawie co by z tego powychodziło - pewnie nic jak zawsze.
No ale to by było na tyle, do zobaczenia za rok.
Witam.
Święta, święta i po świętach. Mógłbym cytować klasyka i napisać
nic z tego nie będzie i nic nie powstanie. Jednak nie dzisiaj.
Z odległych czeluści Szeolu i zapomnienia, z odsieczą niczym Gandalf z białą laską noszącą światło, przybywa Versus i serwuje nam paczkę
średniowiecznych, futurystycznych i przedstawiających naturę Chipsety z popularnej strony RPG Palace.
Skromna paczka, której autorem jest niejaki Inquisitor, zrobiona pod RPG ME.
Aby pobrać materiały, zaklikajcie w poniższą grafikę. Natomiast jeśli chcecie sprawdzoć więcej materiałów
odsyłam do: RPG ME > Chipsets > Inquisitor rm2k Chipsets
Wieczór, witam,
Proszę państwa, Złote Widelce 2019 dobiegły końca. Gry zostały wytypowane, 4 kategorie i nawet odbyło się głosowanie. W naszym dziale imprezy zrobiłem
bardzo skromny wpis (dokument do pobrania zostanie doczepiony oczywiście później), a wyniki -
wypada tutaj napisać.
Pełne wersje: RM2003/XP
- 1) Lovro i Vesna (Zombik), Trzy Małe Świnki (Soul)
- 3) Królobójcy (Adrapnikram)
Dema
- 1) Czarny Smith (Michu)
- 2) LifeLoop (Jasemir)
- 3) Tits and Magic (Revlis)
Zapowiedzi
- 1) Amarok: Krew Północy (Kryzz333 & Adrapnikram)
Więcej informacji, komentarzy, screenów, gier z edycji GF2019 do pobrania można znaleźć na forum, gdzie
oczywiście zapraszam do zaglądania o(((-^)
Wszystkim uczestnikom co brali udział w tego rocznej edycji GF2019, dziękuję i gratuluję! Każda gra, którą można pobrać i zagrać,
a w szczególności dokończona, pełna wersja - to bardzo dobra robota! Nie zależnie od oceny, recenzji i wygranego miejsca w konkursach,
autorzy zasługują na ciasteczko lub kawałek pizzy. Tyle informacji na dzisiaj.
Do następnego razu!
Jya!
Doberek.
Wczesna godzina, więc warto zerknąć do skrzynki i sprawdzić co tam zalega. I tak nie dając o sobie zapomnieć,
dzisiaj wlatują materiały nadesłane przez Versusa.
Stare zasoby do RPG Makera 2003 przerobione pod wersję VX Ace.
W paczce można znaleźć charactersy z First Seed Material, chipsety z RTP przerobione na rozdzielczość 32x32, oraz inne stare, dobre rzeczy.
Jeśli chcecie pobrać materiały, zaklikajcie w poniższą grafikę. Natomiast jak macie ochotę rozejrzeć się po całym dziale
z grafikami, odsyłam do: RPG VX/VX Ace > Full pack > RM2000 RTP&FSM to VX
Witam.
Dzisiaj krótka notatka, ale dosyć istotna. Mianowicie tak jak poniżej wspomniał Reptile o problemie
występującym z filmikami w dziale VT, które się nie otwierały we wszystkich przeglądarkach.
Po zastanowieniu nad zażegnaniem problemu i kilku testach, znaleźliśmy rozwiązanie, które pomoże zniwelować usterkę.
Na ten moment w ramach sprawdzenia, zmiany zostały wprowadzone w jednym odcinku. VT > Odcinek Specjalny: Mikołajki
Teoretycznie filmiki powinny się generować w przeglądarkach: Google Chrome, Mozilla FireFox, Opera, Microsoft Edge i Internet Explorer.
Zainteresowane osoby u których występował problem, zalecamy sprawdzenie czy wszystko działa jak należy i odwiedzenie działu Virtua Twierdza: odc. Specjalny.
Jednak gdyby problem występował nadal, standardowo prosimy o wiadomość na kanale Discord.
I na zakończenie w ramach przypomnienia, jako że zbliża się koniec prestiżowego konkursu Golden Forki 2019.
Ci którzy nie oddali jeszcze głosów na swoje ulubione tytuły, proszę aby to uczynili :).
