...: Strona :...
News
Archiwum
Redakcja
Chat ( 0 )
Forum
Księga Gości
Imprezy
Linki
Wymiana
Radio

- Download -
Programy
Gry
Zasoby
Music
Sound
Inne

- RPG Maker -
RPGMZ
RPGMV
RPGVXAce
RPGVX
RPGXP
RPGME
SimRPG95
RPG95
WRPGE

- Projekty -
Virtua Twierdza
Pogromca II

- Krypta -
Kompendium
Scenariusze
Questy
Artykuły

...: Buttony :...
Dragon Ball Nao
M.U.G.E.N Samouczek
Pokemon Valhalla
Pokemon Crystal PBF
Pillars of Eternity POLSKA - największy portal Pillars of Eternity (Project Eternity)
Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglądarce



Modules -  the greatest and ultimate place for every tracked-music sympathizer


Informacje || Problem z grami || Zgłoś nowe materiały
Download >> Gry


Pakit Racing 2

Autor: Pakitos

RPG Maker: XP
Wersja: Pełna
Gatunek: Wyścigowa
Język: Polski
Rozmiar: 9,00 MB
Ocena: 3/10

Informacje dodatkowe:
- nie wymaga programu

DOWNLOAD | DYSKUSJA FORUM


Pakit Racing 2, nie różni się niczym od swojej poprzedniej części. Nadal to samo co było w jedynce i nadal te same niedosciągnięcia, a więcej niepotrzebnych drobnostek.


Produkcja, tak samo jak jej poprzednia odsłona, oferuje to samo co dotychczas. Gra, jest parodią gry wyściogwej, posiadającą niestandardową grafikę, którym jednym się spodoba zważając na swoją niestandardową budową, a innych odrzuci, ponieważ stwierdzą że jest to lekko kiczowate.

Wcielamy się w bohatera, który ma wygląd trójkąta, a bardziej paraboli i głównym celem jest dojechanie do z punktu A do punktu B przed przeciwnikiem, lub w wyznaczonym czasie.
Wątku fabularnego tutaj nie zaznamy. Produkcja jest całkowicie tą 'zręcznościową', gdzie jest on zbędny. Cała otoczka, skupia się na zbieraniu punktów RANK, które pozwolą odblokować kolejne poziomy.

- co nowego?
Proponuje przejść do konkretów i wymienić co zostało dodane do nowej odsłony PRII
Samouczek: za nim rozpoczniemy przygodę, musimy na początku przejść krótki samouczeg, gdzie przed każdą przeszkodą na torze, wszystko jest opisane. (co było również w jedynce).
Odliczanie: przed rozpoczęciem pościgu, autor zrobił to czego brakowało w jedynce, czyli możliwość przygotowania się gracza do wystartowania. Krótkie 3 sekundowe odliczanie.
System medali: ponoć, jest coś takiego, ale prawdę mówicąc nie zauważyłem.

Nowe Tryby
Wyścig na czas: należy przejechać trasę w wyznaczonym czasie.
Plansze fanów: tryb jest tym samym co wyścig na czas, z tą różnicą iż plansze są zaprojektowane przez graczy.
Gra o Wszystko: trudniejsze poziomy od pozostałych, bardziej pomysłowe plansze, oraz mniej czasu.

Mechanicznie, autor niestety kompletnie się nie skupił na poprawie błędów występujących w jedynce, tylko dodał kilka dodatków. W dalszym ciągu, można zablokować wrogiego NPC, aby nas nie ominął. Nadal NPC, mają jedną i tę samą trasę (brak różnorodności), tak jak pisałem przy jedynce, wprowadziłbym system, aby przeciwnikowi (losowało) trase i ten będzie jeździć inaczej, przy każdym wyścigu, aby nie można było się nauczyć jego trasy i wykorzystywać tego. I niestety, ale punkty RNKT są nadal służą do sztucznego wydłużenia rozgrywki co skutkuje że musimy przechodzić x10 razy tę samą trasę z tak samo poruszającym się NPC.

Graficznie, dwójka tam samo bazuje na tych samych zasobach co jedynka, fakt są one niestandardowe. Ale tak jak wspomniałem wczesniej, jedni uznają takie rozwiązanie za prostotę i 'jakieś' rozwiązanie, a inni uznają to za kicz. Mi osobiście, takie rozwiązanie nie przeszkadza i moje oczy z tego powodu nie krwawią ;).

Muzycznie, tutaj usłyszymy to samo co za jedynki. Co prawda nie jest to monotonne i na trasach są różne dźwięki. Jednak towarzyszy mi to samo uczucie, które miałem przy pierwszej odsłonie i muzyczki moim zdaniem nie podkręcają klimatu zaciekłej rywalizacji i wyścigu o wszystko.

Podsumowując, nowa odsłona oferuje to samo co jedynka. Pomijając kilka bajerów w postaci, nowych trybów, czy bardziej rozbudowanych tras. Autor wprowadził odliczanie które pozwala na chwile się przygotować do wyścigu, a nie zostaje wrzucony do lokacji i wyścig trwa od razu.
Niestety, tak jak pisałem wcześniej, trzeba się skupić na poprawie błędów, a nie na dodawaniu bajerów, które co prawda posługują za poprawę rozgrywki, ale nijak to się ma w skali błędów, które tutaj nadal występują.

Samouczek, czas start
Kilka nowych trybów - może wybiore ten na czas?
Ile tu plam oleju, czy zdąże dojechać do mety?
Przeciwnik ma przewagę, nie mogę się poddać.


Tekst: Rubin
email: rubinrpg@wp.pl