...: Strona :...
News
Archiwum
Redakcja
Chat ( 1 )
Forum
Księga Gości
Imprezy
Linki
Wymiana
Radio

- Download -
Programy
Gry
Zasoby
Music
Sound
ICO

- RPG Maker -
RPGMV
RPGVXAce
RPGVX
RPGXP
RPGME
Sim RPG 95
RPG95

- Projekty -
Virtua Twierdza

- Krypta -
Kompendium
Scenariusze
Questy
Artykuły

...: Buttony :...
Anime Gakure
Polska Manga
Dragon Ball Nao
Słodki Flirt - gra o randkach
Radio Aoi - najlepsze radio z muzyką azjatycką
Alchemic
M.U.G.E.N Samouczek
Pokemon Valhalla
Tsukuru Archive
Crasher World
Pillars of Eternity POLSKA — największy portal Pillars of Eternity (Project Eternity)
fallout walkthrough, fallout playground, video game walkthrough, playground, walkthrough, games
Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglądarce
Modules -  the greatest and ultimate place for every tracked-music sympathizer


Informacje || Pomoc || Zgłoś nowe materiały
Strona >> Archiwum

Archiwum 2017: Maj


31 maja 2017 - 17:27 (Reptile)

Wieczór,
Witam, w ten ostatni dzień miesiąca, i nie mam dla was charsetów z RPG95. Przykro mi. Ale spokojnie Dragon coś wspominał że szykuje jakieś nowe (o matko). Dzisiaj natomiast przygotowałem dla was programik FRE:AC - free audio converter. Służy do przekształcania plików dźwiękowych na różne formaty (np. WAV na MP3, albo na OGG).

Czy tego typu narzędzie jest potrzebne? Moim zdaniem tak, jak najbardziej, albowiem gdyż wspomniany kiedyś w newsie projekt ważący 150MB, odchudziłem do 24MB, a następnie za pomocą MP3 Speed, jeszcze bardziej to odchudziłem, tym sposobem projekt zajmujący 150MB zajmuje tylko 14MB.

A co z jakością? Projekt na tym ucierpi przecież...
Bzdury. Utrata jakości jest tak minimalna w tym przypadku, że mało kto może dostrzec różnicy, a może inaczej, na 100% nie wpływa to na jakość rozgrywki, a miejsce zawsze się przyda.

Programik jest wersją portable (nie wymaga instalacji), posiada wiele języków, w tym język polski, i jest bardzo (BARDZO) łatwy w obsłudze. Posiada intuicyjny interface - po kilku minutach (niech będzie 2-3), już będziecie w stanie się połapać co i jak się w nim tworzy. Dla myślących inaczej przygotowałem instrukcję CZYTAJ MNIE, razem z programem, więc raczej problemów nie będzie.
Jya!


30 maja 2017 - 09:52 (Reptile)

Ohayoo,
Wolnym krokiem, tegoroczny maj cudów dobiega końca. Przed nami jeszcze jeden dzień (nie wliczając dzisiejszego oczywiście). Dzisiaj 4 pak postaci od Makoto Miyauchi, prosto dla RPG95. I raczej to jest ostatni pak postaci jaki na chwilę obecną tam zostanie dodany. Chyba że znowu Dragon coś wykopie nowego, ale może damy na wstrzymanie i postaramy się wrzucić coś inkszego.

DOWNLOAD > ZASOBY > RPG95 > CHARA > RPG MakerDante98: Makoto Miyauchi 4, koniecznie nie przegapcie! A w zasadzie co macie do stracenia? Tak pewnie większość zaraz odpali facebooka czy innego messengera (((-`). Miłego dnia.
Jya!


