Witam.
Wczorajszy dzień był stanowczo makerowy, bo udało mi się ograć dwie zagraniczne gierki, które
wygrzebałem w czeluściach internetu. Może coś więcej na ich temat napisałbym w mini recenzji
i zamieścił je na forum, kto wie =].
Na dzisiaj nasza redaktorka Alis, postanowiła ograć produkcję, którą bardzo dobrze wspominam,
bo miałem okazję też w nią grać. Fabuła opowiada o lesie, ale nie o takim zwykłym, tylko o najbardziej
nawiedzonym lesie świata. Jeśli nie wiecie co mam na myśli, to piszę tutaj o Hoia Baciu.
Zombik postanowił zrobić grę związaną z tą lokacją i dzisiaj wlatuje odcinek na scenowy kanał
właśnie z tejże produkcji.
Yeah!
Witam.
Odrobinę się porobiło. Wszyscy w ostatnim czasie jesteśmy mocno zapracowani, każdy przy czymś dłubie
lub po prostu sprawy prywatne biorą górę i z czasem jest słabo.
McLaren robi swoje Turtlesy, Alis montuje filmiki, EnterVPL koduje, a HGS mocniej przysiadł przy Edenie i co raz
zarzuci jakąś sałatką.
Ostatnio grałem w zagraniczną horrorową gierkę Lost Friend stworzoną w RPG MV i jej historia, mimo prostoty wykonawczej,
bardzo mnie urzekła. Nie skończyłem tego jeszcze, bo w międzyczasie za jednym tchem obejrzałem sobie serial Squid Game.
Kto lubi ostre Koreańskie klimaty, ten serial w sam raz jest dla niego =].
Ale dobrze, dobrze, dość już wywodów nie na temat.
Na dzień dzisiejszy ląduje kolejna lekcja z serii kursu do wrpge, gdzie zająłem się omówieniem Ruchu zdarzenia.
Zachęcam gorąco do zapoznania się z lekcją i koniecznie przetestowaniu swoich przemyśleń w samym programie Wolf RPG Editor, który
możecie pobrać za darmo na naszej stronie (klikając tutaj).
Wieczór.
Rozmawiam sobie z przyjacielem z redkacji HGSem, aż nagle z forum słyszę dobiegające odgłosy powiadomienia i
na ekranie mojego monitora, pojawia się pełna wersja nowej gry pt. Śledztwo, autorstwa
Enteri.
Szczerze mówiąc, nie mam pojęcia o co chodzi, nic o tym nie wiedziałem, a tym bardziej nie spodziewałem się,
że taka niespodzianka pojawi się na forum i to na sam weekendowy wieczór.
Cóż mogę napisać, zachęcam każdego z osobna do pobrania gry i koniecznie dajcie znać jak wam sie grało!
Yeah!
Witam.
Na dzisiaj mam dla was dość niespodziewaną wiadomość, bo jak wiecie w ostatnim okresie, nieco
słabo jest z nowościami, jeśli chodzi o dział gier na forum. Nie wiem, czy to ze względu na
okres wakacyjny niektórzy sobie dali poluzować pas z makerowaniem, czy w tym samym czasie
naszą społeczność dopadł brak weny. Mam tylko nadzieje, że to przejściowe i jakieś nowości wlecą,
a jak nie, to chociaż te z działu zapowiedzi na forum znikną i znajdą swoje miejsca w demach lub pełniakach.
Ale zaraz. Na forum już nie zobaczycie działu Zapowiedzi, ponieważ od teraz został on zmieniony
i stał się Etapem nr.1: Koncepcje. Dział ten został bardziej poszerzony i elastyczny, jeśli chodzi o społeczność.
Bo od teraz, można w nim spokojnie napisać o planach dotyczących swojej gry. Nie musi to być projekt w jakieś części już ukończony,
może to być dopiero sam szkielet projektu, nad którym zaczynacie pracować i przy pomocy naszego forum, poprosić społeczność
o jakieś porady lub wskazówki, co będzie lepiej, lub gorzej wyglądać. Zachęcam do odwiedzenia nowego działu
(klikając tutaj), bo może ominęły was nowości, jakie się tam pojawiły
w ostatnim czasie.
Jednak dzisiejszy news nie jest pisany za sprawą zmian na forum. Nic z tych rzeczy makerowcy.
Zgłosił się do mnie kilka dni temu niejaki Kruk, który podesłał na moją skrzynkę mailową
bardzo interesującą grę pt. Shibuya Marble Texture.
Kruk, jest odpowiedzialny za przetłumaczenie gry i uzyskując pozwolenie od samego autora ecorust9,
zechciał opublikować gierkę na naszej stronie.
Tłumaczenie zostało przyjęte przez autora produkcji i adnotacja odnośnie tego, znajduje się na oficjalnej stronie projektu.
W związku z powyższym gra dostępna jest od teraz do pobrania na forum, więc zachęcam do odwiedzenia tematu i po zagraniu
o porządny feedback, bo przy tym tytule można posiedzieć aż do 10 godzin!.
Yeah!
Dobry wieczór.
I tak, oto kolejny miesiąc ląduje w kartach naszego Twierdzowego archiwum, a życie pędzi dalej i
przechodzimy do kolejnego nowego miesiąca.
Za nim wspomnę o nowościach, to zechcę poruszyć kwestie formalne. Mianowicie, z przyjemnością informuję,
że scenowy kanał YouTube'owy przekroczył magiczny próg subskrypcji i teraz spokojnie zlokalizować można nas
pod nowym adresem https://www.youtube.com/c/rpgmakerpolska, który jest prowadzony nie przez kogo innego,
a naszą redaktorkę Alis.
Informacji widełkowych jeszcze nie koniec, bo przechodząc do forum. Mamy już zarejestrowanych 404 użytkowników,
przekroczyliśmy próg 3000 napisanych postów i 500 postawionych tematów. Za co bardzo wam Twierdzowicze dziękujemy!
W bibliotece gier na naszej stronie, mamy napisanych aż 350 recenzji, a kolejnych 400 gier wyczekuje na swoje teksty w kolejce.
Mógłbym jeszcze wymieniać dalsze statystyki, ale co za dużo to nie zdrowo, wszystko z czasem, ale też i po co?. Jak to tylko
nasze hobby i czysta pasja. A prawda jest taka, że te widełki większego znaczenia raczej nie mają (przynajmniej dla mnie) =]. To tylko
nic nie znaczące liczby.
Z nowości, na dzisiaj ląduje filmik od Alis, która ogrywa Świnie w Kosmosie 2 , autorstwa Sefiro.
Zachęcam do oglądania, oraz możecie w komentarzach podrzucić swoje propozycje, jakie gry byście chcieli zobaczyć na scenowym kanale. Na ten moment
to tyle, a Ja wracam do swoich zajęć.
Yeah!