...: Strona :...
News
Archiwum
Redakcja
Chat ( 0 )
Forum
Księga Gości
Imprezy
Linki
Wymiana
Radio

- Download -
Programy
Gry
Zasoby
Music
Sound
ICO

- RPG Maker -
RPGMV
RPGVXAce
RPGVX
RPGXP
RPGME
SimRPG95
RPG95

- Projekty -
Virtua Twierdza
Pogromca II

- Krypta -
Kompendium
Scenariusze
Questy
Artykuły

...: Buttony :...
Dragon Ball Nao
M.U.G.E.N Samouczek
Pokemon Valhalla
Tsukuru Archive
Crasher World
Pillars of Eternity POLSKA - największy portal Pillars of Eternity (Project Eternity)
Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przegl?darce
Modules -  the greatest and ultimate place for every tracked-music sympathizer
ZAYKOWORKS





Informacje || Zgłoś nowe materiały
Download >> Programy


Psound

Autor: Snailrush
Strona: (odwiedź stronę)

Licencja: Freeware
Wersja: 2.0
Język: Angielski
Rozmiar: 100 KB
Informacje dodatkowe:
Nie wymaga instalacji

DOWNLOAD


Psound jest darmowym programem do słuchania dźwięków z gier Sony Playstation, a także z Sony Playstation 2. Za pomocą tego narzędzia można przeskanować grę w celu znalezienia informacji o konkretnym dźwięku, który później można odsłuchać bez konieczności wydobywania i zapisywania go na dysku.

Oczywiście program pozwala również na wydobycie wybranego dźwięku i zapisanie go jako oddzielny plik WAV na komputerze. Częstotliwość pliku WAV można także przyśpieszyć, co pozwala na uzyskanie efektu podobnego do głosów znanych wiewiórek Chip & Dale (szybki, piskliwy dźwięk), ale za to rozmiar eksportowanego pliku znacznie się zmniejszy. W RPG Makerze można potem odegrać ten dźwięk w zwolnionym tempie i otrzymamy w ten sposób oryginalny dźwięk, wydobyty z gry na konsolę Sony.

Mimo iż autorem jest Francuzem, to program jest w języku angielskim, co więcej - ma nawet swój własny plik pomocy (też w języku angielskim). Program jest przyjazny i łatwy w użyciu - jego obsługi można się nauczyć bardzo szybko. Aplikacja za wiele miejsca nie zajmuje, a testowana była na archaicznym sprzęcie (Pentium 166, 48MB Ram, Windows 95), na którym działała bez zarzutu, zatem z nowszym sprzętem też nie powinno być problemów.

Po wczytaniu obrazu gry, program wyświetli listę dźwięków, które udało mu się wydobyć z wczytanej gry. Dźwięki można pojedynczo przesłuchać, a następnie wyeksportować do formatu *.WAV.
Dzięki optymalnym ustawieniom w programie, można uzyskać bardzo dobrej jakości dźwięk, zajmujący kilka KB.


Tekst: Krisuroku
email: krisuroku@op.pl