Każdy punkt się liczy, a to właśnie dzięki Twojemu głosowi konkretna gra może zdobyć podium.
Więc nie odwlekaj.
Dobranoc.
Wieczór.
Święta nadal trwają, więc ta gra będzie idealna, aby wczuć się w klimat domowej atmosfery.
Wcielamy się w Kacpra, który musi zmagać się z problemami życia codziennego,
a jego towarzyszami są Mama, Pies i po czasie Papa.
Jakby na pozór mogło się wydawać, będzie to kolejny tysięczny projekt z podstawowego RTP z zadaniami, przynieś, podaj, pozamiataj.
Jednak nic bardziej mylnego!
Chciałbym przedstawić grę p.t Familytale, której autorem jest Jasemir.
Gra wykonana na podstawie gierki Undertale w którą większość z was zapewne już grała.
Sam autor podkreśla, że projekt jest prezentem świątecznym, który sprawił bliskim osobą.
Stąd też możecie się spodziewać panującego lekkiego klimatu.
Tradycyjnie chętnych zapraszam do przeczytania recki, a Ci którzy nie grali odsyłam do: Download > Gry > F > Familytale
Jasemir, stworzył również zapowiedź gry w formie filmiku, do którego link znajdziecie w Recenzji > Informacje Dodatkowe.
Gloria in excelsis Deo!
Witam wszystkich w te świąteczne dni - jako, że ta tematyka jest miła, to zostawię ją na koniec,
a najpierw poinformuję o sprawach technicznych.
Archiwum 2009-12, zostało przeformatowane i dostosowane,
Licznik chatu; coś się sknociło po stronie discorda i póki co, licznik wyświetla 0 (pomimo, że
ktoś na chatcie przebywa). Na chwilę obecną, nie mam zamiaru bawić się przy ustawieniach jak i skryptach,
podejrzewam, że samo od samości się naprawi (jak nie ustąpi do 3 króli coś trzeba będzie wykombinować),
Filmiki z działu VT; bardzo miło że udało się takie coś wprowadzić, jednak z tego co widzę: nie u wszystkich
to działa. Wykonałem kilka testów i to czy filmiki są odtwarzane zależy od przeglądarki użytkownika.
Opera sobie nie radzi z kodekami (H264) przy niektórych filmikach. Niestety nie tylko tutaj, ponoć problem
występuje także na znanych serwisach jak youtube, twitter, facebook, vimeo czy nawet posiada problemy
z gifami z Imgur. Problem można rozwiązać bawiąc się przy ustawieniach/konfiguracjach przeglądarki,
wyłączając firewalle, szukając tysięcznych opcji w panelu sterowania, blokując/odblokowując jakąś konkretną
opcję w antywirusach itp. (informacje te pochodzą z oficjalnego forum opery).
Tę opcję jeszcze niestety będę badać. MS Edge też ma podobny problem. Póki co Chrome i InternetExplorer
nie posiadają problemów, Firefox raczej też. Będziemy jednak o tym pamiętali i z pewnością poszukamy
jakiegoś rozwiązania, gdyż to nie jest wygodne i dla was, i w zasadzie dla nas (redaktorów).
Ciekawsza część informacji, to życzenia świąteczne. Na skrzynkę otrzymałem kilka życzeń,
dziękuję, nawzajem - ale osoba z jednego maila prosiła by przekazać życzenia dalej,
oczywiście anonimowo by było (no ok), a zatem:
Przede wszystkim, życzę wszystkim poczucia wspólnoty - mimo wielu niesnasek pomiędzy nami, użytkownikami stojącymi na scenie, chciałbym, żebyśmy się szanowali nie tylko podczas świąt, ale i przez cały czas. Żebyśmy naprawdę poczuli się wspólnotą, bez wytykania palcami, że ten jest stąd, a tamten skądinąd. Także życzę potęgi twórczej, zapału oraz samozaparcia - aby wszystkie projekty (nie tylko te RPG Makerowe, ale ogólnie, wszystkie, życiowe) się jak najczęściej udawały. Standardowo, zdrowych, wesołych nie tylko świąt, ale całego roku, oraz tradycyjne nawzajem.
