Ave
Widzę, że Enter całkowicie postawił na ten biedny dział z artykułami (i chyba przez jakiś czas będzie się
go trzymać z tego co widzę). Na początku miesiąca było o silnikach do tworzenia gier i w sumie tam nadałem
numerek #1, tak się składa, że na numerek #2, nie trzeba było długo czekać. Pod lupę lądują kolejne silniki
dość znane i popularne a są to: Godot, GDevelop oraz Contruct 3.
Nowy artykuł jest już dostępny i można czytać. Oczywiście jest to ponownie tylko drobnostka, można powiedzieć
lekki rzut oka na tę sprawę... W sumie to mi się przypomniało, że mam dokończyć poradę, a niech to (((-`)''
Witam
Dawno nie było gierki, więc ładuje dzisiaj recenzje do gry Zombika, pt. Grind Quest,
którą miałem okazję, swojego czasu testować.
Jak sam Zombik wspomina. Pomysł na produkcję zrodził się dużo, dużo, wcześniej, kiedy to tworzył
słynnego Szkielecika. Jednak w trakcie procesu twórczego, odłożył sobie na później owy koncept i
po kilkunastu latach powrócił do niego, z tym że zamiast pierwotnego 2k3, przerzucił się na nowszą wersję VXAce.
Nie spodziewajcie się fajerwerków. Tytuł jest prostym mechanicznie dziełem, bez złożonych mechanik
i co najlepsze, bez dialogów i zawalających ekran tekstów. W zamian, dostaniecie wielu bohaterów, którzy
przyjdą wam z pomocą, kręte ścieżki i wybijanie ogromnej ilości potworów.
Nya
Tutaj wasz ulubiony czarny pasek biały kotek, który dla pasji sprzedał duszę (ale nie swojo) :)
Dzisiaj na tapetę nałożymy materiał ze skryptu, który żekomo miau by się przydać!
Przestawiam wam skrypt na zmianę współrzędnych kamery w RM MV!!!!!111oneoneoneone
PS. Możecie go skomentować na forum.O tutaj link tak skromnie. <-no klikać no
Ave Twierdzowicze i Twierdzowiczki.
Mamy dzisiaj słoneczny dość ładny sobotni dzień. Jak wiecie, od pewnego czasu nasza redaktorka Alis
co tydzień udostępnia filmiki, gdzie ogrywa Polskie produkcje makerowe.
Tym razem nasza redaktorka zechciała ograć bardzo popularny tytuł, który został dość ciepło przyjęty na
scenie makerowej pt. Świnie w kosmosie, których autorem jest Sefiro.
Doskonale pamiętam tę produkcję i przyznaje, że zawsze ciepło ją wspominam za każdym razem,
kiedy toczy się na naszym #Czacie, dyskusja o produkcjach makerowych.
Nie przedłużając gorąco zachęcam do obejrzenia filmiku, gdzie Alis gra w świnki,
a jakby ktoś się skusił do zagrania, grę można pobrać (tutaj)
Meow,
Tutaj wasz ulubiony koci redaktor, który od czasu do czasu leży paskiem do góry, a czasem paskiem w dół.
Dzisiaj uraczę was kolejnym artykułem o poważnej treści, lecz bez mojej sierści.
Jeśli chcecie się dodatkowo zmotywować do nauki języka angielskiego, który niewątpliwie przyda się podczas tworzenia gier i innych wytworów wyobrażni albo szukacie kierunku rozwiązania swoich problemów podczas nauki to dobrze trafiliście! Mój artykuł, właśnie jest o tym, dlaczego warto uczyć się tego języka. Poruszam tematykę problemów i podaję powody ku nauce języka.
Doberek.
Jak ten czas szybko leci. Niespełna chwile temu, pamiętałem były święta i kwiecień, a tutaj za pasem już lipiec,
który stał się kartką w archiwalnej księdze Twierdzy.
Co prawda, maila od Aksera, z poniższą recenzją otrzymałem już odrobinę wcześniej i nie ukrywam, że zwlekałem z
zamieszczeniem wpisu na ten temat. Natomiast wolałem wspomnieć o tym na początku nowego miesiąca, aby informacja
o grze McLarena pt. Magu i Czachor nie przepadła z kartami archiwalnymi starego miesiąca.
Jak wskazuje Akser w recenzji gry. Głównie stawia ona na humor i lekkie mechaniki systemowe.
Dialogi i fabuła są mocno wciągające i to właśnie dla lekko-luźnego klimatu, jaki panuje, poleca tę grę.
Ja co prawda kilkanaście miesięcy temu grałem w Maga i Czachora i tutaj recenzja jest mocno trafna.
Bo głównie ten tytuł kojarzę właśnie z tego, że poświęcając niedużo czasu, mocno się zrelaksowałem i wyluzowałem.
Polecam w zagranie w tę, że produkcje i koniecznie dajcie znać na forum, co o niej myślicie.
Bye!
Serdecznie witam w tym nowym miesiącu,
tradycyjnie stare wpisy lecą do archiwum, a na dzisiaj świeży artykuł od Entera na temat innych programów do tworzenia gier.
Tematyka dość znana i powraca jak bumerang (pierwszy tego typu artykuł przygotował Makaveliusz w 2006!).
Można powiedzieć prosty rzut okiem i opis programu, jakie daje możliwości, a silniki jak wiadomo to temat rzeka.
Czasami wystarczy jedno wyrazowe podsumowanie programu, a czasami nie sposób opisać wszystkiego.
Pod lupę Enter obrał trzy dość popularne silniki: Unity, Unreal Engine i Game Maker Studio, zatem zapraszam do lektury i życzę spokojnej Niedzieli (((_^)