...: Strona :...
News
Archiwum
Redakcja
Chat ( 2 )
Forum
Księga Go¶ci
Imprezy
Linki
Wymiana
Radio

- Download -
Programy
Gry
Zasoby
Music
Sound
ICO

- RPG Maker -
RPGMV
RPGVXAce
RPGVX
RPGXP
RPGME
Sim RPG 95
RPG95

- Projekty -
Virtua Twierdza

- Krypta -
Kompendium
Scenariusze
Questy
Artykuły

...: Buttony :...
Anime Gakure
Polska Manga
Dragon Ball Nao
Słodki Flirt - gra o randkach
Radio Aoi - najlepsze radio z muzyk± azjatyck±
Alchemic
M.U.G.E.N Samouczek
Pokemon Valhalla
Tsukuru Archive
Crasher World
Pillars of Eternity POLSKA — największy portal Pillars of Eternity (Project Eternity)
fallout walkthrough, fallout playground, video game walkthrough, playground, walkthrough, games
Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przegl±darce
Modules -  the greatest and ultimate place for every tracked-music sympathizer


Informacje || Problem z grami || Zgło¶ nowe materiały
Download >> Gry


Chrono Alter

Autor: Lance VII
RPG Maker: ME
Wersja: Pełna
Gatunek: RPG
Język: Angielski
Rozmiar: 96 MB
Ocena: 6/10

Informacje dodatkowe:
- nie wymaga programu

DOWNLOAD


Chrono Alter to kontynuacja znanego wszystkim Chrono Triggera z Super Nintendo . Hell yeah! – Zakrzyknęli pewnie teraz wszyscy fani Chrono Sagi, tak samo jak ja, widz±c to co¶ na jednym z portali o grach na makera Tak więc, wg słów autora gry, zapominamy o istnieniu filmików z wersji PSX, a przedstawiona tu gierka jest swego rodzaju pomostem między CT a Chrono Cross. Twórca gry użył do jej tworzenia wielu ripów z oryginału, co jakkolwiek nadaje pewien dobrze nam znany klimat ze SNESa, to jednak ripy graficzne z CT moim zdaniem bij± za bardzo pikselami po oczach. Animacje walk też nie powalaj± na kolana, ale reszta graficzki trzyma poziom, choć ubogo wygl±daj±ce RTP-owe miasta mog± odstraszyć, mimo wnętrz nagminnie tworzonych z jedynego inner chipa z CT:P. Dużo lepiej prezentuje się ¶cieżka dĽwiękowa i często, tam gdzie należy, stosowane SFXy, także z konsolowej gry zapożyczone.

O fabule powiem tylko tyle, że w rok po ubiciu Lavosa dwoje bohaterów poprzedniej gry zostaje porwanych za pomoc± znanych nam bram czasowych. Ale zaraz! Bramy były czerwone i przeniosły bohaterów w miejsce, którego nie znamy z CT. I więcej naprawdę nie zdradzę, żeby fanom nie robić spojlerów. Mnie osobi¶cie z pocz±tku cała fabuła nie przypadła aż tak bardzo do gustu, no może tak od zjednoczenia się całej drużyny zaczęło być ciekawie, ale to tylko moje zdanie. A jednak mimo to gra dobrze ł±czy kanoniczne gry w jedn± cało¶ć. Oczywi¶cie po ubiciu głównego bossa jest tryb New Game + z trzema nowymi zakończeniami do odkrycia i nowym subquestem. Pod koniec gry można też zdobyć kilka opcjonalnych broni, ale widać, iż stawiano na główny, zamieszany w fabułę team i połowa ekipy nie ma w sumie co zdobywać.

Technicznie gierka trzyma poziom. Może i znalazłem jaki¶ drobny babol, ale nie był on na tyle znacz±cy, by go tu umieszczać. Może i nie u¶wiadczymy CBS, CMS i innych cudeniek, ale tak jak gra wygl±da, jest przynajmniej zbliżona do pierwowzoru.

Podsumowuj±c, w grę warto zagrać, nawet je¶li nie jest się wielkim fanem CT. Mnie, mimo małej ilo¶ci itemów, subquestów na miarę pierwowzoru czy drętwych dialogów w pierwszych 2/3 gry, zeszło przy niej kilka miło spędzonych godzin, bo expi się szybko, a same walki do najcięższych nie należ±. My¶lę, że w szkolnej skali dałbym tak± słab± tróję z plusem, a w naszej skali to będzie tak 6/10, co najlepiej odda fakt, że nie wystarczy chwytliwy temat, by gierka się dobrze przyjęła. Zmarnowany potencjał, ale zagrać, jak wspomniałem, warto!



Co za romantyczna scenaria... gdyby nie główny boss na dzień dobry.
Podstawowy system walki z RM2003 nie przeszkadza, inne postacie s± zawsze mile widziane.
Spacer po animowanym lesie, uciekaj±c przed wrogami - w zasadzie nikt się ich nie boi, tylko chyba chodzi o stratę czasu.
No i wgl±d na mapę ¶wiata.


Tekst: Pavlus
email: pawlisko80@poczta.fm