...: Strona :...
News
Archiwum
Redakcja
Chat ( 0 )
Forum
Księga Gości
Imprezy
Linki
Wymiana
Radio

- Download -
Programy
Gry
Zasoby
Music
Sound
Inne

- RPG Maker -
RPGUNITE
RPGMZ
RPGMV
RPGVXAce
RPGVX
RPGXP
RPGME
SimRPG95
RPG95
WRPGE

- Projekty -
Commander
Eden Universe
Pogromca II
Virtua Twierdza

- Krypta -
Kompendium
Scenariusze
Questy
Artykuły

...: Buttony :...
Goniec RM (Archiwum)
Dragon Ball Nao
M.U.G.E.N Samouczek
Pokemon Crystal PBF
Pillars of Eternity POLSKA - największy portal Pillars of Eternity (Project Eternity)
Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglądarce



Modules -  the greatest and ultimate place for every tracked-music sympathizer
Dragon Ball Great


Informacje || Pomoc || Zgło? nowe materiały
Strona >> Archiwum

Archiwum 2021: Sierpień


22 sierpnia 2021 - 16:33 (Reptile)

Ave
Widzę, że Enter całkowicie postawił na ten biedny dział z artykułami (i chyba przez jakiś czas będzie się go trzymać z tego co widzę). Na początku miesiąca było o silnikach do tworzenia gier i w sumie tam nadałem numerek #1, tak się składa, że na numerek #2, nie trzeba było długo czekać. Pod lupę lądują kolejne silniki dość znane i popularne a są to: Godot, GDevelop oraz Contruct 3.

Nowy artykuł jest już dostępny i można czytać. Oczywiście jest to ponownie tylko drobnostka, można powiedzieć lekki rzut oka na tę sprawę... W sumie to mi się przypomniało, że mam dokończyć poradę, a niech to (((-`)''

Cóż, miłego czytania i do następnego razu!






15 sierpnia 2021 - 16:16 (Rubin)

Witam
Dawno nie było gierki, więc ładuje dzisiaj recenzje do gry Zombika, pt. Grind Quest, którą miałem okazję, swojego czasu testować.

Jak sam Zombik wspomina. Pomysł na produkcję zrodził się dużo, dużo, wcześniej, kiedy to tworzył słynnego Szkielecika. Jednak w trakcie procesu twórczego, odłożył sobie na później owy koncept i po kilkunastu latach powrócił do niego, z tym że zamiast pierwotnego 2k3, przerzucił się na nowszą wersję VXAce. Nie spodziewajcie się fajerwerków. Tytuł jest prostym mechanicznie dziełem, bez złożonych mechanik i co najlepsze, bez dialogów i zawalających ekran tekstów. W zamian, dostaniecie wielu bohaterów, którzy przyjdą wam z pomocą, kręte ścieżki i wybijanie ogromnej ilości potworów.

GRIND QUEST

* * * RECENZJA // POBIERZ GRĘ * * *



10 sierpnia 2021 - 20:15 (EnterVPL)

Nya
Tutaj wasz ulubiony czarny pasek biały kotek, który dla pasji sprzedał duszę (ale nie swojo) :) Dzisiaj na tapetę nałożymy materiał ze skryptu, który żekomo miau by się przydać! Przestawiam wam skrypt na zmianę współrzędnych kamery w RM MV!!!!!111oneoneoneone

PS. Możecie go skomentować na forum.O tutaj link tak skromnie. <-no klikać no




7 sierpnia 2021 - 17:04 (Rubin)

Ave Twierdzowicze i Twierdzowiczki.
Mamy dzisiaj słoneczny dość ładny sobotni dzień. Jak wiecie, od pewnego czasu nasza redaktorka Alis co tydzień udostępnia filmiki, gdzie ogrywa Polskie produkcje makerowe.

Tym razem nasza redaktorka zechciała ograć bardzo popularny tytuł, który został dość ciepło przyjęty na scenie makerowej pt. Świnie w kosmosie, których autorem jest Sefiro.
Doskonale pamiętam tę produkcję i przyznaje, że zawsze ciepło ją wspominam za każdym razem, kiedy toczy się na naszym #Czacie, dyskusja o produkcjach makerowych.

Nie przedłużając gorąco zachęcam do obejrzenia filmiku, gdzie Alis gra w świnki, a jakby ktoś się skusił do zagrania, grę można pobrać (tutaj)






5 sierpnia 2021 - 09:52 (EnterVPL)

Meow,
Tutaj wasz ulubiony koci redaktor, który od czasu do czasu leży paskiem do góry, a czasem paskiem w dół.

Dzisiaj uraczę was kolejnym artykułem o poważnej treści, lecz bez mojej sierści.

Jeśli chcecie się dodatkowo zmotywować do nauki języka angielskiego, który niewątpliwie przyda się podczas tworzenia gier i innych wytworów wyobrażni albo szukacie kierunku rozwiązania swoich problemów podczas nauki to dobrze trafiliście! Mój artykuł, właśnie jest o tym, dlaczego warto uczyć się tego języka. Poruszam tematykę problemów i podaję powody ku nauce języka.

Zapraszam i polecam EnterVPL




4 sierpnia 2021 - 15:30 (Rubin)

Doberek.
Jak ten czas szybko leci. Niespełna chwile temu, pamiętałem były święta i kwiecień, a tutaj za pasem już lipiec, który stał się kartką w archiwalnej księdze Twierdzy.

Co prawda, maila od Aksera, z poniższą recenzją otrzymałem już odrobinę wcześniej i nie ukrywam, że zwlekałem z zamieszczeniem wpisu na ten temat. Natomiast wolałem wspomnieć o tym na początku nowego miesiąca, aby informacja o grze McLarena pt. Magu i Czachor nie przepadła z kartami archiwalnymi starego miesiąca.

Jak wskazuje Akser w recenzji gry. Głównie stawia ona na humor i lekkie mechaniki systemowe. Dialogi i fabuła są mocno wciągające i to właśnie dla lekko-luźnego klimatu, jaki panuje, poleca tę grę. Ja co prawda kilkanaście miesięcy temu grałem w Maga i Czachora i tutaj recenzja jest mocno trafna. Bo głównie ten tytuł kojarzę właśnie z tego, że poświęcając niedużo czasu, mocno się zrelaksowałem i wyluzowałem.
Polecam w zagranie w tę, że produkcje i koniecznie dajcie znać na forum, co o niej myślicie.
Bye!

MAGU I CHACHOR

* * * RECENZJA // POBIERZ GRĘ * * *



1 sierpnia 2021 - 07:26 (Reptile)

Serdecznie witam w tym nowym miesiącu, tradycyjnie stare wpisy lecą do archiwum, a na dzisiaj świeży artykuł od Entera na temat innych programów do tworzenia gier. Tematyka dość znana i powraca jak bumerang (pierwszy tego typu artykuł przygotował Makaveliusz w 2006!).

Można powiedzieć prosty rzut okiem i opis programu, jakie daje możliwości, a silniki jak wiadomo to temat rzeka. Czasami wystarczy jedno wyrazowe podsumowanie programu, a czasami nie sposób opisać wszystkiego. Pod lupę Enter obrał trzy dość popularne silniki: Unity, Unreal Engine i Game Maker Studio, zatem zapraszam do lektury i życzę spokojnej Niedzieli (((_^)








Twierdza RPG Maker || RPG Maker Polska
2002-2024