...: Strona :...
News
Archiwum
Redakcja
Chat ( 1 )
Forum
Księga Gości
Imprezy
Linki
Wymiana
Radio

- Download -
Programy
Gry
Zasoby
Music
Sound
ICO

- RPG Maker -
RPGMV
RPGVXAce
RPGVX
RPGXP
RPGME
SimRPG95
RPG95

- Projekty -
Virtua Twierdza
Pogromca II

- Krypta -
Kompendium
Scenariusze
Questy
Artykuły

...: Buttony :...
Dragon Ball Nao
M.U.G.E.N Samouczek
Pokemon Valhalla
Tsukuru Archive
Crasher World
Pillars of Eternity POLSKA - największy portal Pillars of Eternity (Project Eternity)
Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przegl?darce
Modules -  the greatest and ultimate place for every tracked-music sympathizer
ZAYKOWORKS





Informacje || Pomoc || Zgłoś nowe materiały
Strona >> News

News


14 sierpnia 2018 - 19:58 (Reptile)

Ave,
Niestety dzisiaj jestem nieco wykończony poprzez sprawdzanie błędów jak i pogodę o(_ _o), nie zabieram się absolutnie za teksty. Na chwili takie jak ta, wrzucam po prostu zestw grafik - Azure Cosmos VX Transitions - autorem grafik jest Mitchi, lub Mitchi.exe jak kto woli. Pak zasobów to przejścia walki (Battle Start), więc nowość możecie znaleźć w odpowiednim dziale. Trzeba przyznać, że umiejętność przepowiadania przyszłości w tego typu sytuacjach jest bardzo przydatną rzeczą (((-`)'
Jya!


13 sierpnia 2018 - 22:59 (Reptile)

Wieczór,
Prawie bym zaspał z dzisiejszym newsem. Miałem cichą nadzieję, że ktoś inny z redakcji coś zaserwuje, ale niestety nie wyszło. Zatem wrzucam ponownie grafiki od JosephSerapha. Lacrimosa Resonate - Monster Pack jest to paczka battlersów dla RPGXP/RPGVX/RPGVXAce/RPGMV (i w zasadzie nic nie stoi na drodze by wykorzystać zasoby w jakimś innym silniku). Historia z tymi przeciwnikami jest taka, że ci przeciwnicy powstali na specjalne zlecenie użytkowników: Lacrimosa oraz Resonate. Jednak autor oczywiście chce się z innymi też podzielić, i kto chce ten może zasoby użyć w swoim projekcie (jak zwykle: komercyjny, czy też i nie) - pod drobnym warunkiem: creditsy, które są zawsze mile widziane. Zapraszam do działu RPGXP > Battlers > Lacrimosa Resonate - Monster Pack
Jya!


12 sierpnia 2018 - 23:07 (Reptile)

Wieczór,
Udało się jeszcze dopaść stanowisko przed zamknięciem doby. Aby się nie rozpisywać za bardzo, to wrzucam kolejny pak od JosephSerapha - są to twarze bohaterów z RPGXP (aczkolwiek przypominający te postacie), w paczce można znaleźć tradycyjne facesety jak i portrety które należy użyć w formie obrazka (pictures), a także kilka przeciwników (monster) do użycia podczas walki. Zasoby można znaleźć w RPGME > Facesets > Lightning Stream 1 - 2k
Jya!


11 sierpnia 2018 - 15:42 (Reptile)

Ave,
Paczuszka grafik od JosephSeraph, w zasadzie to są te same graficzki co parę dni wstecz, ale nieco poprawione dla RPGVXAce. Inna rozdzielczość, kanał alpha i inne bajery. Za wiele nie ma co pisać, pobierać, używać! Dział RPGVXAce > Animations > Josephseraph Basic animations VXA
Jya!


