...: Strona :...
News
Archiwum
Redakcja
Chat ( 1 )
Forum
Księga Gości
Imprezy
Linki
Wymiana
Radio

- Download -
Programy
Gry
Zasoby
Music
Sound
ICO

- RPG Maker -
RPGMV
RPGVXAce
RPGVX
RPGXP
RPGME
Sim RPG 95
RPG95

- Projekty -
Virtua Twierdza

- Krypta -
Kompendium
Scenariusze
Questy
Artykuły

...: Buttony :...
Anime Gakure
Polska Manga
Dragon Ball Nao
Słodki Flirt - gra o randkach
Radio Aoi - najlepsze radio z muzyką azjatycką
Alchemic
M.U.G.E.N Samouczek
Pokemon Valhalla
Tsukuru Archive
Crasher World
Pillars of Eternity POLSKA — największy portal Pillars of Eternity (Project Eternity)
fallout walkthrough, fallout playground, video game walkthrough, playground, walkthrough, games
Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglądarce
Modules -  the greatest and ultimate place for every tracked-music sympathizer


Informacje || Zgłoś nowe materiały
Download >> Zasoby

Zasoby



Nazwa Opis

~ RPG Maker VX Ace ~

Battlebacks Tło podczas walki
Animations Zasoby do tworzenia animacji walki
Battlers Grafiki bohaterów i przeciwników podczas walki
Characters Bohater, zdarzenia i przedmioty na mapie
Faces Grafiki twarzy postaci
Parallaxes Panoramy oraz tła
System
(Balloon)
Dymki, chmurki ukazujące się nad postaciami
System
(Battle Floor)
Grafika podłoża walki
System
(Battle Start)
Grafika rozpoczęcia walki
System
(Game Over)
Grafika ukazująca ekran końca gry
System
(Iconset)
Ikony przedmiotów oraz umiejętności
System
(Messageback)
Grafika okna wiadomości
System
(Shadow)
Grafika odpowiadająca za cienie postaci
System
(Tiles)
Kafelki, elementy z których można zrobić mapy
System
(Title)
Ekran tytułowy, na rozpoczęcie gry
System
(Window)
Grafika odpowiadająca za okienka w grze

~ RPG Maker VX ~

Animations Zasoby do tworzenia animacji walki
Battlers Grafiki bohaterów i przeciwników podczas walki
Characters Bohater, zdarzenia i przedmioty na mapie
Faces Grafiki twarzy postaci
Parallaxes Panoramy oraz tła
System
(Balloon)
Dymki, chmurki ukazujące się nad postaciami
System
(Battle Floor)
Grafika podłoża walki
System
(Battle Start)
Grafika rozpoczęcia walki
System
(Game Over)
Grafika ukazująca ekran końca gry
System
(Iconset)
Ikony przedmiotów oraz umiejętności
System
(Messageback)
Grafika okna wiadomości
System
(Shadow)
Grafika odpowiadająca za cienie postaci
System
(Tiles)
Kafelki, elementy z których można zrobić mapy
System
(Title)
Ekran tytułowy, na rozpoczęcie gry
System
(Window)
Grafika odpowiadająca za okienka w grze

~ RPG Maker XP ~

Animations Animacje walki
AutoTiles Kafelki samotwórcze, elementy mapy
Battlebacks Grafika odpowiadająca za tło walki
Battlers Bohaterowie i przeciwnicy podczas walki
Characters Grafika postaci oraz przedmiotów na mapie
Fogs Grafka odpowiadająca za mgłę
Game Over Ekran końca gry
Icons Ikony przedmiotów, umiejętności
Panoramas Panoramy oraz tła na mapę
Tilesety Kafelki, elementy do tworzenia mapy
Title Ekran tytułowy, grafika rozpoczynająca grę
Transitions Grafika odpowiadająca za przejścia
Windowskins Grafika odpowiadająca za okienka w grze

~ RPG Maker 2000 & ME ~


Backdrop Tło podczas walki
Battle Grafika animacji walki
Battle 2 Grafika animacji walki (większe rozmiary)
Battlecharset Animacja bohatera podczas walki
Battleweapon Grafika animacji broni podczas walki
Charset Animacja postaci i przedmiotów na mapę
Chipset Kafelki, elementy z których tworzy się mapy
Faceset Grafika odpowiadająca za twarz bohatera
Gameover Ekran końca gry
Monster Potwory i przeciwnicy podczas walki
Panorama Panoramy oraz tła na mapę
System Grafika okna gry
Title Ekran tytułowy gry

~ RPG Maker 95 ~

Chara Animacja postaci oraz przedmiotów na mapę
MChip Kafelki, elementy mapy
Monster Potwory i przeciwnicy podczas walki
Full pack Pełny zestaw grafik w konkretnym stylu