29 maja 2017 - 06:42 (Reptile)

Ohayoo,
Na dzisiaj chyba nie ciężko zgadnąć od co będzie w newsie prawda? (((_^) Ponownie Dragon Kamillo i jego wykopaliska średniowieczne, i tak ponownie autor Makoto Miyauchi, i tak ponownie postacie do RPG95. Kto był w stanie tak odpowiedzieć na pytanie, ten z pewnością może działać jako wróżbita, czy tam wróżka (wcale nie dyskryminując płci przeciwnej).

DOWNLOAD > ZASOBY > RPG95 > CHARA > RPG MakerDante98: Makoto Miyauchi 3 jest dostępne i można pobierać. Zestaw kilku postaci, jest z czego wybierać i co komponować. Jest to nieco świeższy styl, za to oryginalny, nieco bajkowy. Zapraszam do działu.
Jya!


28 maja 2017 - 23:45 (Reptile)

Wieczór,
Uff, udało mi się wstać na czas przed zakończeniem dnia. Co za szczęście. Jednak to nie zmienia faktu, który opisałem poniżej, totalny brak czasu na cokolwiek. Przed chwilą nawet otrzymałem nową gierkę na maila (która czeka na recenzję). Zanim to nastąpi to chce ją trochę odchudzić, bo nie mam zamiaru wrzucać gry ważącej 150MB (zdecydowanie to jest za dużo), drobna zabawa z programikami i już mi się udało uzyskać 100MB mniej (!), ale o tym kiedy indziej napiszę - dzisiaj wracamy do kolejneej paczki zasobów dla RPG95, wykopaną przez Dragona.

Ponownie, autor ten sam co poprzednio: Makoto Miyauchi, tym razem są to postacie przedstawiające uczniów, licealiści w mundurkach (jak na japonie przystało), stylem idealnie pasuje do poprzedniej paczki. Można pobrać, łączyć no i tworzyć. DOWNLOAD > ZASOBY > RPG95 > CHARA, koniecznie zaglądnijcie.
Jya!


27 maja 2017 - 13:14 (Reptile)

Ave,
Niestety, nie dało rady dzisiaj wrzucić czego innego jak ponownie pak postaci do RPG95. Cokolwiek bym chciał wrzucić, to wymaga jeszcze drobnej korekty, czy rzucenia okiem, a grafik na najbliższy tydzień mam tak zajęty, że będę zmuszony zakupić paczkę stoperanu... Może w ten sposób uda mi się wytrzasnąć jakieś dodatkowe minuty w ciągu dnia. Zatem, w DOWNLOAD > ZASOBY > RPG95 > CHARA można znaleźć nowy pak, autor: Makoto Miyauchi
Nya!


26 maja 2017 - 11:34 (Reptile)

Ave,
Nie ma litości, dalej zapełniamy działy postaciami dla RPG95, tym razem skromny pak kilku charsetów od Kanako Kanakawa. Kolejny oryginalny styl postaci dla RPG95, szkoda , że nie jest to jakaś wielka ilość Wykopaliskami się zajął Dragon Kamillo.

W zasadzie mam jeszcze kilka paków, ale na następny raz może się uda przyszykować coś innego... Może jakiś nowy programik na stronę, ha zobaczymy.
Jya!


25 maja 2017 - 08:44 (Reptile)

Ohayoo,
Kolejny pak zasobów, postacie dla RPG95 autorstwa Yuji Watanabe. W paku można znaleźć kilka postaci, oraz facesety. To jest jeden z paków który wypadł akurat naj mniej ciekawie, ale jako że to zalicza się pod zdobycz arche - to szkoda by było tego nie wrzucić. Czy tego typu grafiki mają jakiś sens? Jeżeli ktoś zapyta, to odpowiedź brzmi: tak (i to jak najbardziej!). Po pierwsze nowy styl (który wyróżnia się od reszty), po drugie, zawsze spoglądając na nowy pak zasobów, można się czegoś nauczyć (tutaj w szczególności ci co zaczynają zabawę z grafiką - GRAFIKĄ, a nie sztucznymi efektami alpha). Zapraszam do działu Download > Zasoby > RPG95 > Chara.

