...: Strona :...
News
Archiwum
Redakcja
Chat ( 1 )
Forum
Księga Gości
Imprezy
Linki
Wymiana
Radio

- Download -
Programy
Gry
Zasoby
Music
Sound
ICO

- RPG Maker -
RPGMV
RPGVXAce
RPGVX
RPGXP
RPGME
SimRPG95
RPG95

- Projekty -
Virtua Twierdza
Pogromca II

- Krypta -
Kompendium
Scenariusze
Questy
Artykuły

...: Buttony :...
Dragon Ball Nao
M.U.G.E.N Samouczek
Pokemon Valhalla
Tsukuru Archive
Crasher World
Pillars of Eternity POLSKA - największy portal Pillars of Eternity (Project Eternity)
Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przegl?darce
Modules -  the greatest and ultimate place for every tracked-music sympathizer
ZAYKOWORKS





Informacje || Pomoc || Zgłoś nowe materiały
Strona >> Archiwum

Archiwum 2018: Marzec


31 marca 2018 - 20:11 (Reptile)

Wieczór,
i to po raz ostatni w tym miesiącu. Tym sposobem mamy bite 3 miesiące z rzędu, gdzie dzień za dniem coś się dzieje i wrzucamy nowe materiały. Na dzień dzisiejszy ponownie skromne uporanie się z zaległościami w dziale nowo utworzonym dziale - Sim RPG Maker 95. Dorzuciłem tam jakiś rozszerzony opis programu, takie drobne 3 grosze na temat tego narzędzia. Screenów niestety nie udało mi się porobić, ale na to pewnie też kiedyś przyjdzie czas. Jako że się przy opisie rozpisałem, tak tutaj dam sobie na wstrzymanie.
Jya!


30 marca 2018 - 19:59 (Reptile)

Wieczór,
Nowości specjalne dedykowane dla retro fanów, muzyki 8bitowej. Jednego pięknego miesiąca (maj cudów) pisałem o programie NSF2MIDI i wspomniałem o narzędziu G-NSF. Ten pierwszy programik wylądował na stronie, natomiast drugi poszedł w zapomnienie (no pech, zdarza się...). Byłem pewny, że już go mamy na stronie, gdy nagle okazało się że nie. Zatem rzuciłem okiem jak się sprawy mają, porobiłem screeny, drobną instrukcję (plik czytaj mnie) i to wszystko na stronę dzisiaj ląduje do działu programy.

G-NSF jest to narzędzie które odczytuje pliki NSF (pliki dźwiękowe z gier NES, melodie jak i dźwięki, ale to zależy od pliku NSF co zawiera), następnie pozwala na przesłuchanie w wersji MIDI jakby to brzmiało (czasami kiepsko, ale czasami nawet trafnie - wiadomo, że to ma się ni jak do oryginalnego brzmienia). Najważniejsza opcja to jednak wyeksportowanie melodii do pliku WAV. Największym problemem, będzie znalezienie w Internecie pliku NSF z gry co nas interesuje, co jak takiego pliku nie ma? Ha - należy sobie zrobić. Dorzucam do programiku PDF z instrukcją jak to zrobić. Instrukcja nie jest moja - jest po angielsku.

Instrukcja obsługi programu znajdziecie w pliku czytaj mnie, ta już jest po polsku.
No to tyle, do następnego razu.
Jya!


29 marca 2018 - 18:19 (Reptile)

Wieczór,
Od dłuższego czasu na stronie mamy przekreślony jeden dział, coś mnie tchnęło by to nieco zmienić. To być może te klimaty. Przygotowałem drobny tekst odnośnie działu Sim RPG Maker 95. Dział jako tako powstał, skromny opis, informacje o programie. Do działu download przywróciłem też link, aby można było programik pobrać. Program spakowany - nie wymaga instalacji jakby co.

Oczywiście zaznaczam, że jest to nadal pierwsze wydanie tej wersji, zawierające błędy, niedociągnięcia itp., no ale. Program chyba od zawsze traktowany jako ciekawostka, niżeli bardziej narzędzie do tworzenia projektu. Być może na dniach pojawi się też jakiś opis i prezentacja.
Jya!