Pewnie życzenia będą przewijały się dość często przez te najbliższe dni. Komu życzeń mało, możecie śmiało
iść po kolejną dawkę na forum, bądź księgę gości, albo na chat - jak komu wygodnie. Przepraszam za
ścianę tekstu, no i tradycyjne: nawzajem wszystkim!
Ad maiorem Dei gloriam!
WESOŁYCH ŚWIĄT ŻYCZĄ REDAKTORZY!!! (Gloria in excelsis Deo!)
Zdrowych i wesołych Świąt Bożego Narodzenia! Spędzenia tego magicznego czasu w ciepłej rodzinnej atmosferze,
spełnienia marzeń, wielu przemyśleń oraz przemiany w życiu (twórczym jak i własnym (^_^)).
Niech te kilka dni wolnego sprzyja pracy twórczej, lub w gronie najbliższych.
Tego z całego serca wam
życzymy.
Kochani, tak jak wam obiecywałem, tak tej obietnicy dotrzymuje :)
i świąteczny prezent jest gotowy do rozpakowania.
Z przyjemnością informuję że na strone został postawiony na nowo i odświeżony Dział VIRTUA TWIERDZA
Zbudowany od zera dział, który prosił się o tchnięcie życiem i odświeżenie.
Poniżej krótka lista najważniejszych rzeczy, jakie zostały zrobione.
Do każdego odcinka zostały przygotowane i napisane recenzje, których jest w sumie aż 10.
Odświeżony dział wprowadzający, aktualizacja informacji plus nowe grafiki służące jako szablony i nowa grafika główna.
Został zbudowany przejrzysty spis odcinków w formie tabeli, która prezentuje podstawowe informacje względem każdego odcinka.
Załadowano nowe paczki do pobrania:
- Pak ze zgromadzonymi grafikami z serii VT (134 pliki)
- Projekt do otworzenia ze wszystkimi mapami z wymazanymi zdarzeniami, występującymi w VT (50 map)
(nowość!)Do każdej recenzjii odcinka, nagrano krótkie urywki scen w formie wideo!
Mamy nadzieję że nowy dział, spodoba wam się dużo bardziej od tego poprzedniego
i w ramach oczekiwania do pierwszej gwiazdki, zechcecie sobie przypomnieć serię VT i obejrzycie odcinki.
Chętnych zapraszam do zaklikania w Projekty >> Virtua Twierdza >> Spis odcinków (na samym dole).
Wieczór,
Ostatnie zakupy do Wigilijnego sotłu, pakowanie i podpisywanie prezentów, oraz układanie sobie w głowie, czego by tu życzyć najbliższym.
Gdy HGS, Dragon Kamillo i Reptile, przygotowują się do świąt.
Ja postanowiłem zarzucić skromną paczuszką ikonek pod RPG MV, która tkwi od dłuższego czasu na moim dysku,
a jest na tyle przyjemna że nie sposób jej nie wrzucić.
Autorem ikonek jest Shigekichi, a graficzki przedstawiają: ubranka, mieczyki, grzybki i innego rodzaju puszności.
Ikonki są na tyle ładnie wykonane, że powinny znaleźć miejsce w niektórych waszych projektach.
Nowej paczuszki możecie szukać w zasobach: RPGMV > Ikony > Shigekichi Icons Pack.
A Ja udaję się na odpoczynek i zabieram się do swoich świątecznych przygotowań!.
Dobranoc!
Dryn, dryn,
W międzyczasie w przerwie od pracy, postanowiłem poprawić Archiwum za 2009-11.
Co prawda jest to kropla w morzu, ale zawsze coś!
Na dobrą sprawę może się wydawać, że zwolniliśmy tępo, ale nic bardziej mylnego.
Od kilku dni trwają duże przygotowania nad pewnym projektem i pochłania to bardzo dużo czasu, ale na efekty warto czekać!
I tak! do osób które podesłały gry! Pamiętam!
Na dysku oczekuje kolejny projekt który chce ograć do końca i zamieścić jego recenzje, no ale są rzeczy ważne i ważniejsze. Bądźcie cierpliwi.
Wieczór.
Ciężarówka z Coca-Colą coraz bliżej!
Dziś na stronę ląduje pack facesetów pod RMVX, przedstawiający alternatywne wersje twarzy dopasowane do charsetów z podstawowego RTP,
których autorem jest Tale.