Przy okazji, brawa dla kopacza - Dragona, że mu się chciało szukać.
Jya!


24 maja 2017 - 11:34 (Reptile)

Ohayoo,
Dragon Kamillo nie daje za wygraną, no nie ustąpi chłopak. Tylko dowala co raz to więcej roboty. Przez nadesłany pak postaci, zostałem zmuszony do wytworzenia nowego działu w zasobach. Dział RPG Maker 95 doczekał się swojego pierwszego paku charsetów. Super. Pliki zostały wygrzebane z głębin internetowych przez Dragona, oczywście gdzieś tam jeszcze widniały jakimś cudem (ten zawsze gdzieś się dokopie). Autorem plików jest Koichi Sato, i pierwotnie postacie były rysowane dla wersji RPG Dante 98, jednak jakoś tak się skończyło że wylądowały w dziale dla RPG95. . . Dobijająca wiadomość na koniec dnia, to nie jest ostatni pak w tym dziale (((_^)
Jya!


23 maja 2017 - 06:00 (Reptile)

Ohayoo,
Wczoraj się niestety nie wyrobiłem z kilkoma rzeczami, ale to nic nie szkodzi, gdyż wszystko naprawiłem. Najpierw tła walki o których była mowa 21.05; ponownie je wrzuciłem do downloadu, tym razem są gotowe w wersji dla RM2000 oraz RPGME, zatem super fajnie.

Literki w newsie za wczoraj, też już poprawiłem. Jak człowiek zarwie nockę to nie jest później łatwo. Wszak jest do duszy, wiecie? Poprawiony nieco newsik za wczoraj. Dzisiaj natomiast kolejny pak charactersów od tego samego autora (Ruruga). Nie do końca są to charactersy, a raczej szkielet postaci (szkice/sprite), z którego można sobie narysować fajne charactersy; warunek, trzeba odrobinę chęci, ms paint, no i rysowanie. Jest tam kilka przykładów (postacie stojące) więc faktycznie jak ktoś się przyłoży, może mieć fajne oryginalne postacie do projektu. Nowy pak nazywa się Charadot - Ruruga i można znaleźć w dziale Download > RPGXP > Characters.
Jya!


22 maja 2017 - 15:07 (Reptile)

Bry dzien,
Niestety nie mam za bardzo czasu na zabawe z tekstem. Po cieżkiej nocce wypadałoby się położyc i zdrzemnąć. W zasadzie taki mam zamiar, ale najpierw jakaś nowa paczuszka postaci dla RPGXP. W paku jest 51 charactersów, można zauważyc kilka bohaterów, ale jednak bardziej w oczy rzuca się przewaga postaci NPC. No to by było na tyle na chwile obecną. Wieczorkiem, a bardziej jutro postaram się o polskie znaki w newsie.
Jya!


21 maja 2017 - 18:55 (Reptile)

Wieczór,
Aby nie było, że o innych wersjach programu całkowicie zapomnieliśmy, dlatego od wersji VX robimy małą odskocznie. W starym PC wygrzebałem swoje jakieś materiały, które od pra-pra wieków dłubie. Taki skromny pak backdropów dla RPGME udało mi się znaleźć. Tła walki pochodzą z starej wersji RPG Makera (RPG Tsukuru Super Dante) na SNESa.

SNES ma jakąś dziwaczną rozdzielczość (256x224), ale przekonwertowałem to na 320x240, czyli będzie pasowało jak znalazł do RPGME. Nie ma utraty jakości (po prostu tło walki posiada czarną ramkę, to ją wykorzystałem i powiększyłem, a co...). Ale chyba będę musiał jeszcze to zedytować i przygotować pod RPG2000 gdyż tam są inne wymiary. Trudno, jutro się tym zajmę, no i oczywiście coś nowego też się dorzuci.
Jya!