28 marca 2018 - 22:17 (Reptile)

Wieczór,
Bardzo ładnie udało mi się wymusić poniższego newsa, ale powrót do rzeczywistości, no i moich wpisów. Świetny pak charsetów dla RPG2000/2003 udało mi się dla was zdobyć - tematyka oczywiście anime. Gigantyczny pak zawierający większość wojowników, ale jednak wydaje mi się, że to nie są wszyscy - chyba kilka postaci brakuje, ale poważnie - paczka zbudowana z 179 plików (!), postacie, dodatkowe pozy, zbroje, ubranka. Normalnie nic tylko brać i tworzyć! Na naszej stronie możecie znaleźć facesety, a teraz jeszcze i charsety. Zatem udanego transferu, nowości szukać w:
Zasoby > RPGME > Charsety > Saint Seiya Chix13
Jya!


27 marca 2018 - 22:15 (Dragon Kamillo)

Dzień Dobry
Dzisiaj na stronę lądują dodatkowe elementy tilesetów do RM95 w stylu RTP autorstwa Ria. Jest to 161 luźnych kafelków które można dokleić sobie w miarę potrzeb do swojej gry. Paczuszkę znajdziecie w dziale RPG95 => MCHIP Zasoby wygrzebane z jakieś japońskiej stronki - wszystkie informacje są w paczce, pamiętajmy o zaznaczeniu autora grafik jeśli je wykorzystamy. To tyle na dzisiaj - możliwe że jeszcze pojawi się parę takich luźnych dodatków do tego RTP ode mnie...
Wam pa


26 marca 2018 - 21:20 (Reptile)

Wieczór,
Ciąg dalszy materiałów graficznych, w klimatach SCI-FI, i tak, ponownie od T.D.Laboratory. Skromny pak animacji walk dla RPGXP. Można znaleźć kilka efektów jakby renderowanych 3D, w kanale alpha. Kuleczki, krzyżyki, platformy, podłoża. *Szeptem* osobiście, moim zdaniem nie są to superowe dzieła sztuki, ale zawsze nowy zestaw do kolekcji. Zapraszam do działu z zasobami:
Zasoby > RPGXP > Animacje > T.D.Laboratory XP Animation
Jya!


25 marca 2018 - 20:48 (Reptile)

Wieczór,
25 dzień marca gdzie mamy nie przerywalnie, dzień po dniu nowinki, wiadomości, a przede wszystkim nowe materiały na stronie. Paru osób z redakcji informuje, że pracują nad jakimiś materiałami. . . Możemy trzymać kciuki, aby to coś wyszło ciekawego. Ode mnie jak zwykle, pak szybkich materiałów graficznych - uzupełniających puste działy od RPGVX. T.D.Laboratory posiada wiele jeszcze ciekawych materiałów, jak np. battlersy czy monstery - ale jestem zdania, że jakieś obiekty pseudo renderowane 3D kształty geometryczne nie za bardzo się nadają do tej roli, ale inne materiały typu podłoże walki już tak!
Zapraszam do działu SYSTEM-BATTLEFLOOR, dla RPG MAKERa VX, gdzie czeka na was skromny pak podłoża walki w klimatach SCI-FI (ala matrix).
Jya!


24 marca 2018 - 21:19 (Reptile)

Ave,
Wieczór, dzisiaj kolejny zestaw nowych graficzek (nie mam ochoty zajmować się skryptami, sorry). Grafiki są dla RPGVX - System Messageback, drobne odkrycie - graficzki te są tylko dla RPGVX, RPGVXAce ich nie czyta (oczywiście w tej formie). Messageback dla przypomnienia jest to grafika tła okna, i aby została wyświetlona, to muszą być spełnione drobne warunki:
1) Wybrana grafika musi być w folderze projektu: graphics\system, i nazywać się messageback.
2) Podczas polecenia zdarzenia wiadomość, tam trzeba będzie zaznaczyć opcję dla okna by tło było przyciemnione.

Tym sposobem będziemy mieli nową grafikę okna. Dla RPGVXAce to jednak nie działa, ale nic nie stoi na przeszkodzie, by owe tła messageback, wrzucić do folderu z obrazkami (pictures) i użyć polecenia pokaż obrazek, a wiadomość tło przezroczyste. Efekt w zasadzie będzie ten sam (((_^)

Nowe materiały można zobaczyć w dziale:
Zasoby > RPGVX > System Messageback > T.D.Laboratory VX Messageback
Jya!