Solidne i dopracowane grafiki, są bardzo przyjemnie dla oka, wykonane w estetyczny i czysty sposób.
Paczkę z facestami znajdziecie w dziale RPGVX > Facesety > Alternative RTP Faces
Coraz bliżej święta...
Coraz bliżej święta. A wraz z tym przychodzą liczne kłopoty. Okres świąteczny nie jest najlepszym czasem,
człowiek niby ma wypocząć, a jest dwa razy bardziej zmęczony. Chociaż odrobinę jest lżej, dzięki
szlachetnej paczce materiałów nadesłanej przez Lin (dajesz ostro!). Tym razem pak
facesetów od Koneko dla RPGVX. Koneko wykonała facesety różnych bohaterów (autorski zestaw + edycje
bohaterów z RMDS) wraz z mimiką twarzy, no i na dodatek wszystko przy pomocy trzech stylów.
Nowej paczki należy szukać w dziale RPGVX > Facesety > Koneko 3 style face pack.
Dzień dobry, i tak dalej
Dziś na twierdzy ląduje zdarzeniówka dla RM95 dotycząca efektu ruchu NPC podobnego do tego który uzyskuje się w pozostałych makerach przy użyciu częstotliwości ruchu - ten efekt gdzie zdarzenie robi losowy krok, zatrzymuje się na chwilę, losowy krok i tak dalej.
Może to wydawać się dziwne ale RM95 nie miał takiej opcji do ustawienia, więc chodzące NPC w grach po prostu cały czas dreptały, bez tych postojów, W dzisiej wrzuconej zdarzeniówce pokazuje jak uzyskać efekt podobny do tego z późniejszych wersji w RM95. A więc
ciekawych zapraszam do działu RPG95 -> zdarzeniówki -> Cżęstotliwość ruchu NPC, albo idąc za tym nowym sposobem wklepywania szybkich linków do newsów spróbuję dać wam go poniżej. Możecie więc spróbować kliknąć na to na dole, ale łba se urwać nie dam ż to zadziała...
Ave wszystkim,
W celu przypomnienia warto wspomnieć, że aktualnie na forum trwają Golden Forki
(2018-)2019. Kto jeszcze nie zgłosił swojej gry demo/pełna albo zapowiedzi, to ma jeszcze
na to kilka dni. Prace można zgłaszać do niedzieli, 22.12.2019 (niedziela włącznie).
Z innych ciekawostek Sefiro podesłał aktualizację swojej gry Lost Saga,
to już kolejna aktualizacja (wersja 1.02), a w niej zostały naprawione błędy
występujące przy niektórych scenkach a także został dodany łatwy poziom trudności
dla osób nie wymagających. Kto jeszcze nie grał, to warto, gdyż gra jest znakomita.
Dział: Gry > Lost Saga.
No i na zakończenie dnia zostały wrzucone melodie zarchiwizowane przez Lin.
Melodie pochodzą od autora (prawdopodobnie) Kimagura, i są to różne przeróbki
melodii z RTP oraz kilka oryginalnych utworów. Oczywiście strona autora -wygasła wieki temu.
Tyle informacji na dzisiaj, spokojnego dnia życzę wszystkim.
Ave wszystkim,
Ostatnio znowu coś mało tekstów było ruszanych i nawet archiwum się powoli mi odzywa,
ale na spokojnie, na wszystko będzie czas. Na chwilę obecną przygotowałem tekst do kompendium
opisujący kolejną zakładkę w bazie danych -Klasa-, najprościej mówiąc klasa to jak profesja bohatera.
Z bohatera można zrobić rycerza, a przy pomocy polecenia w mgnieniu oka, można go zamienić na maga
(albo żabę). Wyjaśnienie szczerze odnośnie klasy możecie znaleźć w Kompendium: Baza danych: Klasa.
Link niżej.
Wieczór,
Przeglądając internet faktycznie można bardzo łatwo przegapić wszelkiego rodzaju ładne perełki -
mowa tutaj o zasobach graficznych. Ostatnio napotkałem ładne ikony od autora Shikashi. Shikashi
Fantasy Icons Pack został stworzony z myślą o wersji RPG MAKER MV, zestaw ikonek posiada wymiary 32x32
i można znaleźć tam wiele fajny rzeczy. Przedmioty codziennego użytku, bronie, pancerze, ikonki
odpowiadające za stan, umiejętności, ikonki bez tła, ikonki na tle w różnych wariancjach.
