...: Strona :...
News
Archiwum
Redakcja
Chat ( 4 )
Forum
Księga Go¶ci
Imprezy
Linki
Wymiana
Radio

- Download -
Programy
Gry
Zasoby
Music
Sound
ICO

- RPG Maker -
RPGMV
RPGVXAce
RPGVX
RPGXP
RPGME
Sim RPG 95
RPG95

- Projekty -
Virtua Twierdza

- Krypta -
Kompendium
Scenariusze
Questy
Artykuły

...: Buttony :...
Anime Gakure
Polska Manga
Dragon Ball Nao
Słodki Flirt - gra o randkach
Radio Aoi - najlepsze radio z muzyk± azjatyck±
Alchemic
M.U.G.E.N Samouczek
Pokemon Valhalla
Tsukuru Archive
Crasher World
Pillars of Eternity POLSKA — największy portal Pillars of Eternity (Project Eternity)
fallout walkthrough, fallout playground, video game walkthrough, playground, walkthrough, games
Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przegl±darce
Modules -  the greatest and ultimate place for every tracked-music sympathizer


Nawigator: Informacje || Problemy z programami || Zgło¶ nowe materiały
Jeste¶ w: Strona :: Archiwum



28 marca 2010 - 18:25 (Virdos)

Witam,
W zasadzie ten news miał być wrzucony miesi±c temu...
No ale cóż, tak wyszło iż l±duje dzisiaj.
Z newsem za mury wrzucamy pack charsetów koni pod xp. Przeróbka standardowego RTP,
niektóre mog± się komu¶ przydać.
Powoli kończymy przywracanie starych rzeczy; artykułów/ materiałów, je¶li jeszcze co¶ zostało.
Miłego popołudnia...
Bis dann !

27 marca 2010 - 00:59 (Sozan)

Witam was wszystkich.
Wrzucam resztę opisów makerów (tak, tak, tych starych) do krypty. Jest ich w sumie 4: opis RM95, RM2000, RMPSX i SimRM95. I w sumie to by było na tyle. Postaram się w najbliższym czasie co¶ wrzucić od siebie.
Pozdrawiam,
Sozan


26 marca 2010 - 15:33 (Reptile)

Konnichiwa!
Ostatnio natchnęło mnie co¶, aby spełniać życzenia. Skoro ludzie prosz± o jakie¶ artykuły bo cierpi± na niedobór historii, zatem do Artykułów l±duj± moje (stare jak ¶wiat), długie 2 listy. Pierwszy o braku nowych gier, drugi o problemach z hostem. Miłej czytanki. Kolejne artykuły niebawem powinien wrzucić Sozan (zostawmy mu jak±¶ działkę roboty). Przepraszam z krótkie newsy, nie mam z leksza czasu aby się rozpisać.
Jya!


25 marca 2010 - 20:18 (Reptile)

Konbanwa!
Cały dzień zabiegany, ale zanim padnę z głodu, napiszę kolejnego newsa. Dzisiaj zostały przywrócone regulamin oraz zasady rekrutacji nowych redaktorów (dział redakcja), oraz link do pobrania czystego projektu Virtua Twierdza. Fajnie, że news jest, szkoda, że bez jaki¶ nowych materiałów, no cóż jutro pójdzie lepiej. Przybędzie nam widocznie trochę tekstów.
Jya!


24 marca 2010 - 10:44 (Reptile)

Ohyaoo!
Czy wy wiecie, że już za tydzień ¶więta?? Jeszcze tylko jeden tydzień! Chyba nikt się nie cieszy, aż tak bardzo jak Reptile. Powód bardzo prosty: trochę czasu dla siebie, dla projektów, dla rodziny - dla Twierdzy. Skoro się znajdzie trochę czasu, to może końcu rusz± te obiecane dawno działy takie jak questy i scenariusze. Póki co na chwilę obecn± l±duje pak twarzy dla RPGME z gry Shining Force 2 - The Sword of Haija.
Jya!