23 marca 2018 - 20:40 (Reptile)

Hello there,
Coś nie idzie z tymi skryptami, Dragon się nie uwinął, Almost jeszcze się z instrukcją męczy. . . A mi się osobiście nie chciało zagłębiać w pisanie instrukcji dzisiaj (wierzcie mi, znacznie ciekawsze rzeczy robie). Oj przyjdzie na to wszystko czas. . . Ale, materiały.

Można rzec, że klasyczny ten slogan jest tak klasyczny, że większość osób już domyśla się o co może biegać. Oczywiście chodzi o sprawę Gwiezdnych Wojen (STAR WARS). Ląduje pak przeciwników (w zasadzie bohaterowie też), dla wersji RPGME. Skromniutki pak Orkimidesa. Udanych transferów z:
Zasoby > RPGME > Monsters > Star Wars Orkimides
Jya!


22 marca 2018 - 21:55 (Reptile)

Wieczór,
Miał być dzisiaj skrypt, a nawet i dwa. Niestety ponownie nie wyszło - ale spokojna głowa gdyż tutaj nic nie zginie (raczej, mało prawdopodobne). Mi się nie udało z instrukcją wyrobić, almostnoruby też walczy z instrukcją dla innego skryptu, a Dragon Kamillo też w zasadzie coś na dzisiaj planował. Może z tymi niespodziankami będzie lepiej jutro. Ale hej, głowa do góry!

Na stronie ląduje coś dla fanów anime Dragon Ball, autor Asiru przygotował pak postaci z tego anime. Jest to gigantyczna kolekcja składająca się z 122 plików. Z tego co przeglądałem to raczej jest tam zdecydowana większość postaci z anime DB, DBZ, DBGT, DBSuper, dodatkowo postacie z filmów jak i jakieś własne kreacje. A wszystkie kreacje pasują idealnie do stylu RPGVX/RPGVXAce. Zatem, nowości szukać w:
Zasoby > RPGVX > Characters > Asiru Dragon Ball
Jya!


21 marca 2018 - 20:47 (Reptile)

Ave,
Witam serdecznie, to jest mniej więcej ta pora, kiedy na stronie pojawia się coś nowego. Zdecydowanie dla mnie wieczorne pory pasują jak najbardziej (nikt nie zawraca gitary), aczkolwiek przewiduje niebawem jakieś drobne zmiany i być może nowinki będą pojawiały się o innych porach. Jeżeli komuś z tego powodu świat się zawali - no to trudno (((-')

W zasadzie miał być nowy skrypt dla RPGVXAce, ale bez drobnej instrukcji się nie obejdzie (mimo, że jest to kopiuj-wklej), dlatego skrypt jutro/pojutrze postaram się wrzucić, a na chwilę obecną nowe postacie dla RPG MAKER XP. Skromny pak, gdyż liczy tylko 12 postaci z anime Rycerze z Zodiaku (Saint Seiya), z tym, że to są dziewczyny - Złote Aniołki. Ukłony dla Asurael-returns za fajnie stworzone postacie na podstawie portretów. Postacie posiadały malutkie niedociągnięcia graficzne (ale je zostawiłem - porównując z portretami zobaczycie o co chodzi), ale to jak zwykle czepiam się szczegółów.

Ale tym razem, zostałem zmuszony do stworzenia charactersów, gdyż pierwotne pliki nie nadawały się do użycia w programie RPG Maker (miały nie odpowiedni format, jak i źle ustawioną animację). Pozwoliłem sobie to naprawić, a przy okazji dla was poszukałem i zgromadziłem w superowej jakości te portrety postaci na której autor się wzorował. Zapraszam do działu:
Zasoby > RPGXP > Characters > Saint Seiya Golden Angels
Jya!


20 marca 2018 - 20:57 (Reptile)

Ave,
Chyba zdecydowanie o wiele łatwiej jest zaserwować materiały graficzne, niżeli jakieś skrypty. Co prawda jest kilka pod ręką, ale jeszcze ich do końca nie przetestowałem; dlatego na dzisiaj zestaw przeciwników z dość znanego serialu Gry o Tron. Postacie świetnie narysował Orkimides. Zestaw przeciwników dla RPGME gdyż większość posiada rozmiary 100x100, zatem nie ma sensu wrzucania do nowszych wersji makera. Zatem udanych transferów, nowe materiały w dziale:
Zasoby > RPGME > Monsters > Fight Of Throne
Jya!


