


| Wyspa Przetrwania
| |
| Autor: Szymkim213
RPG Maker: RPGVXAce Wersja: Pełna Gatunek: Survival Język: Polski Rozmiar: 2,0 MB Ocena: 2/10
Informacje dodatkowe: - Brak
|  | |
| DOWNLOAD | DYSKUSJA FORUM | |
Wielbiciele Minecrafta rządni budowy domków, rozpalania ognisk i surviwalu w celu poszukiwania surowców do konstrukcji przedmiotów.
Mogą kliknąć download, ale zaznaczam, że należy produkcje traktować z przymrużeniem oka
Fabuła skupia sie jedynie na aspekcie w samym początku przygody, gdzie musimy jak najszybciej wydostać się z
tonącego samolotu, który wygląda na to że uległ zniszczeniu i lada chwila może eksplodować.
Bohater przepływając swoja łodzią na bezludną małą wyspę. Musi walczyć o przetrwanie i zmagać się z
problemami życia codzienego, czyli zaspokojeniem głodu i pragnienia.
Głównym celem bohatera jest przetrwanie, o zmroku będzie zmuszony rozpalać ognisko, a za dnia
eksplorować wyspę i przeglądać każdy zakamarek w poszukiwaniu surowców, aby mógł wybudować schronienie i łódź, by mógł opuścić wyspę.
Niezbędnym przemdiotem, który nakieruje bohatera na zapotrzebowania surowców, będzie Księga Przetrwania,
którą można znaleźć w porzuconej skrzyni. Dzięki jej użyciu, dostaniemy wiele możliwości budowania, oraz masę niezbędnych wskazówek.
Mechanicznie, jak na produkt Survivalowy, tytuł prezentuje się poprawnie.
Możliwość eksplorowania każdego krzaczka, drzewa, czy źdźbieł trawy w celu poszukiwania surowców, jest zrobione
dobrze. Do tego dochodzi możliwość craftingu przedmiotów, czyli łączeniu patyczków i kamenia w celu stworzenia młotka.
Który przełoży się na możliwośc zbudowania szałasu, tratwy, czy ogniska.
Dodatkowo bohaterowi towarzyszą stany: głodu, pragnienia, odpoczynku i zdrowia. Należy tego pilnować i
poszukiwać pożywnienia, oraz pamiętać o odpoczynku, aby bohater zregenerował swoje siły.
Niestety, na tym się kończą mechaniki tego tytułu, zdecydowanie zabrakło tutaj czegoś co widziałem w np. terrari,
czyli robi się zmrok, trzeba jak najszybciej wybudowac schronienie, aby przetrwać ataki dzikich zwierząt,
czy powiększyć mapę, aby surowce się nie generowały w kółko, tylko pozwolić graczowi przemieszczać się,
aby zbierał nowe surowce i budował nowe schronienia.
Niestety wyspa jest bardzo mała i główna egzystencja bohatera skupia sie na wciskaniu klawisza enter, na każdej kratce.
Graficznie jak i muzycznie, tytuł korzysta z podstawowego RTP, więc tutaj szału nie ma co sie spodziewać.
Autor ograniczył produkcje do dwóch map, gdzie na tej pierwszej spędzamy 10 sekund, a na tej drugiej
do 15 minut, ponieważ tyle trwa cała rozgrywka.
Podsumowując, Wyspa Przetrwania w sumie wygląda całkiem przyzwoicie i ma dobrze uplasowane mechaniki.
Głód, Pragnienie, Odpoczynek, czy system craftingu w celu skonstruwania przedmiotu, który będzie można wykorzystać
do większej budowy. Niemniej, jest to twór na 15 minut, gdzie prawdę mówiąc nasza gra skupia się na wciskaniu klawisza enter
i bieganiu po małej wysepce. Pomysł niby fajny, wstępne wykonanie również. Ale do ideału jeszcze bardzo daleka droga.
.png)
Musze jak najszybciej się ewakuować, woda zaleje za chwile wszystko.
.png)
Przeszukiwanie wyspy, może coś znajdę co pozwoli mi przetrwać noc.
.png)
Zaczynam sie robić spragniony i głodny.
.png)
Musze rozpalić ognisko przed zmrokiem.
Tekst: Rubin
email:
rubinrpg@wp.pl