...: Strona :...
News
Archiwum
Redakcja
Chat ( 0 )
Forum
Księga Gości
Imprezy
Linki
Wymiana
Radio

- Download -
Programy
Gry
Zasoby
Music
Sound
Inne

- RPG Maker -
RPGUNITE
RPGMZ
RPGMV
RPGVXAce
RPGVX
RPGXP
RPGME
SimRPG95
RPG95
WRPGE

- Projekty -
Commander
Eden Universe
Pogromca II
Virtua Twierdza

- Krypta -
Kompendium
Scenariusze
Questy
Artykuły

...: Buttony :...
Goniec RM (Archiwum)
Dragon Ball Nao
M.U.G.E.N Samouczek
Pokemon Crystal PBF
Pillars of Eternity POLSKA - największy portal Pillars of Eternity (Project Eternity)
Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglądarce



Modules -  the greatest and ultimate place for every tracked-music sympathizer
Dragon Ball Great


Informacje || Problem z grami || Zgłoś nowe materiały
Download >> Gry


Perfect World

Autor: Amadik

RPG Maker: ME
Wersja: Pełna
Gatunek: Przygodowa
Język: Polski
Rozmiar: 62 MB
Ocena: 8/10

Informacje dodatkowe:
- Brak

DOWNLOAD | DYSKUSJA FORUM


Akcja gry toczy się w świecie mocno ' futurystycznym'. Jest rok 2063. Na świecie panuje względny spokój, choć daje się wyczuć atmosferę napięcia, która z dnia na dzień się wzmacnia. Bohater jest świeżym nabytkiem jednej z firm. Nie jest i nigdy nie był człowiekiem. Posiadł jednak umiejętności, które wyróżniają go na tle innych. Bohater ma być asem w rękawie, a zarazem pomocnikiem. Stanie w centrum konfliktu i wkrótce zauważy, że być może istnieje więcej prawd niż ta jedna, którą mu wpajano.

Tak oto autor gry, Amadik przedstawił fabułę gry Perfect World. Świat w którym powszechna jest nowa technologia, jakieś działka, lasery i inne takie bajery... Nasz bohater, Agent P. pracuje dla 'agencji' (może bardziej pasowałoby tu stwierdzenie firma) o nazwie Sigma Company, która z kolei zleca mu różne misje. Wydaje się oklepane, ale na szczęście tak nie jest, misje są dosyć długie i wypchane pobocznymi zadaniami, bardzo często ich przejście będzie wymagać logicznego myślenia i badania mapy, a nie chodzenia od A do B. Fabuła z czasem robi się coraz bardziej skomplikowana i co jakiś czas zmusza gracza do dokonywania wyborów(przez co można przechodzić grę kilka razy). Ponadto później można dołączyć do pobocznych frakcji, jak i pracować dla innych 'agencji'.

Amadikowi udało się zbudować futurystyczny klimat używając odpowiedniego stylu grafik. Użyte zostały różne upiększacze graficzne typu fogi czy jakieś efekty świetlne, przez co oprawa wizualna wydaje się bardzo dopracowana w każdym szczególe. Mapy zbudowane są dobrze, nie świecą pustkami, dodatkowo poziom interakcji z otoczeniem jest dość wysoki, w wielu miejscach znajdują się jakieś karty osobowe, notatki, i to wszystko można przeczytać i dopomóc sobie w naszej misji. Wszystko to nakręca świetnie dopasowana do sytuacji muzyka w formacie mp3 (midi raczej by nie pasowały) budująca ten nastrój mrocznej przyszłości. Wracając do grafiki, niestety nigdzie nie ujrzymy facesetów podczas dialogów. Trochę szkoda, ale cóż...

Może teraz trochę o oskryptowaniu gry. Po prawej stronie widzimy dość prosty HUD pokazujący nam ilość posiadanej aktualnie amunicji i HP naszego agenta. Walczymy na mapie jedną z naszych broni(mamy do wyboru nóż, pistolet, broń maszynową i laserową). O ile przeciwnicy nie są raczej jakimś wyzwaniem(przynajmniej podczas naszych pierwszych misji) to na mapach są porozstawiane jakieś pułapki typu elektryczność czy działka aktywne w trakcie alarmu. Mamy dostępny również dziennik zadań, podgląd na posiadane dokumenty i 'menu' pozwalające na zobaczenie ilości łamaczy kodów, apteczek, pieniędzy i innych rzeczy. Dziwne jest to, że trzeba używać klawiszy kolejno: F1(dziennik), F2(dokumenty) oraz I(przedmioty) żeby się do nich dostać. Gra wykorzystuje PowerMode, dzięki czemu autor zrobił ładny ekran tytułowy.

Niestety Perfect World, mimo tytułu nie jest perfekcyjny. Posiada on także kilka wad(może raczej błędów/niedoróbek), jedną z nich jest dosyć nieczytelne okno podglądu ilości przedmiotów (to po wciśnięciu I), przez co trzeba trochę czasu spędzić na zapoznanie się z nim. Ponadto apteczki używamy od razu, bez potwierdzenia. Ale to nie jest aż taka wielka wada, więc można na nią przymknąć oko tak samo jak na pojawiające się czasem(ale niezbyt często) wulgaryzmy czy dość trudne do opanowania sterowanie. Nie podobało mi się także to, że w niektórych lokacjach trudno były widoczne przejścia pomiędzy mapami (zwłaszcza tam gdzie użyty był autotile sufitu, skąd mam wiedzieć czy tam jest jakieś przejście czy ściana).

Gierka ciekawa i oryginalna, można trochę pograć, aczkolwiek nie każdemu się spodobają takie klimaty.

Hakowanie? Już się zapowiada bardzo ciekawie.
gracz będzie musiał się przyzwyczaić do zapamiętywania różnych kodów, aby hakować komputery, kamery i inne urzadzenia.
Główne menu w grze, pochwala dla autora za pomysł i wykonanie.
Prawie jak Solid Snake...


Tekst: Pakitos
email: p-akitos@o2.pl


Twierdza RPG Maker || RPG Maker Polska
2002-2024