...: Strona :...
News
Archiwum
Redakcja
Chat ( 0 )
Forum
Księga Gości
Imprezy
Linki
Wymiana
Radio

- Download -
Programy
Gry
Zasoby
Music
Sound
ICO

- RPG Maker -
RPGMV
RPGVXAce
RPGVX
RPGXP
RPGME
SimRPG95
RPG95

- Projekty -
Virtua Twierdza
Pogromca II

- Krypta -
Kompendium
Scenariusze
Questy
Artykuły

...: Buttony :...
Dragon Ball Nao
M.U.G.E.N Samouczek
Pokemon Valhalla
Tsukuru Archive
Crasher World
Pillars of Eternity POLSKA - największy portal Pillars of Eternity (Project Eternity)
Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przegl?darce
Modules -  the greatest and ultimate place for every tracked-music sympathizer
ZAYKOWORKS





Informacje || Problem z grami || Zgłoś nowe materiały
Download >> Gry


Inny wymiar

Autor: Secretman

RPG Maker: 2003
Wersja: Demo
Gatunek: JRPG
Język: Polski
Rozmiar: 1,5 MB
Ocena: 5/10

Informacje dodatkowe:
(brak)

DOWNLOAD


Gra Inny wymiar - demo to koejna dobra gra która jest strasznie krótka... nawet jak na demo :/ Nie wiem czemu tytuł nazywa się tak jak się nazywa ale jak dla mnie to tytuł i gra nie mają ze sobą połączenia...

W grze jesteś młodzieńcem o imieniu Max który doświadczył czegoś dziwnego... heh czy dziwnego... a mianowicie potężnej burzy... po jednym z błysków stracił przytomność i obudził się już rano, kiedy przyszedł jego kumpel. Młodzieńcy nie wiedzieli czym dokładnie była burza ale postanowili to sprawdzić... Tak więc poszli do pewnego profesora... Ale tu nagle (!?) Nie ma go tylko jakiś list leży na stole... po przeczytaniu chłopcy się dowiadują że profesor wyruszył na wyprawę... Tak więc poszli za nim... I to tyle fabuły...

Grafika:naprawde fajna żadne RTP Tylko ładna grafika podobna do: >Saga Warrior< no ale mniejsza... Niestety chipsety mają źle oznaczone (tz. X O czy gwizdka) są poprostu źle dobrane !!! Np. chodzi się po wodzie... heh no ale mniejsza

Muzyka:Muzyczka jest dobrze dobrana do zdarzeń co bardzo umila grę

Grywalność:W tą gre, gra się naprawde świetnie no ale niestety krótko co obniża ocene... :/

System walki, w zasadzie tutaj wygląda wszystko na miejscu...

Sama grafika może i ładna, ale mapping też trzeba dobrze zaprojektować.
Własne menu bohaterów, taki widok w grach makerowych to ostatnio rarytas.
Być może masz rację... Dialogi są wspomagane przez grafikę twarzy z facemakera.


Tekst: Uzjel
email: uzjel1@o2.pl