...: Strona :...
News
Archiwum
Redakcja
Chat ( 3 )
Forum
Księga Gości
Imprezy
Linki
Wymiana
Radio

- Download -
Programy
Gry
Zasoby
Music
Sound
ICO

- RPG Maker -
RPGMV
RPGVXAce
RPGVX
RPGXP
RPGME
Sim RPG 95
RPG95

- Projekty -
Virtua Twierdza

- Krypta -
Kompendium
Scenariusze
Questy
Artykuły

...: Buttony :...
Anime Gakure
Polska Manga
Dragon Ball Nao
Słodki Flirt - gra o randkach
Radio Aoi - najlepsze radio z muzyką azjatycką
Alchemic
M.U.G.E.N Samouczek
Pokemon Valhalla
Tsukuru Archive
Crasher World
Pillars of Eternity POLSKA — największy portal Pillars of Eternity (Project Eternity)
fallout walkthrough, fallout playground, video game walkthrough, playground, walkthrough, games
Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglądarce
Modules -  the greatest and ultimate place for every tracked-music sympathizer


Informacje || Pomoc || Zgłoś nowe materiały
Strona >> Archiwum

Archiwum 2014: Styczeń


19 stycznia 2014 - 22:18 (Kleo)

Dobry wieczór.
Dziś w zastępstwie Reptile'a (który oczywiście jest niemiłosiernie zapracowany) wita Was Kleo. W nowej roli, bo z pierwszym całkowicie własnym niusem na Twierdzy (oklaski dla tej pani!). Ale za to cała reszta pozostanie po staremu - znów chcę Was zaprosić do zapoznania się z pewną gierką i oczywiście z jej recenzją - tą ostatnią mojego skromnego autorstwa. Gra nosi tytuł Instynkt, a jej autorem jest Hubertov. Jest to krótka przygodówka w klimatach SF, z licznymi elementami logicznymi. Za specjalnie wysokiej oceny wprawdzie ode mnie nie otrzymała, ale to głównie dlatego, że uwielbiam przygodówki i mam z stosunku do nich dość wysokie wymagania. Więc nie zniechęcajcie się zbytnio, zapraszam do czytania, no i oczywiście pobierania gry.

Zamiast wierzyć mi na słowo, lepiej poświęćcie te pół godzinki i sami sprawdźcie, czy gra przypadkiem nie zasłużyła na lepszą ocenę.
Do następnego.


17 stycznia 2014 - 22:00 (Reptile)

Ave
Głowa do góry, jeszcze żyje (na niektórych nieszczęście). Drobne przystopowanie z newsami ze względu na... no jakby to powiedzieć, nie wszyscy nadążali co się działo i bali się że materiałów zabraknie, albo że, a tam nie ważne. Bardzo dawno (w zasadzie od 8 stycznia) jest skrypt ruby dla RPGVX pt Formy Ataków. Prosty skrypcik, gdzie za pomocą linijek można ustalić specjalne reguły/formuły dla ataków, przykładowo, umiejętność 001 (ogień) odejmie przeciwnikowi 20%HP a nam te 20% odnowi, albo całkowicie zniszczy wroga. Dokładna instrukcja oczywiście w komentarzach została umieszczona, nic tylko czytać. A autorem skryptu jest Pakitos. Co mogę powiedzieć więcej?
Jya, do jutra!


7 stycznia 2014 - 23:57 (Reptile)

Kolejny, bardzo szybki news (w zasadzie wymuszony, ale niech będzie) z drobnymi materiałami. Do downloady dla RPG95 ląduje kolejny pak potworów, tym razem z gry Shining Force 2, które wykonał Edge. Nie jestem do końca przekonany, czy aby te paki były kompletne (Phantasy Star 4 raczej nie jest), dlatego w wolnej chwili zbadam sytuację i doripuję najwyżej przecniwników, których nie ma.


6 stycznia 2014 - 01:41 (Reptile)

Trochę dziwacznie się składa, ale własnie sobie przypomniałem, że mamy 6 stycznia, a zatem: Bóg się rodzi moc truchleje pan niebiosów obnażony! Wypadałoby po raz kolejny złożyć wszystkiego dobrego z okazji nowego roku jak i Bożego narodzenia, które dzisiaj obchodzą nasi bracia i siostry w Rosji - a my? Oczywiście także świętujemy, razem z nimi, gdyż dzisiaj święto trzech mędrców. Chyba większość osób jest to w stanie odczuć, przez to że jest to dzień wolny od pracy (czy aby na pewno?)

Zmagając się z kolejnymi działami, wprowadzając małe poprawki i eksperymentując, Rahim mnie zaczepił, bym wrzucił jego recenzję, którą napisał do gry Zombika. Ookami (w tłumaczeniu na polski: wilk) jest kolejną grą nafaszerowaną zasobami/klimatem dalekiego wschodu. Gra waży 37MB, a to dopiero wersja demo. Daleki wschód, czyli samuraje, kwitnące wiśnie, ninja i gejsze. Udanych transferów, kto nie zagra w ten projekt to go gejsze dopadną i nie będzie miło jak sięgną po tengu milk (nawiązanie do pewnego filmu, osoby odwiedzające #IRC pewnie będą wiedziały o co chodzi).

