...: Strona :...
News
Archiwum
Redakcja
Chat ( 0 )
Forum
Księga Gości
Imprezy
Linki
Wymiana
Radio

- Download -
Programy
Gry
Zasoby
Music
Sound
Inne

- RPG Maker -
RPGUNITE
RPGMZ
RPGMV
RPGVXAce
RPGVX
RPGXP
RPGME
SimRPG95
RPG95
WRPGE

- Projekty -
Astromid
Eden Universe
Pogromca II
Virtua Twierdza

- Krypta -
Kompendium
Scenariusze
Questy
Artykuły

...: Buttony :...
Goniec RM (Archiwum)
Dragon Ball Nao
M.U.G.E.N Samouczek
Pokemon Crystal PBF
Pillars of Eternity POLSKA - największy portal Pillars of Eternity (Project Eternity)
Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglądarce



Modules -  the greatest and ultimate place for every tracked-music sympathizer


Informacje || Pomoc || Zgło? nowe materiały
RPG Maker Polska >> Strona >> Archiwum

Archiwum 2022: Kwiecień


25 kwietnia 2022 - 17:18 (Rubin)

Ave.
Czasem zbyt mocno nie dysponuję, a jeśli już to jego szczątki, poświęcam Astromidowi jak tylko mogę. Niestety, jak wspominałem na forum, prawdopodobnie będę miał małą obsuwkę z premierą, bo do końca miesiąca się wyrobić z premierą nie uda.

Na dzisiaj wlatuje kolejna lekcja z serii Kursu z obsługi programu WRPGE. Gdzie dalej zajmujemy się poleceniami zdarzeń i na dzień dzisiejszy, poruszę w tej lekcji zagadnienie wyboru. Którego zastosowanie można wykorzystać na setki sposobów. Czy to do odpowiedzi bohatera w dialogu, czy do wyboru jednego wariantu, dostępnego z wielu, itd. Tutaj, WRPGE z pewnością różni się niż maker. Bo chociażby na wstępie, można wykorzystać aż 10 wariantów wyboru, gdzie w makerze dysponuje się tylko czterema. Nie mniej, polecam zerknąć i przetestować. Ja uciekam do pracy, a w wolnej chwili jazda do projektu, bo ''fani'' czekają =].
Bye!


(Kliknij) Kurs nr.24: Polecenia Zadrzeń: Pokaż Wybór





10 kwietnia 2022 - 05:30 (HGS)

Witajcie moi drodzy,
Jak wiecie, prawie od półtora roku pracuję nad grą pod tytułem Eden. No właśnie, ale czy na pewno prace trwają tylko półtora roku, czy może był już wcześniej jakiś koncept? Kiedy ukaże się wersja demonstracyjna owej gry? Jak ewoluuje projekt na przestrzeni różnych pomysłów i wizji autora?

Myślę, że na te pytania dziś znajdziemy odpowiedź w temacie mojej gry. Zachęcam do lektury zwłaszcza te osoby, które często zawieszają swoje projekty i nigdy ich z różnych powodów nie kończą. W teorii nad Edenem w obecnej formie pracuję prawie półtora roku, jednak w praktyce prace trwają 9 lat. Jak to możliwe? Przekonajcie się sami!








8 kwietnia 2022 - 06:12 (Rubin)

Witajcie makerowcy.
Mimo że mam kompletny brak czasu na cokolwiek, a tym bardziej na czytanie wszelkiego rodzaju zbędnych wypocin na forum, które są sukcesywnie blokowane. Znalazłem chwilę by zarzucić kolejnym kursem z serii poradnika do Obsługi Wolf RPG Edytora.

Jak przy poprzednim kursie wspominałem. Zaczynamy omawianie Polecenia zdarzeń. Gdzie przy dzisiejszej lekcji, wyjaśniam o co chodzi z okienkiem wiadomości. Jeśli nie wiecie co jest grane to sprawdźcie treść kursu. Natomiast jak się oriętujecie z makera (bo w zasadzie i tu i tu) jest to niemalże identyczne. Otwórzcie edytor i sobie po prostu potestujcie.
Ja na ten moment uciekam ~ Astromid czeka!
Yeah!


(Kliknij) Kurs nr.23: Polecenia Zdarzeń - Wiadomość.





2 kwietnia 2022 - 07:17 (McLaren)

Witam.
Na naszym forum pojawiła się nowa zapowiedź gry, mocno stylizowana na znanych produkcjach spod Game boya. Utrzymana w retro klimacie przykuwa uwagę niejednego miłośnika gier z przełomu wieków!

Rubinowi, który jest autorem gry, nie można odmówić pomysłu oraz pasji w tym, co robi. Już sam początek w grze, który miałem zaszczyt zobaczyć, wywołuje pozytywne emocje!
Wiemy, że prawdopodobnie premiera tytułu nastąpi jeszcze w tym miesiącu, więc czekajmy cierpliwie na ASTROMIDA, a na pewno się nie zawiedziemy.








1 kwietnia 2022 - 06:00 (Rubin)

Witajcie twórcy gier.
Stary miesiąc ląduje tradycyjnie w kartach archiwum, a my wkraczamy w nowy miesiąc, gdzie mam nadzieje będzie znacznie bardziej cieplejszy i skończą się te okropne mrozy za oknem.

Nie tak dawno Ekipa Wilczego Miotu. W temacie z Wiedźminem, opublikowali kolejne bardzo ciekawe informacje związane z ich nadchodzącym projektem. Mianowicie, dowiadujemy się iż chłopaki nawiązali współpracę z Denisem Kolesnikovem którego utwory muzyczne, znajdą się w grze.
Dodatkowo, chłopaki zaprezentowali całkiem świeże menu, dodali nowy poziom trudności i pobawili się kontrastami. Po więcej informacji zajrzyjcie do wątku z zapowiedzią i dajcie znać co myślicie!










Twierdza RPG Maker || RPG Maker Polska
2002-2022