20 maja 2017 - 19:40 (Reptile)

Wieczór,
Dobra wiadomość dla posiadaczy RPGVX i RPGVXAce. Kolejne nowe zasoby graficzne pojawiają się na stronie! Tym razem pak kilku edytowanych postaci od Doubleleggy. Słotkie wersje postaci z gry RESIDENT EVIL przerysowane pod styl RTP. Przyznam, że nawet wyglądają OK, jeżeli chodzi o bohaterów (jak to się mówi potocznie: człowieki), niestety tego nie można powiedzieć o przeciwnikach. Chyba za pomocą tych materiałów nie uda się stworzyć gry horror/Resident Evil RPG. No normalnie, Nemesis zabija. Ale do kolekcji można pobrać. Pamiętajcie, jeżeli używać zasobów, koniecznie dopiszcie autorów do listy Creditsów!
Jya!


19 maja 2017 - 19:53 (Reptile)

Ahoj szczury internetowe,
Specjalnie dla was wyłapany z głębin internetu pak przedmiotów do RPGVX w postaci charactersów. W paczce można znaleźć różnego rodzaju przedmioty takie jak: sklepikowe frykasy (kapelusze sukienki, ubranka), skrzynki i szkatułki (przekolorowane podstawowe, plus zaśnieżone), oraz różnego rodzaju szybowce i wodzie podwodne. Wszystko stylowo przyszykowane dla karłów spod RPGVX/RPGVXAce.

Autorem obiektów jest zagraniczny grafik o nazwie Kazel. Oczywiście tak jak poprzednie graficzki, zostały udostępnione na cudownych forach, czy jakiś tymczasowych serwisach hostujących obrazki. Zgromadziłem to w pak i udostępniłem na Twierdzy. Może z czasem dorzuci się więcej grafik, będę śledził wątki (i zobaczymy jak to się skończy). Udanych transferów!
Jya!


18 maja 2017 - 19:10 (Reptile)

Wieczór,
Nieco uparło mi się na te smolone animacje, ale co tam. Ważne, że mamy kolejne materiały w kolekcji. Mowa o nowym paku animacji dla RPGVX/RPGVXAce, który można znaleźć w dziale Download > Zasoby > RPGVX/VXAce > Animacje. Autor w zasadzie ten sam co wczoraj - Toasty - tyle że nieco inny pak. Kilka animacji może się powtórzyć (Toasty pisał, że je posegreguje poprawnie i stworzy odpowiedni pak, ale wiadomość pisał w 2014r, więc no, wypowiedź jest nieco stara). Co się z nim dzieje teraz?

Mało kto wie, ale bardzo dobrze wiem co się dzieje z tego typu rzeczami udostępnionymi w sieci (Forum + Image hosting, jakieś photo wiadra itp.). Po pewnym czasie zostaje tylko pusty link i masa komentarzy o cudownej pracy. . . Która idzie w diabły. Trudno, świetnie - postaram się wyłapywać tego typu perełki i zamieszczać na stronie dla was.

Przy okazji, poświęcę trochę miejsca na te animacje, do ich paku także dorzucam projekt demonstracyjny (wykonany w RPGVXAce), gdzie można zobaczyć przykładowe animacje z tymi grafikami w akcji. Udanych transferów i inspiracji!
Jya!


17 maja 2017 - 18:33 (Reptile)

Wieczór,
Kolejny pak zasobów dla posiadaczy RPGVX/RPGVXAce, Animacje walki. Na stronie pojawił się megaśny pak animacji (zawiera on 48 plików); można znaleźć w nim czarną magię, białą magię, magię odpowiadającą za czas.Oczywiście kanał alpha, odpowiada za piękną grafikę oraz za wagę danego paku - 40MB. Ktoś się pisze? Autor zagraniczny Toasty, brawa dla niego (i wszelkiego rodzaju creditsy!). Zapraszam doDownloadu > Zasoby > RPGVX/VXAce > Animacje
Jya!