22 marca 2010 - 16:57 (Reptile)

Konbanwa!
Udało się mimo tragicznego transferu (zreszt± jak zawsze), wbić i napisać kolejnego newsa. Nie będę się rozpisywał jak ostatnim razem, bo zabraknie mi transferu i nie napisze nie pode¶le materiałów. RPGVX -> Zdarzeniówki, Rubin oraz Diego podesłali swoje masterpice, pod nazw± kody. Prosta sprawa, wyskakuje okienko do którego podaje się odpowiedni kod i można uzyskać w grze jakie¶ dodatkowe dobrocie. Sztuczka stara jak ¶wiat, może się komu¶ takie co¶ przyda? Dzięki chłopaki za materiały, a tym czasem może i reptile się zabierze za jakie¶ graficzki.
Jya!


20 marca 2010 - 19:37 (Reptile)

Konbanwa!
W poprzednich wiadomo¶ciach, zapomniałem o czym¶ bardzo ważnym wspomnieć. Mianowicie Harven, odszedł z redakcji. Postanowił zmienić zainteresowania, hobby, całkowicie porzucić makera. Nie zadręczajcie go jakimi¶ zbędnymi pytaniami. Pozwólcie chłopakowi i¶ć now± drog±. Mam nadzieję, że będzie to droga pełna rado¶ci, dobroci i miłych przygód. Żegnaj Harven, dzięki za wszystko - będziemy o Tobie pamiętali.

Ostatnio na chatcie możecie pewne osoby (do¶ć często, szkoda, że mnie w tym czasie nie ma, tylko gdzie¶ się bł±kam po korytarzach Twierdzy). Chciałbym wam przedstawić dwóch nowych zwiadowców! Nie pamiętam, kiedy ostatnio kto¶ się zgłosił i walczył o tę pozycje. Mimo zaostrzonych warunków, (jakie cały czas wprowadzam) Mrozik oraz Radek02 ostro walczyli o swoj± posadę w redakcji. Może udało wam się dostać, ale to nie powód do dumy. Pamiętajcie, że w każdej chwili możecie tę posadę stracić, dlatego należy walczyć, aby się utrzymać. Mimo terroru, mam nadzieję, że będzie się nam wspólnie miło i dobrze współpracowało (((_^)

PrzejdĽmy może do konkretów: Radek02 postanowił spróbować swoich sił i wyskrobał kolejn± lekcję do Kursu RPGVX. Lekcja o tworzeniu własnych czarów - krok po kroku stara się tłumaczyć tajemnice animacji, jej tworzenia oraz atrybutów. Zainteresowany zapraszam do odpowiedniego działu. Przy okazji został naprawiony link do 6 lekcji Ruby (RPGXP > Kursy), wielkie dzięki Tenkai za informacje! W takim wypadku jeszcze się pobł±kam się po korytarzach i poprawie kilka linków może z obrazkami do zasobów.
Jya!


17 marca 2010 - 20:56 (Reptile)

Naprawy się nieco wydłużyły, zamiast dwóch dni, zajęły tydzień czasu. Jasny gwint. Dzień za dniem (może niektóre osoby zauważyły), że niektóre działy powróciły, jednak na newsa zabrakło czasu (a dokładniej transferu - wierzcie mi, bardzo ciężko to tłumaczyć). Aktualnie stan Twierdzy wygl±da tak, że wszystkie linki działaj± (powinny), na my¶li mam działy, artykuły, kursy, skrypty, i co tam tylko jeszcze jest dostępne. Problem pozostaje tylko z dwoma sprawami, ale to na spokojnie będę powoli je naprawiał. Jako teraz, że wszystko w miarę zaczęło funkcjonować, my¶lę, że można na spokojnie startować z nowinkami.

Sozan, łap się za recki, zacznij pakować kolejn± gierkę.
Virdos, dajesz z materiałami. Najwyższy czas to wszystko rozruszać (((_^)


10 marca 2010 - 18:00 (Reptile)

Konbanwa!
Na szczę¶cie nowy newsy, stare oczywi¶cie do archiwum poszły, i mam dla was dobr± i zł± nowine.
  • Dobra: będzie więcej newsów, gdyż wrócili¶my do starego systemu newsów (łatwiej się dodaje pliki itp. Co tam dużo gadać)
  • Zła: Nie całkowicie wszystko wrócilo do normy. Mianowicie musimy jeszcze posprawdzać co działa, a co nie. dlatego trochę poproszę jeszcze o cierpliwo¶ć, gdyż prace dobiegaj± końca.
    Jya!