19 marca 2018 - 08:29 (Reptile)

Dzień,
A czy dobry, to się okaże, bo Poniedziałek przecież. Wczoraj była drobna odskocznia z graficzkami, ale spokojna głowa, gdyż na dzisiaj leci kolejny skrypt ruby pt. System menu - X Menu od Xk8. Jest to system menu napisany dla wersji RPGXP, i jak większość skryptów, posiada świetny proces instalacji - kopiuj skrypt i wklej go w odpowiednie miejsce. Gotowe.

Co skrypt ma w sobie takiego ekstra, ano - ikonki przy nazwach menu (Przedmioty, Ekwipunek, Zapis itp.), paseczki przy HP/EXP, animowane okienka, czas rzeczywisty. Nie aby to zaraz było jakieś super hiper, ale wiadomo, zawsze w jakiś sposób to modyfikuje projekt (jeżeli jesteś początkującym twórcą, to dużo się nie namęczysz, a możesz uzyskać dość ciekawy efekt). Warto zatem zaglądnąć do działu RPGXP > Skrypty > CMS: System menu - X Menu.
Jya!


18 marca 2018 - 18:49 (Reptile)

Ave,
Drobne aktualizacje materiałów. Jakiś czas temu wylądował sobie pak facesetów VIPRPG Sozai FFT Style - kilka twarzy postaci z RPG2003 wykonane pod styl gry Final Fantasy Tactics. Dzisiaj Dragon Kamillo wydobył od tego autora więcej twarzy w tym stylu, co więcej pak jest kompletny, zawiera wszystkie postacie z RPG2003 oraz dodatkowo można tam znaleźć postacie z RPGXP, parę oryginalnych tworów, a nawet postać z RPG Dante! A do tego, gratisowo, plik systemowy by wszystko wyglądało ładnie i klimatycznie.

Z innych szybkich wieści, jest sobie użytkownik EnterVPL, może znacie, może nie. Z nudów dla swoich potrzeb stworzył stronę generator imion (pseudonimów). Jeżeli ktoś jest mega leniwy i nie ma ochoty zainstalować sobie Ebon z działu progamów, to może skorzystać z strony Entera, bądź poszukać czegoś innego. Link do stronki: Losowynick cba (otwórz mnie w nowym oknie).
Jya!


17 marca 2018 - 21:46 (Reptile)

Ave,
Tak jak kiedyś pisałem - nie idzie mi za bardzo balans z materiałami. Albo cały czas leci przesyt graficzny, albo inny. Chyba jednak ważne jest to, że pojawia się cokolwiek nowego, czyż nie? Dzisiaj kolejny skrypt ruby autorstwa Galv dla RPGVXAce - Animacja postaci.

Galvs Character Animation, jest to skrypt który nakłada na bohatera pozy na mapie
  • (1) gdy stoi i nic nie robi,
  • (2) gdy chodzi,
  • (3) gdy biega
  • (4) gdy nic nie robi, przez dłuższy okres czasu (uruchomienie typowego zdarzenia 001)
Oczywiście skrypt posiada grę demonstracyjną ukazującą co i jak. Myślę, że z tym nie będzie problemów. Tak więc wracamy dalej do bagna.
Jya!


16 marca 2018 - 20:09 (Reptile)

Wieczór,
Zdecydowanie Dragon wczoraj pojechał jeżeli chodzi o treść wiadomości, jednak zdecydowania jego praca jest godna uwagi. Jeszcze trochę i będziemy mieli nowe wydanie RPG MAKERa 95! No, może nieco przesadzam - pewnie nie tak prędko się pojawi. Kto nie czytał, kto nie widział o czym mowa, to wystarczy przewinąć stronę nieco w dół.

Natomiast na dzisiaj drobny skrypt ruby dla posiadaczy RPGVXAce. Skrypt na wyświetlenie klawiatury numerycznej. Taki o prosty skrypcik, napisany przez Galv. Zdecydowanie może się przydać do urozmaicenia skrzynek, drzwi, czy komputerów - jakby ktoś miał zamiar tworzyć skradanki, to zdecydowanie warto sobie zobaczyć.
Zapraszam do działu: RPGVXAce > Skrypty > Klawiatura numeryczna
Jya!