16 maja 2017 - 18:53 (Reptile)

Ave,
Na poważnie w internecie można znaleźć pełno ciekawych rzeczy, szkoda tylko że bardzo szybko one znikają. Ostatnio napotkałem się na projekt Drekirokr od niejakiego Orochi (zagraniczna scena).Przeciwnicy to zlepek oryginalnej twórczosci jak i podejrzewam edytowane przeciwnicy z różnych gierek. W każdym razie, świetna robota. Gdzieś odczytałem wiadomość, jak Orochi napisał, żezaprzestał tworzenie projektu (powody te same co u nas: brak weny, brak pomysłu, czasu, spalony dysk), ale postanowił udostępnić swoje graficzki by inni mogli z nich skorzystać.

Dają - bierz, pak przeciwników (battlers) dla RPGXP/VX/VXAce o nazwie Drekirokr możecie znaleźć w zasobach.
Jya!


15 maja 2017 - 18:30 (Reptile)

Ave,
Miła niespodzianka, że ktoś z Wielkiej Rady się pojawił i napisał newsa. Nowe materiały są zawsze bardzo miło widziane! Dzisiaj pak nowych animacji walk dla posiadaczyRPGVX. Autorem graficzek jest Pan Bańka (Mr.Bubs), oczywiście z zagranicznej sceny. Graficzki dość spore, prawie 60 nowych plików; co można znaleźć: wybuchy, rozpryski, fajerwerki,ale także tradycyjne czary typu ogień, woda, wiatr. Szkoda, że animacje swoje ważą (30MB), a to wszystko zasługa wspaniałych kolorów alpha. Koniecznie przejrzyjciete nowe animacje i spróbujcie coś z nich wykonać. Z pewnością to doda świeżości dla waszych projektów.
Jya!


14 maja 2017 - 14:00 (Krisuroku)

Elosz,
Coś ciśnienie mi dziś nie sprzyja. Jakiś ból głowy się pojawił ale na szczęście już puszcza.
Dziś do działu download trafia skromny pak muzyczek z gry Mitsume ga tooru.Plików jest 14 i domyślnie miały być w formacie midi. Niestety z racji na pewne problemy natury technicznej, zmuszony byłem wrzucić je w formie MP3.Być może się komuś przydadzą do projektu.
Dziś to chyba na tyle jeśli o mnie chodzi.
Do następnego!


13 maja 2017 - 22:26 (Reptile)

Wieczór,
i do dość późny... Jakoś tak to wychodzi, że o tej porze, jestem w miarę dostępny i nikt nie zawraca gitary. Co mogę chwilę poświęcić na, właśnie wrzucenie nowych materiałów.Cieszy mnie bardzo fakt, że wiele osób się do tego przyczynia. Wystarczy odrobina chęci, trochę czasu i można stworzyć coś dobrego (albo wydobyć), tak jak to zrobił Dragon Kamillo.

Ponownie w odchłani internetu przeglądał archiwa w celu wydobycia jakiś zasobów, no i kurka wodna - znalazł! MCHIP dla RPG95, ładne graficzki dla RPG Makera 95. Cud nad cudami to raczej nie jestjeżeli chodzi o grafikę, no ale... szczerze powiedziawszy zdecydowanie preferuję ten rodzaj grafiki, niżeli tę z kanałami alpha. Od tego rodzaju grafiki można się sporo nauczyć.
Jya!


12 maja 2017 - 22:44 (Reptile)

Wieczór,
Chyba najwyższa pora rozglądnąć się za nowymi materiałami. Tutaj po głowie mi chodzą wszelkiego rodzaju skrypty dla RPGXP/VX/VXAce gdyż, wiele i dość ciekawych skryptów pojawia sięw siecie (głównie fora/blogi) i . . . puf - znikają. Trzeba będzie te materiały w jakiś sposób uratować, jednak dzisiaj dla RPGXP nowe zasoby graficzne.
Pak animacji od autora Undergroundjin. Pak zawiera 26 animacji, głównie jakieś odblaski, wybuchopodobne migotełka, bańki itp. Wygląda to raczej ok, chociaż osobiśnie nie gustujew tego typu grafice (za bardzo nowoczesna, kanały alpha, typy łączenia itp., sprawy). Nie mniej, nowe zasoby mogą urozmaicić projekty.Download > Zasoby > RPGXP > Animations, jakby ktoś nie wiedział gdzie szukać.
Jya!


