...: Strona :...
News
Archiwum
Redakcja
Chat ( 0 )
Forum
Księga Gości
Imprezy
Linki
Wymiana
Radio

- Download -
Programy
Gry
Zasoby
Music
Sound
Inne

- RPG Maker -
RPGMZ
RPGMV
RPGVXAce
RPGVX
RPGXP
RPGME
SimRPG95
RPG95
WRPGE

- Projekty -
Virtua Twierdza
Pogromca II

- Krypta -
Kompendium
Scenariusze
Questy
Artykuły

...: Buttony :...
Dragon Ball Nao
M.U.G.E.N Samouczek
Pokemon Valhalla
Pokemon Crystal PBF
Pillars of Eternity POLSKA - największy portal Pillars of Eternity (Project Eternity)
Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglądarce



Modules -  the greatest and ultimate place for every tracked-music sympathizer


Informacje || Problem z grami || Zgłoś nowe materiały
Download >> Gry


Devil With The Blue Eyes

Autor: SzalonyIvan

RPG Maker: XP
Wersja: Pełna
Gatunek: Przygodowa
Język: Polski
Rozmiar: 30,2 MB
Ocena: 6/10

Informacje dodatkowe:
- Brak

DOWNLOAD | DYSKUSJA FORUM


Devil with the blue eyes, jest projektem pełnej gry, który po opisie, sprawił pozory czegoś co jest zostało po raz pierwszy stworzone w RPG Maekrze. Na szczęście, są to tylko wrażenia z wstępnego opisu, ponieważ bo włączeniu gry można śmiało stwierdzić iż mamy doczynienia z porządnym i dobrze wykonanym projektem.

Fabułą jest dość oklepana, ponieważ przyjdzie nam się wcielić w chłopca o imieniu Akin, którego przygoda kręci się wokół niego, oraz jesgo siostry Beli. Ich zadaniem jest odnalezienie i zamordowanie biskupa.
Więc, fabuła będzie się głównie skupiać na dotarciu do wyznaczonego celu, gdzie po drodze, bohaterowie napotkają wiele przeszkód.
Jak na dosyć liniową fabułę która jest przewidywalna, tytuł pomimo że jest demem, jego rozgrywka zamyka się w pułapie od 30 do 40 minut.

Technicznie, produkcja jest na średnim poziomie, która głównie stawia na eksploracji pomieszczeń i podejmowanych decyzjach, mające wpływ na rozwój wydarzeń. Najbardziej jestem zadowolony z faktu że podejmowanie decyzji skupia się przy walkach, ponieważ przy ataku napastnika, bohater dostaje możliwość,a by go ogłuszyć, czekać, lub po prostu rozpocząć z nim walkę. Uważam że jest to interesujące rozwiązanie bo jak nie cierpię podstawowego systemu walki gdzie bohater jest atakowany co kilka kroków, tak tutaj po jakimś czasie, możliwość podejmowania decyzji staje się monotonna, a wręcz miejscami wywoływała już we mnie irytacje. Sądzę że powinno to być zrobione na poziomie bardziej nieinwazyjnym, które będzie tak ingerować w rozgrywkę gracza.
Jeżeli chodzi o sam system walki i balans, jest on wyważony i nie odczułem zróżnicowania między statystykami bohatera, przedmiotami, a napotykanymi przeciwnikami.
Sama walka odbywa się w odrobinę niestandardowym trybie, ponieważ gracz posiada możliwości atakowania, obrony, czy użycia specjalnej zdolności, poprzez klawisze sterowania postaci, czyli strzałki.

Oprawa graficzna, tutaj zasługuję na pochwałę. Kafelki, charsety, efekty otoczenia, jak i sama konstrukcja i budowa map, wyglądają na prawdę solidnie i zwracały moją uwagę. Muszę przyznać że grafika wprawiła mnie w klimat i zrobiła na mnie niesamowite wrażenie, a zwłaszcza bijący efektami specjalnymi ekran tytułowy. Krótko podsumowując grafika zachęca do grania w ten tytuł.
Muzycznie, jak najbardziej tytuł również się broni i nadają rzadko spotykanego klimatu produkcji. Bardzo dobrze dobrane audio, które towarzyszy graczowi jako dźwięki w tle, oraz fenomenalne odgłosy, które towarzyszą bohaterom takie jak dźwięki cięcia, oddechu, czy wiele wiele innych, które tylko podkręcają klimat i nadają realizmu produkcji.

Podsumowując, sądzę że produkcja zalicza się do tych interesujących. Starannie wykonany mapping, efektowne oksryptowanie, oraz klimatyczne grafiki jak i dźwięki, które tylko zachęcają do pozostania przy tym krótkim tytule.
Jak najbardziej gierkę polecam, ponieważ warto poświęcić jej te 30 minut czasu.

Co się stało mojemu koledze?
Spotkanie.
Zabić, czy mu darować życie?
Wprowadzenie.


Tekst: Rubin
email: rubinrpg@wp.pl