...: Strona :...
News
Archiwum
Redakcja
Chat ( 4 )
Forum
Księga Gości
Imprezy
Linki
Wymiana
Radio

- Download -
Programy
Gry
Zasoby
Music
Sound
ICO

- RPG Maker -
RPGMV
RPGVXAce
RPGVX
RPGXP
RPGME
Sim RPG 95
RPG95

- Projekty -
Virtua Twierdza

- Krypta -
Kompendium
Scenariusze
Questy
Artykuły

...: Buttony :...
Anime Gakure
Polska Manga
Dragon Ball Nao
Słodki Flirt - gra o randkach
Radio Aoi - najlepsze radio z muzyką azjatycką
Alchemic
M.U.G.E.N Samouczek
Pokemon Valhalla
Tsukuru Archive
Crasher World
Pillars of Eternity POLSKA — największy portal Pillars of Eternity (Project Eternity)
fallout walkthrough, fallout playground, video game walkthrough, playground, walkthrough, games
Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglądarce
Modules -  the greatest and ultimate place for every tracked-music sympathizer


Informacje || Problem z grami || Zgłoś nowe materiały
Download >> Gry


Ahriman's Prophecy

Autor: Amaranth games
RPG Maker: 2003
Wersja: Pełna
Gatunek: Action RPG
Język: Polski
Rozmiar: 10 MB
Ocena: 8/10

Informacje dodatkowe:
- nie wymaga programu

DOWNLOAD


Ahriman's Prophecy, gra zrobiona przez Amandę Fae z Amaranthia Productions zasługuje na moje pełne uznanie. Grę zaczynamy Talią Maurvą - trzynastoletnią wieśniaczką z wioski Elden. W wiosce panuje zwyczaj nadawania zawodu, "nazywania" przez wioskową wieszczkę Avrail. Każde dziecko w wiosce musi udać się do wieszczki, gdzie otrzymuje zawód, któremu to oddaje się na całe życie. Tak samo jest z Talią, udaje się ona do Avrail, lecz tam widzi wizję. Avrail nakazuje udać się Talii na kontynent, do mistrza magii i czarodziejstwa, Gerritha. I tak zaczyna się przygoda, przygoda długa, pełna wielu wątków, absolutnie nieliniowa i strasznie wciągająca!

W grze będziemy mieć okazję do zwiedzenia ponad dziesięciu dużych królestw zasiedlonych przez niebezpieczne potwory, wędrowców, mieszczan. Dostępne jest ponad 40 questów, to ponad 50 godzin gry!

Grafika Ahriman's Prophecy jest jedną z najlepszych jakie widziałem w grach na rpgmakera i jest zwyczajnie przepiękna. Lokacje wykonane są z dużym przywiązaniem do szczegółów i widać, że robili je ludzie doświadczeni. W grze użyte zostały tylko niestandardowe chipsety.Postacie wykonane są również bardzo ładnie, jak dla mnie grafika nie ma żadnych wad, toteż zasługuje na absolutne 10.

Dzwięk również spotkał się z moim entuzjazmem - gdy znajdziemy się w lesie, usłyszymy dzięcioły i krakanie wron. W mieście słychać gwar ludzi, ktoś brzdęka na gitarze.Muzyka to oczywiście midi, ale midi zrobione starannie i z wyczuciem przez Bjorna Lynne'a i innych.Dla mnie dzwięk zasługuje na mocną 10.

Co właściwie będziemy robić w grze? Wykonywać questy, ale przede wszystkim walczyć z przeciwnikami. Duża część gry to po prostu walka. Czy to dobrze, czy zle, zależy już od Twojego, czytelniku, gustu. Gra zyskała sobie wielu fanów w angielskiej społeczności internetowej i została nagrodzona min. nagrodami: Game of The Month, Gold Award prez Game Tunnel, 5 gwiazdek w Softlisting.com, IT Shareware, BrotherSoft, Daolnwod.com i przez wiele, wiele innych stron internetowych. W sumie otrzymała 22 nagrody!

Podsumowując, Ahriman's Prophecy to dobra gra rpg, z wieloma questami, autorzy naprawdę się postarali. Należy również wspomnieć o oryginalnym systemie walki, własnym menu, które zdecydowanie umilą Ci grę. Teraz, gdy gra jest przeze mnie przetłumaczona na polski, polska społeczność rpgmakera może nareszcie zagrać w Ahriman's Prophecy w swoim ojczystym języku. Nie należy zapominać, że gra to nie tylko dzieło Amandy Fae, ale i Lorda Tomahawka, który wraz z nią tworzył lokacje, Boba the Taco, First Seed Graphics Mack and Blue i Amandy, jeśli chodzi o grafikę. Bjorna Lynna, Rona Clarke'a, Arrona Waltza, Mortena Gjermundsena jeśli chodzi o muzykę. Gra spodoba się z pewnością wielu miłośnikom gier rpg.

Własne menu gry, rarytas w wersjach RPG2000 i 2003. A jak ładnie wykonane, to na prawdę cieszy oko, prawda?

Gra posiada swój własny styl, co wyróżnia się w tłumie.
Twarzyczki jak i postacie są starannie wykonane, podobnie jak i ich animacja.
System walki to własny wykonany ABS. Kto nie ma dobrej zręczności, ten niech lepiej ucieka - najlepsza taktyka.


Tekst: Mufin
email: a.mufinowski@wp.pl

Przetłumaczył projekt na język polski: Mufin