Przedmioty bardzo ładnie wykonane, a także na licencji freeware, niezależnie czy domowego użytku czy
komercyjnego - świetna sprawa!
Nowej paczuszki szukać w zasobach: RPGMV: Ikonki: Shikashi Fantasy Icons Pack.
Wieczór.
Dzisiaj ląduje szybki materiał, który już od dłuższego czasu, a zasadzie od 2011 roku, zbiera
kurze w mojej szufladzie i tak oto czas najwyższy załadować mały pak z charsetami dla RMVX
p.t. Green Levithan IV-II - Akcesoria.
Jest to bardzo skromna paczuszka z kolorowymi laptopami, telewizorami i konsolami z gry demonstracyjnej
GL IV-II (vx). Więc jeśli w waszych grach bohaterowie lubią siąść i zagrać w tekkena, lub napisać e-maila, ten pak
właśnie jest dla was.
Nowość można znaleźć w zasoby: RPGVX> Characters> Green Levithan IV-II - Akcesoria,
a dla leniwych wystarczy zaklikać w poniższy obrazek.
Miłego Wieczoru!
Wieczór,
Ostatnio dość sporo rzeczy ląduje dla wersji RPGME. Tutaj świetnie sprawdza
się przysłowie: stare, ale jare!. Mimo swojego wieku, program nadal funkcjonuje
sprawnie i posiada grono swoich zwolenników.
Lin natomiast podesłała wygrzebane materiały od niejakiego Ocamaru, charsety postaci
z Sonic The Hedgehog. Pewnie większość osób kojarzy doskonale niebieskiego
jeża z umiejętnościami Flasha. W paczce tylko 38 plików, ale są dobrze zagospodarowane.
Można tam znaleźć wiele bohaterów z tej serii, przedmioty, specjalne jakieś pozy.
Chociaż jakieś gry z Soniciem się już ukazały, to do najlepszych się nie zaliczały.
Jakby ktoś chciał tworzyć grę z Soniciem w roli głównej, to warto pobrać paczuszkę;
Zasoby/RPGME: Charsety: Sonic Ocamaru.
Ohayoo,
Na poczet gry demonstracyjnej potrzebowałem kilka dodatkowych poz dla bohaterów (tych podstawowych z RPG2000),
sobie myślę, a co tam będę rysował, może w internecie coś znajdę jak poszukam. No i oczywiście, na zdechniętym już blogu
udało się wyszperać kolekcję postaci od VIPRPG Sozai. To nie są pozy, których szukałem, ale w sumie te też się nadadzą.
A jako, że już na stronie mamy paczkę od VIPRPG Sozai w tej samej tematyce, tylko że z postaciami z wersji RPGXP, to po
prostu aktualizuję paczkę. Teraz w niej można znaleźć postacie z RPG2000, RPGXP, RPGVX oraz jakieś inne oryginalne kreacje.
Każda z postaci posiada dodatkowe pozy w stylu FF5, atak bronią, blokada, umiejętności, jakiś atak, czy
śmierć. Kolekcja dość mocna: 140 postaci. Warto wrzucić te postacie do swojej kolekcji.
Postacie wykonane stylem RPG2000, możecie znaleźć w dziale zasoby - RPGME - Charsety -
VIPRPG Sozai RM Charas, a obrazek pozostaje bez zmian.
Ohayoo,
Całe moje szczęście, że nieco transfer dzisiaj dopisał i można było wrzucić coś konkretniejszego, mianowicie nowa gra do kolekcji zostałą dopisana.
Autorem gry jest Skaciu, a gra to mały projekt konkursowy Dzień Pana Kuro. Ciekawy projekt, mało spotykany pomysł.
Jednak gra na 5 minut. . . więc za dużo nie można się spodziewać.
Lin - miłośniczka mruczków - jednak postanowiła zagrać i napisać kilka słów odnośnie
skromnego projektu, jakim się okazał Dzień Pana Kuro. Miłego czytania oraz kto nie grał,
tradycyjnie zapraszam do downloadu!
Ave,
Ostatnio na czacie padła rozmowa o tym, że gdyby zabrakło prądu to będzie katastrofa totalna.