11 maja 2017 - 19:29 (Reptile)

Konnichiwa,
1/3 maja za nami i szczerze, idzie nam całkiem całkiem. W zaokrągleniu, prawie 2 tygodnie gdzie pojawiają się nowe materiały (kura lotna, da się! Tylko trzeba odrobinę chęci). Osobiśniemnie to cieszy, ale przyznam szczerze, że wkład (i to nie mały) mają tak naprawdę inne osoby. Dzisiaj kolejny pak zasobów graficznych. Dla RPGME pak charsetów z gry Lunar The Silver Star,która ukazała się na SEGA GENESIS. Skromny pak bohaterów oraz ich facesety, przygotował retro pixel ninja pod pseudonimem: Rekkimaru. Dziękuję! (((_^) Graficzki wiadomo gdzie szukać,Download > Zasoby > RPGME > Charsety, albo dział RPGMAKER > RPGME > CHARSETY... Jak tak dalej pójdzie to może i w newsie zacznę udostępniać linki i wrzucać obrazki. Kwestia do przemyślenia,na dzisiaj tyle i niestety wracam dalej do walki z kolejną nieprzespaną nocą.
Jya!


10 maja 2017 - 19:53 (Reptile)

Konnichiwa,
Nareszcie! Kolejna gra trafia do downloadu, a jest nią nic innego jak nowa produkcja od INRE - Kruk 2. Projekt wykonany w RPGVX i zajmujący 33MB. Jest tokolejny tytuł oferujący wiedźminowe klimaty wykonane w makerze. Na samą grę rzucił okiem nasz redaktor Kitabake, zachwycając się produkcją wystawiłogólną ocenę 7/10; czyli gra godna polecenia. Czy tak jest? Nie wiem, nie miałem jeszcze okazji zagrać - ale Wy nie czekajcie. Śmiało bierzcie linka i odpalacie gierkę!
Jya!


9 maja 2017 - 19:29 (Reptile)

Konnichiwa,
Dzisiaj dosłownie tak na szybko. Problem bramki IRCowej raczej został rozwiązany (drobna awarja, no zdarza się), przez co licznik ponownie jest na stronie.Gdyby problem sie powtórzył, to pewnie o tym znowu napiszę, a na dzisiaj zestaw melodyjek wyciągniętych z gry Elder Scrolls - Daggerfall. Przepięknyzestaw, składający się z 99 utworów przygotował dla was Rekkimaru. Może warto by było przesłuchać te ost, i zamiast wysokojakościowych OGG, wrzucić MIDI?A no tak, nie wiem jak sobie z tym poradzą nowoczesne makery, ale RPGME z pewnością bardzo dobrze. Udanych transferów!
Jya!


8 maja 2017 - 17:42 (Reptile)

Konnichiwa,
Aktualnie bramka PIRC przechodzi jakieś problemy (zdarza się od czasu do czasu), co też zaczęło oddziaływać na stronkę (strasznie wolno wczytywała się). Mniej więcej problem zaczął się po południu. Byłem zmuszony prześledzić skrypty aby wyłapać ten co nawala, no i tak wyszło, że bramka IRCowa coś nie tegesuje. Sam IRC funkcjonuje i można spokojnie się połączyć za pomocą różnych klientów (np. PCHAT, można znaleźć go w downloadzie).

