...: Strona :...
News
Archiwum
Redakcja
Chat ( 3 )
Forum
Księga Gości
Imprezy
Linki
Wymiana
Radio

- Download -
Programy
Gry
Zasoby
Music
Sound
ICO

- RPG Maker -
RPGMV
RPGVXAce
RPGVX
RPGXP
RPGME
Sim RPG 95
RPG95

- Projekty -
Virtua Twierdza

- Krypta -
Kompendium
Scenariusze
Questy
Artykuły

...: Buttony :...
Anime Gakure
Polska Manga
Dragon Ball Nao
Słodki Flirt - gra o randkach
Radio Aoi - najlepsze radio z muzyką azjatycką
Alchemic
M.U.G.E.N Samouczek
Pokemon Valhalla
Tsukuru Archive
Crasher World
Pillars of Eternity POLSKA — największy portal Pillars of Eternity (Project Eternity)
fallout walkthrough, fallout playground, video game walkthrough, playground, walkthrough, games
Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglądarce
Modules -  the greatest and ultimate place for every tracked-music sympathizer


Informacje || Problem z grami || Zgłoś nowe materiały
Download >> Gry


Złodzieje Owiec

Autor: LionHead

RPG Maker: XP
Wersja: Pełna
Gatunek: Zręcznościowa
Język: Polski
Rozmiar: 3,2 MB
Ocena: 5/10

Informacje dodatkowe:
(brak)

DOWNLOAD


Jak mamy kraść, aby ukraść? Proste... Musimy zagrać w Złodzieja Owiec, który to pokaże nam, co mamy zrobić. Lecz czy aby na pewno? Tego dowiecie się niebawem z mojej recenzji. Recka jest wersją poprawkową, ponieważ poprzednia było, lekko mówiąc, dość skromna? Tak, tak sobie tłumaczmy. No to Raszku, do roboty.

Co oferuje nam gra? Czy przyciąga ludzi? Z założenia tak ma być - że niby przyciąga, ale jak jest? Wygląda mi na słabo dopracowaną zręcznościówkę, łapanie owiec jest banalne, żadnych przeszkód, sam zombiak, który ma nam w tym przeszkodzić, ledwo za nami nadąża. Myślę że problemem jest tu mało obszerna wiedza autora na temat makera, zawiodły umiejętności.

Sama gra jest dość fajnym pomysłem, luźna zręcznościówka, jakieś tam dźwięki, wszystko na luzie i w żartobliwym klimacie. Myślę, że to właśnie było założeniem autora, gdy tworzył ten projekt. Mimo iż jest on nie do końca dopracowany, warto poświęcić mu kilka minut. Autor gry nie zablokował, więc kto wie, może postanowicie zrobić lepszą wersję na wytycznych LionHead'a?

Oprawa wizualna gry to podstawowe RTP, które komponuje się dość dobrze (jak to na jednakowy styl wypada :p), z kolei oprawa audio to kilka dodatkowych utworów spoza palety dźwięków RTP, które mimo innego stylu, odstającego od gier, nie przeszkadzają za specjalnie, powiedziałbym wręcz, że nawet się komponują.

Mapping w grze jest poprawny, trochę ogarnia mnie smutek, że autor nie poświęcił na niego nieco więcej czasu, ponieważ jest dość pusto, jednak na złe mu to nie wyszło, ogólnie jest w porządku. Jeśli jesteśmy już przy mapkach, to w całej grze jest ich aż DWIE! Tak, czy dwie mapki są kluczem do sukcesu gry? Na to pytanie wam nie odpowiem, oceńcie to sami.

Ziarnko do ziarnka, a zbierze się miarka - idąc tym tropem, gdy wszystkie słabsze elementy gry połączyć w całość, wychodzi nam całkiem fajny średniak, który może jakoś w serce nie zapada, ale kilka minut w naszym życiu zajmuje. Czy z niesmakiem? Powiem, że mimo iż było monotonnie, to nawet fajnie się w to pograło. Osobiście wystawiłbym ocenę 4/10, jednak skoro autor poprzedniej recki wstawił już te 5/10, to niech tak zostanie. Powiedzmy, że dziś Rahim urządził sobie dzień dobroci dla ludzi.



Dziwaczny pomysł, głodnemu Zombikowi mamy kraść owieczki.

Mapping, nie reprezentuje się jakoś zaskakująco.
Ale niektóre rzeczy, aż można przewidzieć.
No i instrukcja dla opornych.


Tekst: Rahim
email: rahim_rpg@o2.pl