10 sierpnia 2018 - 12:22 (Reptile)

Ohayoo,
Dość ostro walczymy... walczę znaczy się z działem archiwum jak widać. Kolejny miesiąc został przepisany, rok 2003 - styczeń, w którym zostało nabite aż ponad 50 newsów. Wynik dość ładny, no ale tak to wygląda jak jest kilka osób w redakcji, które coś robią... Tak obiecuję w newsach, ale się wkońcu zabiorę za ten dział redakcja i zostanie garstka osób. Chłopaki (i dziewczyno) wstyd normalnie! Ruszcie się! Zostawcie te facebooki, odstawcie media społecznościowe, oderwijcie się od rzeczywistości i zacznicie ponownie coś robić w kierunku twórczości. Szkoda otępiać umysłu... Prognoza na dzisiaj; pewnie będę jeszcze wieczorem jakby ktoś chciał porozmawiać o makerze, swoich projektach, albo o jakiś wskazówkach - to zapraszam na czat. Dostępny będę późnym wieczorem, a od poniedziałku rozpoczniemy masowe poprawianie błędów przy polskiej wersji RPGMV, którą mam nadzieję niebawem wrzucić.
Jya!


9 sierpnia 2018 - 07:40 (Reptile)

Ohayoo,
Powrót do zasobów graficznych chociaż na ten jeden dzień, gdyż nie mam zbytnio czasu na zabawę z tekstem (do której z pewnością powrócę już jutro). Na chwilę obecną wrzucam świetny pak zasobów animacji walki dla RPGME, którego autorem jest Joseph JosephSeraph. Paczka zawiera podstawowe czary takie jak woda, ogień, jakieś błyski lecznicze itp., oczywiście nie zabraknie tradycyjnego cięcia mieczem. Zasoby można wykorzystać w zwyczajnych projektach, jak i tych komercyjnych (kto takie planuje). Warunek jeden - pamiętajcie o creditsach. Nowości można pobrać oczywiście z odpowiedniego działu - zasoby > RPGME > Battle > JosephSeraph Basic Animations rm2k3
Jya!


8 sierpnia 2018 - 12:57 (Reptile)

Ave,
Kolejny miesiąc został przepisany - 2002: Grudzień - i tym sposobem cały rok 2002 został umieszczony w nowej tabeli. Trudna robota raczej nie jest, ale nieco czasochłonna. Jednak ktoś ją musi wykonać, a z tego co pamiętam to od zawsze tego typu robotą byłem zawalany. Chociaż, już widzę po roku 2002, że nie o taki efekt mi chodziło. Ktoś posiada jakieś pomysły, kreacje, jakby można było ten dział zmodyfikować, przerobić? Pomysły możecie spokojnie słać na maila (kto potrafi), albo możecie się podzielić pomysłami na czacie. Każda wizja mile widziana - byle by była sensowna, i nie za ciężka do wykonania (((_^)''
Jya!


7 sierpnia 2018 - 11:22 (Reptile)

Ohayoo,
Przepisywanie newsów archiwalnych, ciąg dalszy. . . Jakoś to zaczyna wyglądać w tej tabelce, ale coś nie za bardzo mi się zaczyna to widzić. Przepisać archiwum i tak muszę, więc na chwilę obecną będę je przepisywać, jak skończe cały rok 2003, to wtenczas zadecydujemy co z tym dalej robić, i jak to wypadnie. Na teraz kolejny miesiąc został dodany/przepisany - 2002: Listopad.
Jya!


6 sierpnia 2018 - 10:30 (Reptile)

Ohayoo,
Pomimo strasznie napiętego grafiku, trzeba zacisnąć co trzeba i ruszyć się do roboty. Jak to mawiają: Improvise. Adapt. Overcome., tak więce dzisiaj wiadomość z rana. Papranina z plikami tekstowymi w dziale archiwum ciąg dalszy, kolejny miesiąc został dostosowany do obecnego wyglądu. Październik 2002, wylądował do tabelki wraz z drobnym opisem. Teraz pora na kolejne miesiące... albo inne materiały graficzne.
Jya!


5 sierpnia 2018 - 18:50 (Reptile)

Wieczór
Dzisiejszy dzień poszedł całkowicie nie tak jak powinien. Wszystkie plany oczywiście poszły w zapomnienie, a obwiniać można jak zwykle tylko rodzinę (z którą wychodzi się ponoć najlepiej na zdjęciach (((-=) ). Nie wyspany, zmęczony, wkurzony, a pogoda całkowicie nie pomaga w tym całym bagnie.