W tej rozmowie najzabawniejsze było podkreślenie przez Soula: [...] nie trzeba odłączać
prądu, wystarczy brak internetu.
Przyznaję tutaj rację, chociaż mam ten internet to jednak jestem zmuszony borykać
się z jego nastrojami (a to jest strasznie irytujące). Nie mniej, ostatnio Rubin ostro
pracuję, więc nieco odpoczynku mu się należy. A, że dzisiaj wyskoczyła nie za ciekawa
sytuacja podbramkowa, to wrzucimy materiały nadesłane od Lin - 123 MIDI z zespołu KISS.
Łatwo znaleźć (dział Download > Music), a ja tymczasem zacznę wgrywanie nowej gry,
tak by było coś ciekawego na jutro.
Do następnego!
Wieczór.
Pisząc tego newsa zastanawiałem się jak mam go zacząć, no i pomyślałem że w zasadzie mogę zrobić to tak!,
ale zaraz, zaraz. Jest późna godzina, noc za oknem i ciemno w pokoju - też macie czasami wrażenie że ktoś może stać za wami?
Hmm... Pilnujcie się, bo może to właśnie zakapturzona postać o imieniu James! z gry Assassin's Creed Blades Of The Future!.
Dla tych czujnych, którzy jeszcze nie śpią. Na stronę ląduje pierwsza gierka przygotowana przez Witcherka01.
Wcielamy się w Assasyna o imieniu James, którego pewnego dnia spokój zostaje zażegnany, gdy otrzymuję poważne
zdanie, włamania się do placówki w celu kradzieży cennych informacji z bazy danych!
Skakanie po dachach i wspinaczki po ścianach, mordowanie wrogów zza pleców, dodatkowe poboczne zadania do wykonywania
i dubbing audio przy rozmowie z NPC. Jest to kilka smaczków jakie możemy zobaczyć w grze.
Jeśli lubicie klimaty Assassin's Creed'a. Polecam! i zachęcam do pobrania gry.
Tutaj dostaniecie go w wydaniu RM. A dla tych którzy chcą okazać dodatkowe wsparcie dla autora,
zachęcam do oddania swojego głosu w konkursie Golden Forki 2019, do którego gra jest zakwalifikowana!
Witam.
Późna godzina, przeziębienie i poniedziałek!. Takie połączenie może skutkować cytatem z księgi wieczystej
'nic z tego nie będzie i nic nie powstanie, każdy wie że będzie źle i że to na pewno nie uda się'.
Jednak, jeszcze nie dzisiaj!
Z okazji wypuszczenia zdarzeniówki w klimatach Diablo, postanowiłem przygotować dla was pak grafik z Animacjami: Inferno-Animations,
dla RPGVX. Straszne, krwawe, przepełnione czerwonym kolorem animacje walki, które mogą posłużyć w projektach o mrocznych klimatach.
Nowość można znaleźć w zasoby: RPGVX> Animations> Inferno-Animations,
a dla leniwców wystarczy zaklikać w poniższy obrazek.
Do następnego!
Witam.
Postanowiłem że w tę grudniową zimną noc, przygotuje dla was ciekawy materiał, a będzie nim Zdarzeniówka! dla (RPGVX) pt. Poziomy Trudności
Prezentuje tutaj dosyć prostą mechanikę, która w zasadzie opiera się na wyborze konkretnego poziomu trudności,
a jego stopień będzie się przekładać na całą rozgrywkę
(statystki napotkanych przeciwników, drop przedmiotów i złota ze skrzynek, oraz rodzaje broni jakie można zdobyć).
Dosyć oczywiste zastosowane jakie możemy napotkać praktycznie w każdej grze RM'a,
ale dla nowicjuszy, którzy zaczynają swoją przygodę w programowaniu, jak najbardziej będzie przydatne!
Do tego Grę Demo, zaprojektowałem w klimacie Diablo. Walka z NPC w czasie rzeczywistym, wyznaczony obszar walki dla każdego przeciwnika, paski HP,
wprowadzenie, muzyka, podział broni odwzorowany na ten z uniwersum diablo, oraz wiele więcej!. Zainteresowanych zachęcam do pobrania gry demo!
Miłego testowania!