15 marca 2018 - 22:59 (Dragon Kamillo)

Dzień Dobry
Reptile poprosił mnie o napisanie dzisiaj newsika z informacjami o poprawkach przy RM95, więc piszę. Ostatnimi czasy udało mi się odkryć sposób na poprawienie wyglądu okienek podczas gry (tam co w menu przy przedmiotach i czarach wchodziły one pod przyciski do przełączania stron - brzydko to wyglądało i w ogóle było jakoś mało czytelne) co wymagało stworzenia nowej (nieco mniejszej) czcionki z której mogła by korzystać nasza gierka. Co prawda nadal jest to w fazie testu itp, ale już można korzystać z nowej czcionki w swoich grach, wystarczy tylko odpowiednio zmodyfikować swoje game.exe - wszystko jest opisane na forum (link do tematu GospodaRMa)

Nie planuje poprzestać na samym poprawieniu wyglądu okienek, nowa specjalna tylko dla RM95 czcionka pozwala mi zrobić o wiele więcej - jak poprawienie tłumaczenia kłopotliwych komunikatów podczas walki w których mieliśmy dostępne za mało znaków żeby wprowadzić je bez dziwnych skrótów - teraz będzie można zrobić w czcionce w nieużywanych zwykle znakach całe wyrazy i wprowadzić je do gry żeby myślała ona że wyświetla jedną bardzo szeroką literę (RM95 w przeciwieństwie do RM2k/3 obsługuje czcionki o zmiennej szerokości), a resztę pustych miejsc w czcionce planuję zastąpić obrazkami na wzór exfonta z RM2k/3 dzięki czemu np. będziemy mogli dodać proste ikonki do przedmiotów i umiejętności itp. Ale to dopiero później, przy okazji poprawiania tłumaczenia RM95.

Póki co jest jeszcze parę innych problemów z RM95 do rozwiązania, jeśli ktoś jest ciekawy to opisałem ważniejsze z nich tutaj: link do tematu na rpgmaker.net

Na końcu 4 zrzutki pokazujące poprawioną czcionkę:


No to dzisiej na tyle. Do następnego.
Do widzenia.


14 marca 2018 - 20:54 (Reptile)

Kontynuacja zabawy z bagnem wciąż trwa, i w zasadzie chyba tak szybko nie uda się z tym czymś uporać. A wielka szkoda, że nawet nie ma jak sensownego screena ukazać, może za jakiś dzień lub dwa wyjdzie coś konkretniejszego - nieco cierpliwości, kilka ciekawych wieści się szykuje.

Ale na dzisiaj ciąg dalszy z materiałami graficznymi - ponownie autor Asiru112, i tym razem mam dla was pak robotów z serii Gundam. Oczywiście skromna ilość, tylko 13, i pliczek spritowy (zawierający pozy, z których można zrobić kolejne postacie, warunek: należy mieć nieco wprawy w programie graficznym). Charactersy można znaleźć dla RPG Makera VX.
Zasoby > RPGVX > Characters > Asiuro Gundam,
Udanego transferu!


13 marca 2018 - 22:55 (Reptile)

Wieczór
Drobne plany poszły w diabły, ale nie do końca. Założenie wyszło całkiem pozytywnie, co pozwala mi poruszać się po tym bagnie od Kodokawy. Póki co nie chce zapeszać i obiecać czegoś z góry, więc na efekty jeszcze nieco poczekamy (oby nikt nie przeszkadzał, to może się niebawem uda).

A tak to nowy pak przeciwników/monsterów przedstawiający postacie z dość znanej gry: Champions Of Legend. Świetnie narysowane sprity przez Orkimides. Nową paczuszkę można znaleźć w dziale:
Zasoby > RPGME > Monsters > Champions Of Legend Charas
Jya!


12 marca 2018 - 21:35 (Reptile)

Wieczór
Grafik na dzisiejszy dzień nie był najlepszy i na jutro też się takowy zapowiada, ale później hoho! Drobny okres wakacji, dzięki czemu będzie można przygotować coś konkretniejszego. Póki co, trzeba będzie się zadowolić skromnymi paczuszkami zasobów graficznych. Staram się to nieco urozmaicać by nie było tylko i wyłącznie dla jednej wersji makera, ale różnie to wychodzi. Nowiutkie postaci można znaleźć od autora Asiru, taki drobny zbiór postaci z różnych anime. Nie ma ich za dużo, ale zawsze coś.
Graficzki w dziale RPGVX > Characters > Asiuro Anime Mix.
Tyle na teraz, wracam się kurować.
Jya!