Tyle dobrego, że Almost no ruby uporał się ze swoimi problemami, dostał się do dysku, gdzie ma wszystkie tajne materiały, więc postanowił się podzielić z wami tabliczkami od Ryu (White Patisserie) do RPGVX/RPGVXAce. Tabliczki są w formacie Charactersów jak i Tilesetów, więc wrzuciłem do jednego działu - RPGVX > Characters > Signs Ryu White Patisserie. Udanego transferu.
Jya!


4 sierpnia 2018 - 18:00 (Reptile)

Wieczór
Przez najbliższe dni postaram się nieco poeksperymentować z działem archiwum. Zamysł jest taki, aby wszystkie wiadomości z tamtych lat, przepisać do nowego formatu, by mogły się dostosowywać do obecnego (jak i przyszłych) wyglądów strony, a nie jak to ma miejsce w obecnej sytuacji, że żyją własnym życiem (((_^)''. Lata jak i miesiące będę wrzucał do tabelki z drobnym opisem/podsumowaniem co było najważniejszego w danym miesiącu. Zobaczymy jak to wypadnie (jak dokończe rok 2002), czy taka forma będzie ok i czy zostanie czy też i nie. Póki co na chwilę obecną przepisałem wrzesień 2002, przepisywanie trochę było. Oczywiście materiały też postaram się jakoś wrzucać.
Jya!


3 sierpnia 2018 - 19:51 (Reptile)

Wieczór
Pawie dzisiaj zaspałem z newsem, ale udało się. Bardziej niżeli materiały, ważne było spotkanie na czacie, za pomocą udało się ustalić za pomocą kilka osób - jakie można drobne modyfikacje na stronie dodać. Plan na ten miesiąc, zrealizować jedno zadanie - dodać opcję wyszukiwania. Pewnie trochę czasu mi to zajmie zanim wprowadzę (i przetestuje). Z pewnością do działu gry taka opcja zostanie wprowadzona, natomiast fajnie by było jakby mi się udało jeszcze na stronie głównej wygenerować tego typu paseczek, ale z tym to już może być gorzej więc nie obiecuje zawczasu, a jako niebawem będę miał nieco wolnego czasu - to w ruch pójdą ponownie beta testy i poprawki bagna.

Jednak na chwilę obecną musicie się pocieszyć drobnymi graficzkami od JosephSeraph, który jest autorem zestawu ikonek w formacie 96x96, 128x128, oraz tradycyjnym dla RPGVXAce 24x24. Ale jako, że więcej jest ikonek pojedynczych, to zaliczyłem paczuszkę do materiałów z RPGXP. Nowość zatem w zasobach RPGXP > Ikonki > Border Icons JosephSeraph.
Jya!


2 sierpnia 2018 - 22:10 (Reptile)

Ave, wieczór
Nareszcie udało się nieco zmobilizować do napisania odrobiny tekstu. Trwało to dość trochę, ale hej - zawsze do przodu małymi krokami. Dzięki temu nowa gra wylądowała na stronie! Jest to nowa kreacja Zombika - Lovro i Vesna, projekt wykonany w tradycyjnym RPGME. Gatunek - przygodówka/horror, z własnymi oryginalnymi graficzkami, które mogą się kojarzyć nieco z Undertale nawet. Dla osób -nie lubiących- tego typu gry bo: nie wiedzą co mają robić, autor przygotował plik tekstowy z solucją. Przejście nie powinno stanowić większego problemu. Pobierać, rozpakowywać no i grać! Korzystajcie z ostatniego miesiąca wakacji.
Jya!


1 sierpnia 2018 - 23:00 (Reptile)

Ave,
Jasna sprawa, że to jeszcze nie koniec z materiałami na stronie. Trzeba przyznać, że jest lipnie, ale jeszcze dajemy radę. Ciekawe czy do końca roku się uda dobić. Kolejny krótki wpis na dzisiejszy wieczór - nowy zestaw ikonek można znaleźć dla RPGXP, zasoby > RPGXP > Icons > Swifts - Pixel icons, to tak na szybko. A no i wiadomo, starsze aktualizacje poszły do archiwum.
Jya!