Ave wszystkim,
Właśnie tego typu dni, co są zorganizowane (brawo Dragon Kamillo i Rubin!) pozwalają na odpoczynek,
relaks, a nawet progres przy pracach i różnych projektach. Wspominałem, że mam kilka tekstów do odzysku
- zatem zarzucam kolejnym z nich. W zasadzie wielkiej szkody nie było, bo to tylko kolejna cześć Kompendium,
gdzie zostają opisane zakładka(ki) Przedmioty (Bronie i Pancerze). Za dużo tam tekstu nie ma co prawda,
ale wydaje mi się, że zarys tej zakładki większość osób pokapuje.
Nowych użytkowników programu RPG MAKER (nie ważne jakiej wersji) odsyłam właśnie do działu
Kompendium! Poniżej możecie zaklikać w link, by przejść konkretnie do dzisiejszej
lekcji, natomiast w kompendium możecie też znaleźć odpowiedź na nurtujące pytanie, powracające
jak bumerang: Jaką wersję RPG MAKER wybrać/użyć/pracować/która lepsza?
Ja natomiast wracam do kontynuacji zabawy z licznymi warunkami.
Jya!
Dobry wieczór.
Ciemno za oknem, monitory w komputerach/laptopach, u niektórych jeszcze się palą.
Pomyślałem... (po co to odwlekać), musicie to zobaczyć!
Idealnym cytatem dla tej gry jest (Gdyby ta gra została wydana w czasach ery NES'a, zapisała by się do listy Gier tych z wyższej półki)
Drodzy koledzy i koleżanki, z ogromną przyjemnością prezentuję wam grę od X-techa pt. 8-Bit Quest!
Futurystyczny klimat, wypływająca z ekranu atmosfera, Pacman, te słowa krążyły w mojej głowie kiedy po raz pierwszy włączyłem tę grę.
8-Bit nie jest produktem który należy do typowych RM'owych gier. Nie, nie, nic z tych rzeczy!.
Gra zdecydowanie zalicza się do zręcznościowych w której na pierwszym miejscu autor stawia na gracza, i nie pozwola tutaj na nudę!.
Jedynym i najważniejszym wymogiem ze strony autora, jest myślenie i pomysł na wykonanie zadania.
Jeśli przez chwilę pomyśleliście, że jeśli zręcznościówka to uda się ją przejść trzymając strzałkę, to się bardzo mylicie <(--:))
Osobiście musiałem w niektórych etapach się natrudzić by zaliczyć zadanie!
Nie chcę już dłużej was zatrzymywać, bo mógłbym napisać dużo, dużo więcej.
Jeśli jesteście gotowi na kosmiczną, zręcznościową przygodę. Zachęcam do Pobrania Gry!.
Ale ostrzegam, robicie to na własną odpowiedzialność, ponieważ nieodwracalnie w waszych głowach utkwią idealne dobrane dźwięki,
które odgrywają niesamowitą rolę w 8-Bicie,
Dzień dobry, jest źle, a będzie jeszcze gorzej i w ogóle nie ma już nadziei...
No nie ważne, dzisiej na twierdze wrzucam materiał którego i tak macie NIE używać - bo jest to 40 muzyczek, które ważą ponad 60MB (format OGG), więc o wiele, wiele za dużo... No ale co to w ogóle są za utworki - otóż pochodzą one z RPG Makera DS i
były dołączane do specjalnej wersji owej gry na dodatkowej płycie w formie CDAudio. A jako, że można też ich było używać przez to w makerze to znalazła się też tam wersja w formacie OGG. Na samej płycie znajdują się jeszcze mordy (facesety) dostosowane
pod makery VX/ACE i większe obrazki też przedstawiające twarze - ale to może kiedy indziej.
No i dzisiej to by było chyba na tyle - paczkę można pobrać z działu Music - RPG Maker DS i se posłuchać, a jak ktoś nie chce pobierać to pewnie i na redtubie też znajdzie...
No to teraz zostało tylko powiedzieć ładnie do widzenia, więc mówię - do widzenia i wam pa.
Doberek. Kolejny dzień z pobudką o 5 nad ranem.
Mógłbym rzecz klasyka i napisać: (nic z tego nie będzie i nic nie powstanie), ale nie dzisiaj.
Postanowiłem wrzucić pak z muzyczkami z gry Kunio Kun - River City Ransom.
(16 odchudzonych plików w formacie WAV).