Przeglądają, i analizując wszystkie te skrypty, byłem zmuszony testować je na innym layoutcie, a że w sumie testy zakończyły się pomyślnie, to pomyślałem,a czemu nie zarzucić jakąś nostalgią z dawnych lat. Tym sposobem uruchomiłem szatę Neopapirus na stronie, no i przez jakiś czas owa skórkaniech sobie będzie (do momentu aż wykombinujemy coś świeższego).
Jya!


7 maja 2017 - 18:55 (Reptile)

Ave,
Dzisiaj biednie nieco, bez materiałów, ale za to postanowiłem chwilkę poświęcić i dorobić drobny dział, który może się przydać. Pod downloadem, można zauważyćzasoby, jest to dział, gdzie są wypisane wszystkie wersje makera, oraz ich zasoby. W zasadzie odnośniki do tych zasobów można znaleźć w dziale makera (poprzezkliknięcie w RPGXP, i tam będą wypisane wszystkie linki pokolei), no ale dla niektórych osób to było zdecydowanie za skomplikowane - dlatego powstałdodatkowy dział. Cóż więcej tutaj pisać, może się przyda.
Jya!


6 maja 2017 - 19:23 (Reptile)

Ave,
Cały dzień przesiedziałem nad szukaniem nowych materiałów. Głównie celowałem w jakieś nowe skrypty ruby, tego pieroństwa jest pełno w sieci... A raczej było.Którą stronę bym nie odwiedził to skrypty były jakieś niekompletne, tutaj coś nie działało, tutaj coś nie odpowiadało, a to trzeba było się rejestrować,a to przekierowanie do 3ciego forum... Jak się temu przyglądam to nic dziwnego, że polskie projekty STOJĄ W MIEJSCU! Większość osób przegląda wszelkiego rodzajusystemu, stara się znaleźć coś co urozmaici ich projekt; tracąc na to godziny, dnie, tygodnie i miesiące - a i tak nic ciekawego nie znajdą. Normalnie bieda ludziska.

Cóż, może jeszcze kiedyś przyglądne się tej tematyce, dobrze że z grafiką nie ma tego typu problemu. Od pradawnych czasów istnieje dość fajny japoński pak MCHIP do RPG95,niestety nie wiadomo kto jest ich autorem. Stylowo strasznie mi przypominają przeciwników co niegdyś widniały na stronie Enterbrainu, dlatego też umieściłem jako autora ASCII.Czy trafnie? Nie wiem. Ale można spokojnie pobrać i zrobić coś ciekawego. Jeden minus tylko drobny minus - elementów jest znacznie więcej, dlatego też, trzeba będzie poświęcićnieco czasu na stworzenie własnego, poprawnego zestawu MCHIP (bądź do innej wersji programu - chipsetów). Zestaw MCHIP, można znaleźć w dziale RPG MAKER >> RPG95 > MCHIP.
Jya!


5 maja 2017 - 21:18 (Reptile)

Wieczor,
Dzisiaj nie będę nikogo zadręczał za materiały i wrzucę coś od siebie. Pak facesetów postaci z King Of Fighters 98, który w zasadzie trzymam od dłuższego czasu.Można znaleźć tradycyjne twarzyczki, jak i pozy postaci, a te już trzeba będzie użyć jako obrazków. Nie jest to jakaś gigantyczna ilość, ale zawsze coś.Przy okazji wiecie, że ripy można w bardzo łatwy sposób etytować, przez co można otrzymać całkowicie nowe, świeże materiały dla własnych projektów? (((-')Zaskakujące, że większość osób nawet nie ma ochoty spróbować takiej zabawy. Szkoda.
Pak facesetów KOF98 dla RPGME, można znaleźć w dziale:
RPG Maker > RPGME > Facesety

A teraz popracujemy nad czymś, co pomoże łatwiej nam szukać zasobów.Do następnego razu,
Jya!