11 marca 2018 - 21:04 (Reptile)

Wieczór
Ja tutaj zawsze kombinuje z jakimś wpisem, by to w miarę wyglądało, a ten poniżej najlepiej: cześć, kojarzycie? Są Facesety. Do zobaczyska. Spróbuje może tak samo napisać:
Znacie może T.D.Laboratory? Nie? Super! Właśnie od tego autora ląduje kolejny pak materiałów Sci-Fi (i to pewnie jest nie ostatni pak), skórki okna dla RPGVX. Tyle na chwilę obecną (((-^)'
Jya!


10 marca 2018 - 11:30 (Krisuroku)

Elosz
Zapewne kojarzycie serię Hyperdimension Neptunia.
Dziś ląduje paczka twarzy w formie picture właśnie z tej serii.
Oczywiście graficzki przystosowane pod RPGME.

Do następnego!


9 marca 2018 - 21:15 (Reptile)

Wieczór
Dzisiaj na stronie pojawiły się nowe materiały! Graficzne! Charactersy dla RPGVX/RPGVXAce. Chociaż podejrzewam, że i tak większość osób powoli się przyzwyczaja do codziennych materiałów. Czyli wielkiej niespodzianki nie ma. Skromny pak 9 postaci z anime: Tenjou Tenge, styl postaci oczywiście wkomponuje się idealnie do podstawowych postaci RTP z RPGVX. Autorem charactersów jest Asiru112. Tyle na dziś.
Jya!


8 marca 2018 - 20:47 (Reptile)

Wieczór
To już ostatni dzień, kiedy na stronie pojawia się skromna paczuszka od Aki Hiroki. W dzisiejszym odcinku, to paczuszka ikonek - gigantyczny zbiór mieczy i szabli w wspaniałej ilości: 8. Ikony 24x24 dla RPGXP można znaleźć w tym dziale (RPGXP > Icons > Aki Weapons Icon)

Skromny pak, skromna treść. Aby nie było zbyt pusto to wszystkiego najlepszego z okazji dnia kobiet (bo w sumie mamy 8 marca), aczkolwiek mieliśmy na scenie kilka pań, gdzie teraz są, kto tam wie. Jakbyście czytały: to wszystkiego najlepsze. A dla innych niech to będzie dobre przypomnienie, kto jeszcze nie zdążył/zapomniał - niech biegnie do jakiejś żabki po czekoladki (((_^);
Jya!


7 marca 2018 - 18:50 (Reptile)

Wieczór
Drobny pak postaci dla RPGXP wykonanych przez Aki (Hiroki). Są to głównie jakieś drobne modyfikacje podstawowych postaci, jak zauważyć można zmienione kolory czy pozamieniane ubranka. Nie aby to był jakiś cud techniki, podejrzewam, że większość osób da radę coś takiego osiągnąć w bardzo krótkim czasie. No ale niech już będzie. I te prace niech się nie zmarnują. Na stronie jest pak do pobrania oczywiście w dziale: RPGXP > Characters > Hero by Aki.
PS: Pamiętajcie że jutro jest specjalny dzień.
Jya!


6 marca 2018 - 20:45 (Reptile)

By to diabli, pendrive z materiałami mi trzasnął <(((_^);
Ale to nic nie szkodzi, na tego typu sytuacje Reptile jest przygotowany od paru dobrych lat. Kopie zapasowe to podstawa jak pisałem w artykule Składowanie danych - kopia bezpieczeństwa w 2014 roku. Kto jeszcze nie czytał to oczywiście zapraszam do zapoznania się z tekstem.

Zatem, z kopii zapasowych wyciągam kolejne materiały. Na dzisiaj eksperymentalny pak battlebacków dla RPGXP. Z tego co widzę to jest to już trzeci pak, ale niestety poprzednie dwa przepadły przez przeprowadzkę z mediafire. W każdym razie, parę pliczków, zmodyfikowanych podstawowego RTP, tak na dobry start można znaleźć w dziale z zasobami dla RPGXP > Battlebacks. Autorem jest Aki (ale nie z naszej polskiej sceny). Do następnego razu.
Jya!


