...: Strona :...
News
Archiwum
Redakcja
Chat ( 0 )
Forum
Księga Gości
Imprezy
Linki
Wymiana
Radio

- Download -
Programy
Gry
Zasoby
Music
Sound
Inne

- RPG Maker -
RPGMZ
RPGMV
RPGVXAce
RPGVX
RPGXP
RPGME
SimRPG95
RPG95
WRPGE

- Projekty -
Virtua Twierdza
Pogromca II

- Krypta -
Kompendium
Scenariusze
Questy
Artykuły

...: Buttony :...
Dragon Ball Nao
M.U.G.E.N Samouczek
Pokemon Valhalla
Pokemon Crystal PBF
Pillars of Eternity POLSKA - największy portal Pillars of Eternity (Project Eternity)
Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglądarce



Modules -  the greatest and ultimate place for every tracked-music sympathizer


Informacje || Problem z grami || Zgłoś nowe materiały
Download >> Gry


Pakit Racing 3

Autor: Pakitos

RPG Maker: XP
Wersja: Pełna
Gatunek: Wyścigowa
Język: Polski
Rozmiar: 9,00 MB
Ocena: 2/10

Informacje dodatkowe:
- nie wymaga programu

DOWNLOAD | DYSKUSJA FORUM


Pakit Racing 3, to ostatnia część z serii trylogii gier wyścigowych. Czy w trójce autor postara się zniwelować przeskody, które stały na drodze do sukcesu przy dwóch poprzednich odsłonach?


Ostatnia cześć z trzech cześci Pakit Racing. Jak widać Pakitos idzię za ciosem i mimo niedoskonałości poprzednich odsłon, wydaje ostatnią trzecią część.
PR3 oferuje te same mechaniki co wcześniejsze wersje. Jako że gra gatunkuwo co prawda jest wyścigiem, a graficznie kompletnie odstaje od tego, głównym celem gracza jest dojechanie, a w tym wypadku dojście, do diamenciku, który jest odpowiednikiem mety.

PR3, mechanicznie oferuje takie same zasotosowania z kilkoma dodatkoami które mogliśmy oglądać wcześniej. Mapa testowa na której wybieramy trasę, zbieranie punktów i gromadzenie ukrytych gwiazdek.
Poprzednie odsłony oferowały wyścig z przeciwnikiem, z którym trzeba było rywalizować, kto pierwszy dotrze do mety. W trójce, w normalnych poziomach, dostajemy zamiast przeciwnika czas i w kilkanaście sekund musimy przejść przez trasę pełną przeszkód takich jak: plamy oleju, odłamki lodu, itp. Wszystko to co oferowali poprzednicy.
Co do samej rywalizacji z przeciwnikiem, otrzymamy ją tylko i wyłącznie na etapie z tzw. bossem.
Poziom truności jest tutaj na średnim poziomie, nie jest za łatwo i nie jest też przesadnie trudno. Na początku rozgrywki, przyznam że podchodziłem do poziomów kilkakrotnie za nim udało mi się je przejść.
Moją uwagę zwróciły punkty RANK, w poprzednich odsłonach aby dostać się do kolejnego poziomu trzeba było kilkakrotnie przechodzić poprzendi poziom co wywoływało po jakimś czaise nude. Natomiast tutaj, uważam że jest to w miarę wyważone, bo, aby osiągnąć wymaganą ilość punktów do kolejnego poziomu, przechodziłem poprzedni do dwóch razy.

Dodatki jakie oferuje trzecia odsłona to, nowy panel zadań po wciśnięckiu klawisz [shift], Będzie można odblokować dodatkowe ukryte etapy, jak zimowy poziom, czy przetrwać 300 sekund w apokalipsie z kolcami.
Bardzo ciekawe zastosowanie, którego nie było wcześniej

Graficznie, trójka przeszła totalną metamorfozę, ponieważ teraz nie ścigamy się trójkątami na mapie z niebieskim lub zielonym tłem. Tylko biegamy bohaterem z podstawowego makera. Nie rozumiem jakie to ma odzwierciedlenie wyścigu, ale sądzę że takie rozwiązanie nie jest pozytywnym wyjściem. Wolałem już to co oferowały poprzednie części.
Jedynie, co jest bardzo mocno odpychające to ekran poziomów, no bo tutaj jest po prostu totalna masakra.
Co do samego wyglądu tras, pomimo że mi totalnie nie leżą grafiki z RTP, myślę że poziomy wyglądają na trudniejsze wśród drzew, zielonej trafy, które się zlewają z otoczeniem. Momentami cieżko jest dostrzec niektóre przeszkody.
Autor mógł również zapanować nad widocznością czasu w prawym górnym rogu, bo niejednoktornie musiałem się przyglądać ile mi zostało sekund do końca. Jeden z najważniejszych aspektór który nieustannie towarzyszy graczowi, a został spartaczony.
Muzycznie, nic nowego, to co było przez dwie części, tak jest i w trójce. Muzyka nie podkręcała klimatu wyścigu.

Podsumowując, miałem nadzieję że przy trzeciej cześci autor weźmie sobie do serca rady, jakie były do niego kierowane przez graczy, ale moje modlitwy nie zostały wysłuchane. W jedynce jak i dwójce, grafika mimo że na początku szokuje, sądzę że była bardziej klimatyczna niż to co serwuje trójka.
To co zostało zmienione, to autor wywalił przeciwnika z mapy i poszedł na łatwizne ustawiając czas. Co całkowicie nie oddaje klimatu wyścigu, tylko dośc szybko wprawiło mnie w nudę. Dodatkowo strasznie mnie raziło, dlaczego gra gatunkowo jako wyścig, kiedy tutaj kompletnie tego nie czuć. W poprzednich częściach chociaż grafika była tego parodią, a tutaj nawet to już zostało zabrane. Niestety, co tutaj dużo mówić jak na mechaniki jakie oferuje produkcja są one wykonane POPRAWNIE, no i jak wiemy to jest śilnik RPG Makera, więc tutaj Need For Speeedy nie powstaną, ale potencjał można by było znacznie lepiej wykorzystać niż to co dostaliśmy przez wszystkie trylogie Pakit Racing.

Co to zrobić, gdzie podejść? Chyba do tych czarnych plam na dole ekranu
Wyścig na czas - start!
Dodatkowe punkty za wykonanie zadania.
Trzeba uważać na czerwone punkty!


Tekst: Rubin
email: rubinrpg@wp.pl