...: Strona :...
News
Archiwum
Redakcja
Chat ( 0 )
Forum
Księga Gości
Imprezy
Linki
Wymiana
Radio

- Download -
Programy
Gry
Zasoby
Music
Sound
Inne

- RPG Maker -
RPGMZ
RPGMV
RPGVXAce
RPGVX
RPGXP
RPGME
SimRPG95
RPG95
WRPGE

- Projekty -
Virtua Twierdza
Pogromca II

- Krypta -
Kompendium
Scenariusze
Questy
Artykuły

...: Buttony :...
Dragon Ball Nao
M.U.G.E.N Samouczek
Pokemon Valhalla
Pokemon Crystal PBF
Pillars of Eternity POLSKA - największy portal Pillars of Eternity (Project Eternity)
Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglądarce



Modules -  the greatest and ultimate place for every tracked-music sympathizer


Informacje || Problem z grami || Zgłoś nowe materiały
Download >> Gry


Magiczni Wojownicy

Autor: Whyyte

RPG Maker: XP
Wersja: Pełna
Gatunek: RPG
Język: Polski
Rozmiar: 10,9 MB
Ocena: 5/10

Informacje dodatkowe:
- brak

DOWNLOAD | DYSKUSJA FORUM


Ten projekt, jest przykładem że gry robione na szybko, aby poprawić swoje widełki skillu w tworzeniu. Mogą wyjść na prawdę całkiem dobrze


Magiczni Wojownicy, są inspirowani jednym z odcinków z serialu, który każdy z nas zna, lub kojarzy, czyli: Włatców Móch.
Bohater o imieniu Maślana, przybywa do jednej z wiosek, gdzie dowiaduje się, iż jej mieszkańcy zachorowali na czerwonke. A za to wszystko jest odpowiedzialna zła czarownica o imieniu Shigella.
Bohater, musi przemierzyć kilka krain takich jak, martwa puszcza, piękny las czy wioska elfów i dostać się do kalnej wieży, aby zdobyć antidotum dla schorowanych mieszkańców.

Gra, głównie skupia się na systemie walki który odbywa się w czasie rzeczywistym. Rzucanie czarami, walki mieczem, czy strzelanie z łuku, aby nie zginąć od ataku przeciwnika. ABS, tutaj prezentuje się całkiem przyzwoicie i przyznam że przyjemnie mi się walczyło z wrogami. To co rzuca się w oczy, jest pasek akcji u dołu ekranu, pozwalający za pomocą klawiszy 1,2,3,4,5.... Na rzucanie czarów, oraz na korzystanie z miksturek. Oczywiście, wszystko można przypisać pod klawisz, który nam odpowiada.
Sam balas, co do ekwipunku, zaklęć, czy ataków wroga. Jest dopracowany i nie można odczuć iż przeciwnik ma przewagę, lub bohater. Wrogowie za nim nas zabiją muszą wykonać kilka ciosów i bohater również. To co zwróciło moja uwagę, przeciwnicy nie lecą ślepo w stronę bohatera, lecz gdy ten spróbuje zaatakować ich pociskiem kuli ognia, wrogowie stosują uniki.
Do tego, dochodzi kilka przedmiotów w postaci zbroi, czy miksturek, które znacznie poprawią przeżywalność bohatera.

Fabularnie, produkcja jest liniowa i nie ma tutaj zadań pobocznych czy innych dodatków. Głównym zadaniem, jest przedostać się przez puszczę i las, aby powybijać wszystkich wrogów i w międzyczasie zdobyć, o ile mnie pamięć nie myli białą pelerynę, która pomoże w finalnym starciu z Shigellą.
Po drodze, napotkamy bohaterów z serialu, czyli: Konieczkę, Czesia, no i jak się zapewne domyślacie. Shigella, to interpretacja, lub kolejne altereggo postaci Pani Frau.

Wizualnie jak i dźwiękowo. Począwszy od, ekranu tytułowego, wygląd okienek systemowych, oraz pasków umiejętności, hp, mp, itp. Prezentuje się poprawnie i estetycznie. Grafiki sprawiają wrażenie dopracowanych i nie miałem tutaj odczucia że nie potrzebnie jest zawalony ekran, lecz autor zadbał, aby to było doszlifowane. Dodatkowo paski hp, mp, energii jak i ilość zgromadzonego złota, nie są zbugowane i w miarę szybko się aktualizują i wyświetlają rzeczywisty stan statystyk głównego bohatera.
Nie można zapominać iż autor zastosował oryginalne charsety i awatary bohaterów, z serialu Włatców Móch. Dodatkowo, w trakcie dialogu, można zauważyć iż awatary twarzy (mam tutaj na myśli, usta) poruszają się w trakcie pokazywania treści wiadomości. Więc daje to wrażenie, jakby postacie faktycznie mówiły.
Dźwiękowo, ustosunkowując się do poprzedniego zdania, bohaterowie, nie dość że poruszają ustami. To autor dodał do dialogów dźwięki z oryginalnymi podkładami głosowymi bohaterów z serialu. Co uważam jest strzałem w dziesiątkę. Niestety, w miarę możliwości trzeba przeklikiwać wiadomości, aby dźwięki nadążały za wyświetlanym tekstem, bo jeśli się nie uda, to tekst zostaje, a dialogi dźwiękowe lecą dalej.
Wracając jeszcze do oprawy graficznej, przyznam że lokacje i ich wygląd, prezentowały się całkiem dobrze. Mapy nie były za duże i przesadnie za małe. Wędrując przez piękny las, czy martwą puszczę. Nie odczuwałem że mapa jest szczególnie rozległa, aby sztucznie wydłużyć rozgrywkę.

Podsumowując, jest to bardzo krótki projekt, na 30 minutowe zabicie czasu.
Dzięki dopracowanemu ABSowi, który zdecydowanie pcha się na pierwszy plan i dzięki niemu, można przymknąć oko na oklepaną fabułę. Gra jest wciągająca i posiada mały klimacik, który jest potęgowany przez dźwiękowe dialogi.
Warto też wspomnieć iż produkcja zdobyła uznanie i zdobyła recenzję na bardziej komercyjnym portalu, a to wszystko dzięki wiernym fanom Włatców Móch, którym projekt bardzo przypadł do gustu.

Czas wejść do jaskini i spotkać Panią Frau... tzn.., Shigellę.
Mapa magicznej krainy.
Kula ognia na zombika.
Druid został uratowany.


Tekst: Rubin
email: rubinrpg@wp.pl