Jeśli ktoś nie pamięta, gierka to japoński klasyk w którym okładamy się po twarzy.
Klimatyczne i przyjemne dla ucha melodie ^^.
Zainteresowanych, odsyłam do działu: Music > Kunio Kun - River City Ransom.
Mam nadzieję, że na dniach wpadnie jakaś porządna Recenzja, lub Zdarzeniówka.
Ale, na wszystko przyjdzie pora i czas.
Na dzisiaj to tyle.
Wieczór, mała kumulacja drobnych rzeczy na stronie,
Do działów z linkami wrzucam odnośnik do nowej stronki:
Zapsplat
Darmowe dźwięki jak i muzyka /Royal free/ na świetnej licencji. Duża baza zasobów.
Tak jak opis sugeruje, na stronie można znaleźć pełno melodii oraz dźwięków. Wszystko jest darmowe
(royal free) dla celów nie komercyjnych, komercyjnych, reklamowych itp. Warunek mały, drobny: miejsce w creditsach,
czy tam w opisie. Wydaje mi się, że tego typu warunek jest spokojnie do przyjęcia.
Mowa o melodiach, Lin mi podesłała zestaw melodii z znanej grupy Aerosmith, więc aktualizacje w dziale Download > Music.
Melodii jest 38, wszystko w formacie *.MID. Czy utwory tego typu się nadadzą do gry? Wszystko zależy od wyobraźni.
Od czasu do czasu też przeglądam te wszystkie padnięte blogi i na szczęście udaje się niektóre zasoby uratować. U nas na
stronie w dziale RPGXP: Battlers, widnieje paczka Raineru smallart HI TIME, właśnie została ona zaktualizowana o dodatkowe zasoby.
Możecie się tam udać by ją pobrać, albo ewentualnie można to też uczynić poprzez naciśnięcie w poniższy obrazek.
Witam serdecznie,
Świetnie, że ktoś inny dał radę walnąć newsa, a ja tym czasem mogłem zająć się innymi sprawami. Na liście do wykonania -
jest kilka tekstów do poprawy, w tym nowe recenzje jak i nowe porady do kompendium. Jako, że najbliżej do ukończenia była
moja recenzja - zatem wrzucam nową pozycję na stronę -Neko Meido- szaloną grę od Skacia, o robocie pokojówce z kocimi
uszkami. Gra bardzo humorystyczna oraz wymagająca (ukończenie gry wymaga umiejętności od gracza).
Pełna wersja gry, język polski, wersja programu: RPG ME. Zapraszam do zagrania w projekt,
kto nie nyał jeszcze okazji.
Pierwszy dzień nowego miesiąca i ostatni miesiąc tego roku.
A do nowego roku należy się przygotować z wielkim rozmachem.
Tak, więc na wstępie chciałbym przywitać wszystkich użytkowników, ponieważ mam okazje zagościć w szeregach Wielkiej Rady (mam nadzieję, że Twierdza z mojej strony będzie owocnie zapychana materiałami, tak jak to trwało dotychczas).
Oraz to jeszcze nie koniec zmian w składzie Redakcyjnym. Z wielkim uśmiechem na ustach, informuję że kolega o nicku HGS - tak, tak, to ten od Pogromcy, właśnie wstąpił w szeregi Zwiadowców! Od czasu do czasu podsyłał do nas materiały, więc emocje wzięły górę i postanowił dołączyć do naszego zespołu.
HGS, by nas przywitać, przygotował materiał w postaci Zdarzeniówki p.t.
Losowe przedmioty skrzyni, która opiera się na systemie losowego dropu, kiedy zostanie otwarta przez bohatera. Jeśli chcecie zapoznać się ze szczegółowym opisem
odsyłam do RPGXP > Zdarzeniówki > Losowe przedmioty skrzyni, lub oczywiście można tam przejść poprzez poniższy link:
Wow! Takiego newsa już dawno nie było! Stary miesiąc (Listopad) trafia do Archiwum, a nowy rozpoczynamy z porządnego kopa! HGS, miło Cię powitać i życzę powodzenia w dalszych poczynaniach! Sobie, życzę wytrwałości na twórczej ścieżce RM'owania! A tymczasem, trzeba wracać do obowiązków dnia codziennego,
a w wolnych chwilach, zakręcić się przy projekcie.
Do zobaczenia!