5 marca 2018 - 19:24 (Reptile)

Wieczór,
To już dzisiaj ostatni pak graficzny od Dotoekaki/Kagami Hazuki, który ląduje na stronę. Jest to skromny pak animacji (battle), dla kilku postaci, a dokładnie to tylko trzech postaci, które pojawiły się w paku charset, battlecharset czy faceset. Nie jest to jakaś za duża ilość, a szkoda by przepadła. W sumie można było połączyć z wczorajszym pakiem battle charsetów, ale truno.
Zapraszam do pobrania tej skromnej paczki z: Zasoby RPGME > Battle > Dotoekaki Animation
Jya!


4 marca 2018 - 20:14 (Reptile)

Wieczór,
Coś mi te teksty całkowicie nie idą. Miały być skrypty, a tutaj cały czas lecą materiały graficzne. Może kiedyś przyjdzie pora, że będą leciały same materiały tekstowe w postaci porad, skryptów czy recenzji (i mam nadzieję, że nie tylko mojej roboty), ale póki co - mamy nieprzerywalny trzeci miesiąc z rzędu, gdzie coś nowego, skromnego ląduje na stronę.

W poprzednich wiadomościach padły charsety, padły facesety - to na dzisiaj dla tych postaci, od tego samego autora: Kagami Hazuki/Dotoekaki, ląduje pak Battle Charsetów. Te same postacie, bohaterowie, NPC, potwory, człeko-kształtne wytwory w oryginalnym stylu można pobrać z działu:
Zasoby RPGME > Battlecharset > Dotoekaki Hero Battlechars.
Jya!


3 marca 2018 - 11:40 (Reptile)

Ave,
Szybki wpis na dzisiaj, kontynuacja prac od wczorajszego autora Dotoekaki. Na stronie pojawiły się postacie (Chasety) dla wczorajszych bohaterów. Potężny pak postaci, zawierający bohaterów, npc, zwierzęta, stworzenia człeko-kształtne no i jakieś pojedyncze przedmioty jak np. bronie czy rzeczy użytku codziennego: lodówki, tostery, pcty, telewizory itp.

Nowości szukać w: Zasoby RPGME > Charset > Dotoekaki Chars.
Jya!


2 marca 2018 - 21:19 (Reptile)

Wieczór,
Nie wiem jak to się dzieje, że jednych materiałów mamy znacznie więcej od innych, pomimo starań by to wyrównać, przyznaję że to nie wychodzi. Wrzucam kolejny pak twarzy bohatera dla RPGME. Facesety zostały wykonane przez Dotoekaki, i można znaleźć tam pełno twarzy dla bohaterów, NPC, jak i zwierząt, przeciwników czy stworzeń człeko-podobnych (tak. . . tzw. Furries, kilka osób termin chyba nie jest obcy).

Facesety co prawda w pojedynczych plikach zostały zrobione, przez co można wykorzystać jako obrazek (pictures), albo w sumie jako tradycyjną grafikę twarzy. A paczka dość spora, gdyż liczy ponad 100 pliczków. Ale ale, to nie wszystko - dla tych postaci też powstały inne graficzki w postaci charsetów jak i battle charsetów (!), a to już rarytas, tylko że to już zostawimy na inny dzień.

Dzisiaj jednak pozostaje: RPGME > Facesety > Dotoekaki Hero Faces.
Jya!


1 marca 2018 - 20:12 (Reptile)

Ave wieczór,
Właśnie zaczynamy kolejny miesiąc, gdzie non stop mamy coś nowego na stronie - przeważnie drobne materiały graficzne, bądź jakieś skrypty. Całkiem ładnie to wygląda, prawda? Ale może być nawet i jeszcze lepiej! Może ktoś z obecnych redaktorów się dorzuci z materiałami w postaci recenzji, jakiegoś projektu, porady? A może ktoś nowy chciałby spróbować swoich sił na stanowisku redaktora? Wiecie - bramka zawsze jest otwarta, 24h/7 - wystarczy zagadać na czacie, bądź po prosty wysłać emaila.

Na dzisiaj to skromnie, tradycyjnie przerzuciłem stare wiadomości do archiwum, by można było spokojnie pisać kolejne nowe wieści. A z materiałów - nowość na stronie - dla RPG2000/ME pak charsetów od Takarazumaru (Takarazumaru charas). Pak zawiera kilka pliczków (prawie 10), zapełnionego postaciami w jednym stylu. Postacie przypominają miniaturki które można wrzucić na mapę świata, albo wykorzystać do własnego projektu jako całkiem nowy styl, bo nie jest skomplikowany. Może na chwilę obecną tyle.
Jya!