4 maja 2017 - 19:39 (Reptile)

Wieczor,
Trzeba przyznać, że ludzie potrafią zabalować na IRCu. Fajnie jest pogadać z kilkoma osobami na jakiś konkretny temat (dziękuję tutaj wszystkim co odwiedzają nasz chat),no i sprostować pare rzeczy, czy udzielić pomocy. Kto jest wolny, to wieczorami zapraszamy, a w zasadzie o innych porach też, bo w sumie zawsze ktoś tam się znajdziedo udzielenia pomocy.

Dzisiejsze wiadomości zawdzięczamy naszemu scenowemu smokowi - Dragon Kamillo - ten to przeszukał archiwa internetu tylko po to aby wydobyć grafiki przeciwników doRPG95. Graficzki oryginalne, były dostępne na stronie Enterbraina, które niestety już poszły z niepamięć, tak więc z chęcią je zamieścimy na Twierdzy. Nie dajcie sięoszukać, graficzki może i są stare, ale za to stylem idealnie PASUJĄ pod większość scenowych gier, w których dominuje nowoczesna grafika. Tak więc;
RPG95 >> Zasoby > Przeciwnicy > Koichi 95 Monster

Jeszcze sprostowanie za wczorajszego newsa. Kurs jest dla RM2000
i jest on w dostępny w dziale RPG Maker >> RPGME
Jya!


3 maja 2017 - 19:09 (Reptile)

Ave
Podczas przeglądania archaicznych płyt CD z 2002 roku, napotkałem się na dość ciekawy materiał, którym postanowiłem się z wami podzielić. Jest to kurs do RM2000 (All in 1),którego autorem jest: Moyżesh, Summoner, Fixxx i Qczeń.

Ktoś może zapyta, po co, na co jakieś starawe, archaiczne teksty kursowe, nikomu nie potrzebne? A no właśnie, kurs tenjest napisany pod angielską wersję programu, a dodatkowo stopniowo wprowadza czytelnika krok po kroku co robić, jak robić; takie w sumie podstawy jak bohater, bazadanych, mapa.

To jest świetny tekst dla wszystkich osób, które przymuszają się do streamowych wersji programu, a mających problem z językiem angielskim (albo z niektórymi zwrotami).
Warto zatem sięgnąć po ten tekst.
Jya!


2 maja 2017 - 17:29 (Reptile)

Ave
Taka drobna ciekawostka, czy jesteście świadomi o wersji programu RPG Maker, która jest w stanie tworzyć gry na telefony komórkowe? Otóż jest sobietaka właśnie wersja Makera, która się nazywa RPG Maker Alpha; i ona była do tego przystosowana. Owy program był dostarczony razem z RPG Makerem 2003.Niestety, mało kto już używa coś takiego jak telefon komórkowy, gdyż teraz to większość osób to szczęśliwi posiadacze smartphonów. Owy programik udostępniłem Dragonowi, co prawda nie był w stanie go odpalić, ale przekonwertował graficzki tak by można było je wykorzystać w RPG95. Tym samym stworzyłem nowy dział w RPG95, zasoby MCHIP.

Jeszcze trzeba będzie zrobić resztę (background, charsety...), ale to innym razem. Teraz trzeba niecosię zdrzemnąć i przemyśleć sprawie o lancerze.Jya na!Jya!


1 maja 2017 - 22:27 (Reptile)

Ave wieczór
Już się rozpoczął miesiąc maj, a wraz z nim nasza coroczna tradycja zwana Majem cudów. Ha, pytanie tylko czy nam się i w tym roku uda? Zobaczymy.Na dzisiaj zaczniemy tak na spokojnie od wieści naszego redaktora Kitabake który po wynalezieniu kilku błędów wykonał łatkę do swojej gry.Mowa o nowej wersji gry Hunter Avendzer Dragon.A tam, pójdę na gotowca, i przekopiuje tekst z poprzedniego newsa. Hunter Avendzer Dragon,można z naszej strony pobrać projekt już w wersji 1.8.Udanych transferów na dzisiaj.
Jya!