Do następnego razu,
Jya!


5 stycznia 2014 - 02:34 (Reptile)

Święta, święta i po świętach. Forki forki i po forkach, a u nas niestety jakoś tak ucichła sprawa. Na nasze szczęście Kleo w ostatnim momencie wywalczyła dodatkowe zdania od zwycięzców (jak to ustaliliśmy: słowo albo kilka słów od zwycięzców) co pozwoliło jej na dopieszczenie całej tej prezentacji Golden Forków 2013. Dokument odesłała, przerobiliśmy go na PDF i już jest dostępny na stronie do pobrania! Imprezy >> GF2013, prezentacja/dokument/folder/zin (nadal bladego pojęcia nie mam jak to nazwać) jest do pobrania. Ot taka pamiątka odbytej imprezki (((_^)
Zachęcam do pobrania!


4 stycznia 2014 - 20:04 (Reptile)

Najwyższa pora zacząć robić jakieś porządki na skrzynce, gdyż materiałów nieco się nazbierało, a przy okazji inne zadania też czekają. Obawiam się, że zanim na stronie zawitają jakieś konkretne materiały (na które większość czeka), to jeszcze trochę czasu minie, ale póki co Dragon Kamillo zmobilizował się i napisał (o dziwo) kilka rzeczy! Pierwsza z nich to nic innego jak opis dla programu RPG Maker 95. Jest co czytać, a nawet porobił zdjęcia. To chyba oznacza, że kolejne działy z makerami też trzeba będzie pod tym kątem ubogacić co nie co.


3 stycznia 2014 - 00:57 (Reptile)

Dawno żadnych materiałów nie było, zatem coś na szybko wrzucimy, tak na rozgrzewkę. Nowy dział dla RPG95, zasoby Monster, można już pobierać. Oczywiście na chwilę obecną tylko jeden pak ripów przeciwników z gry Phantasy Star 4, wykonany przez Edge. Stary jak świat, ale na dobry początek, chyba może być. Najwyższa pora rozkręcać powoli ten cały interesik.


2 stycznia 2014 - 00:15 (Reptile)

Nie udało mi się wczoraj napisać newsa, ale trudno, nic w przyrodzie nie ginie. Kolejne działy zostały ukończone, mianowicie Programy, z którymi zmagaliśmy się dość długo, ale w końcu się udało. Razem z Kleo i Krisuroku opisaliśmy tyle ile się dało, inne programy (które się nie załapały), albo były daremne (nie mogły się zainstalować), albo były niepotrzebne (po co WINRAR skoro jest 7-Zip). Każdy z programów posiada opis, niektóre nawet dostały instrukcję obsługi, by można było się połapać, a najciekawszy bajer, to podpisy pod obrazkami. Chyba coś takiego też wprowadzimy przy grach.

Niżej pisałem o wywaleniu działów konkursy i golden forki. Tak też zrobiłem. Mamy teraz jeden wspólny dział Imprezy, gdzie będziemy od czasu do czasu wrzucali nowe konkursy, jak i wydarzenia. Oczywiście dział jeszcze nie jest do końca kompletny i wymaga drobnych modyfikacji, ale jest dobrze. Przy okazji Kleo zarzuciła ładny opis dla GF2013 (ich przebieg), a niebawem uaktualnimy prezentacje/zin/dokument/folder dot. GF2013, tylko jeszcze zbieramy kilka materiałów. Do dzisiaj nie mam pojęcia jak to nazwać, ale chodzi o ten plik dokumentu który zawiera wszystkie informacje z przebiegu GF. być może w następnym roku uda nam się to coś ochrzcić jakąś nazwą.
Do zobaczenie wkrótce!


1 stycznia 2014 - 02:24 (Reptile)

O tak późnej porze ave. Nie wiem czy powinno się mówić dobry wieczór, czy dobra noc ze względu na porę, ale mimo wszystko. Akemashite omedetou gozaimazu! Miejmy nadzieję, że 2014 znacznie lepszy od swojego poprzednika. W kreacja, dojrzewaniu, dorastaniu, w szkole, w pracy, w relacjach i czym tam tylko jeszcze jest możliwe.

W dzień taki jak ten, który w zasadzie nie różni się niczym od poprzednich, społeczeństwo nazywa jakimś tam świętem. Zatem kiedy większość osób świętuje i świetnie się bawi, ja wykorzystam ten czas nieco w inny sposób, mianowicie dokańczamy pozostałości w działach. Przykładowo Linki zostały zaktualizowane, Wymiana także. Teoretycznie jeszcze nie co zostało (np. programy - kilka linijek dopisać i będą gotowe), projekty, redakcja, archiwum, no i działy Golden Forków i Konkursy, które trzeba będzie wywalić. Ale nie tak prędko, o tym w następnym newsie.
Jya!