...: Strona :...
News
Archiwum
Redakcja
Chat ( 39 )
Forum
Księga Gości
Imprezy
Linki
Wymiana
Radio

- Download -
Programy
Gry
Zasoby
Music
Sound
Inne

- RPG Maker -
RPGUNITE
RPGMZ
RPGMV
RPGVXAce
RPGVX
RPGXP
RPGME
SimRPG95
RPG95
WRPGE

- Projekty -
Commander
Eden Universe
Pogromca II
Virtua Twierdza

- Krypta -
Kompendium
Scenariusze
Questy
Artykuły

...: Buttony :...
Goniec RM (Archiwum)
Dragon Ball Nao
M.U.G.E.N Samouczek
Pokemon Crystal PBF
Pillars of Eternity POLSKA - największy portal Pillars of Eternity (Project Eternity)
Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglądarce



Modules -  the greatest and ultimate place for every tracked-music sympathizer
Dragon Ball Great


Informacje || Problem z grami || Zgłoś nowe materiały
Download >> Gry


Czasoprzestrzeń - 3: Nowy Świat

Autor: TiTek

RPG Maker: 2000
Wersja: Pełna
Gatunek: JRPG
Język: Polski
Rozmiar: 19 MB
Ocena: 7/10

Informacje dodatkowe:
- Brak

DOWNLOAD | DYSKUSJA FORUM


Ostatnia część fascynującej trylogii ''Czasoprzestrzeni'' autorstwa Titka. Tym razem jeszcze ciekawsza fabuła i bardziej rozbudowana. Wszystko zrobione lepiej niż w poprzednikach, więc widać, że TiTek miał już więcej doświadczenia. A więc jak zwykle zaczniemy od fabuły, dobrze?

Aki i przyjaciele (ci starzy, jak i ci nowi) żyli sobie długo i szczęśliwie. Wiadomo, że nikt nie jest nieśmiertelny (muzyka we tle: No one limes forever), życie bohaterów dobiega kresu. Jedynie Winiwia zaginęła w niewyjaśniony sposób. Niedługo po ich śmierci na świat spadł olbrzymi meteor. Wielki Mędrzec, który wiedział, że nie uda mu się powstrzymać świata przed zagładą, szybciutko spisał przygody Akiego i przyjaciół w księgach i zakopał je. Od tej katastrofy minęło bardzo wiele lat (nawet miliony) zanim życie, jak i świat na nowo zaczął się odradzać. Powstał tzw. Nowy Świat. Gdy ludzie znaleźli księgi Wielkiego Mędrca, wtedy zaczęto je kopiować, przez co każdy człowiek słyszał o Akim i jego przyjaciołach. Jednak zło także się przebudziło i stało się jeszcze potężniejsze, niż kiedykolwiek. Niestety dawni bohaterowie już dawno umarli, a na ich miejsce nie znalazł się nikt, kto by mógł zastąpić ich miejsca. Zatem kto uratuje świat przed zagładą, której nawet Aki i inni nie mogliby powstrzymać? Na to pytanie i na wiele innych, znajdziecie właśnie w ostatniej części ''Czasoprzestrzeni''.

Jak widać, fabuła jest ciekawa i niepowtarzalna. Tak samo jest ze wszystkim. Grafika, jak i muzyka jest przepiękna, wszystko ładnie z blokowaniem, z klimatem, to już chyba u TiTka stało się tradycją.

Gra jest całkiem trudna, trzeba przyznać. Mi to osobiście pasuje, ale niektórym może to przeszkadzać. Walki na początku nie sprawiają jakichkolwiek kłopotów (na marginesie: aby przejść zwykłego rauna, musiałem z nim walczyć gdzieś tak pięć razy!).

A teraz pomówmy o najważniejszym, o zdarzeniówkach... hoho.. Tutaj autor się postarał i bardzo dobrze. Znów wykorzystana zdarzeniówka zmiany składu drużyny i jeszcze inne. Tym razem jest własna walka, nie mówię, że nie użyto tutaj podstawowej walki, gdyż walka TiTka jest tylko w takich wyjątkowych sytuacjach, a dokładnie mówię o walce Oko w Oko. Zostały tutaj także dodane tzw. Szały, które się objawiają, gdy bohater ma maluteńko zdrowia. Niektóre są dobre, a niektóre złe. Najbardziej jednak rzucają się w oczy kamienie Gemsa. W tej grze nasi bohaterowie nie uczą się zdolności po awansie na kolejny level, czy z księg. Nie, nie... tutaj każdy bohater, aby mieć zdolności, musi być wyposażony w kamienie Gemsa, albo się z nich nauczyć mocy, ale niestety już słabszej niż z kamieni i dodatkowo za GP. Jak widać wprowadzenie kilku prostych zdarzeniówek może sprawić, że gra staje się wyjątkowa. Gra jest dopracowana niemalże pod każdym względem. Nie dopatrzyłem się jakiś większych błędów. Całość prezentuje się bardzo dobrze, ukazując bardzo ciekawy styl projektu. Polecam ''Czasoprzestrzeń III'' wszystkim, gdyż gra mało zajmuje, a na pewno dostarczy wielu niezapomnianych wrażeń.

Spacer po lesie, który został starannie wykonany dzięki zripowanym grafikom i elementom z RM2000
Chociaż niektóre mapy wieją dosłowną pustką. Można było zastosować nieco więcej szczegółów (elementów), no ale...
Wstawki też zawierają nie małą ilość tekstu.
No i sedno akcji - ucieczka! Najlepsza taktyka na przeciwnika.


Tekst: Szezjo
email: szezjo@o2.pl


Twierdza RPG Maker || RPG Maker Polska
2002-2024