...: Strona :...
News
Archiwum
Redakcja
Chat ( 1 )
Forum
Księga Gości
Imprezy
Linki
Wymiana
Radio

- Download -
Programy
Gry
Zasoby
Music
Sound
ICO

- RPG Maker -
RPGMV
RPGVXAce
RPGVX
RPGXP
RPGME
SimRPG95
RPG95

- Projekty -
Virtua Twierdza
Pogromca II

- Krypta -
Kompendium
Scenariusze
Questy
Artykuły

...: Buttony :...
Dragon Ball Nao
M.U.G.E.N Samouczek
Pokemon Valhalla
Tsukuru Archive
Crasher World
Pillars of Eternity POLSKA - największy portal Pillars of Eternity (Project Eternity)
Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przegl?darce
Modules -  the greatest and ultimate place for every tracked-music sympathizer
ZAYKOWORKS





Informacje || Pomoc || Zgłoś nowe materiały
Strona >> News

News


21 grudnia 2016 - 01:38 (Reptile)

Ave,
W końcu ktoś się zlitował i postanowił napisać newsa za mnie (((_^),
miło. Małymi krokami zbliża się koniec 2016, a to oznacza jedno: złote widelce!

Już od dość dawna zabawa się toczy (szybkie przypomnienie, golden forki, coroczny konkurs ukazujący gry jakie w danym roku powstały i użytkownicy przydzielają sobie nagrody za ciężką pracę). Tylko niestety o tym o tym napiszę kiedy indziej (bo podejrzewam że nikt inny za to się nie zabierze). Ostatnio staram się przełamać ten tragiczny brak czasu, dlatego, pozwolę sobie podać rozwiązanie dla jednego makerowca który zmagał się z zablokowaniem obrazków (dla RPGXP).

Opis problemu: zazwyczaj przy wyświetleniu obrazka, użytkownik miał możliwość wyboru, czy obrazek był w jednym miejscu, czy chodzi za bohaterem. Oczywiście ta opcja była nie potrzebna i Enterbrain ją wywalił (bo po co ona komu w RPGXP, prawda?).

Okazuje się, że jednak jest potrzebna, dlatego użytkownik KK20 (scena zagraniczna), napisał takowy skrypcik. Teraz za pomocą 2ch komend, można wyświetlany obrazek zablokować (i pozostanie on na swoim miejscu), albo odblokować, i będzie chodził za bohaterem.

Skrypt dla RPGXP znajdziecie w dziale RPGMAKER > RPGXP > Skrypty. A teraz spróbujmy ogarnąć kolejne rzeczy.
Jya!


9 grudnia 2016 - 18:15 (Krisuroku)

Elosz,
Witam wszystkich Makerowców.
Mamy już grudzień a co za tym idzie stare newsy poleciały do archiwum.
Nie zapominajmy także o tym, że święta coraz bliżej, wypadałoby coś skrobnąć wobec tego.
Tak skromnie ode mnie leci pack 260 dźwięków z pierwszej części Quake. Jakby nie patrzeć gra legenda.

Pozdrawiam i mam nadzieję, że ten news będzie taką pobudką dla reszty redakcji.
Tak byśmy nieco ożywili scenę przed końcem roku.