...: Strona :...
News
Archiwum
Redakcja
Chat ( 1 )
Forum
Księga Gości
Imprezy
Linki
Wymiana
Radio

- Download -
Programy
Gry
Zasoby
Music
Sound
ICO

- RPG Maker -
RPGMV
RPGVXAce
RPGVX
RPGXP
RPGME
SimRPG95
RPG95

- Projekty -
Virtua Twierdza
Pogromca II

- Krypta -
Kompendium
Scenariusze
Questy
Artykuły

...: Buttony :...
Dragon Ball Nao
M.U.G.E.N Samouczek
Pokemon Valhalla
Tsukuru Archive
Pillars of Eternity POLSKA - największy portal Pillars of Eternity (Project Eternity)
Kroniki Fallathanu - Prawdziwy mmoRPG w przeglądarce
Subiektywnie o Tekstowych Grach Fabularnych i nie tylko
ZAYKOWORKS



Modules -  the greatest and ultimate place for every tracked-music sympathizer


Informacje || Problemy z RPGVXAce || Zgłoś nowe materiały
RPG Maker :: RPG Maker VX Ace



RPG Maker VX Ace jest poprawioną wersją programu RPG Maker VX. Sporo osób myli RPGVXAce z rozszerzeniem RPGVX, przede wszystkim ze względu na nazwę, jak i strukturę programu. RPGVXAce odziedziczył po RPGVX śmieszną rozdzielczość (544x416), strukturę oraz zasoby. Ma on jednak wiele własnych nowości, jak np. nowe narzędzie do rysowania cieni (dla budynków) i generator tworzenia własnych postaci (grafiki postaci na mapę - charsetów, oraz grafiki twarzy - facesetów). Ekran tytułowy składa się teraz z dwóch części (z dwóch elementów graficznych), można także dodać tytuł gry. Inne ciekawe nowości to: system gąsieniczki (cała drużyna podąża za bohaterem - opcję tę można wyłączyć), dodatkowe współczynniki dla statystyk, dodatkowy pasek na umiejętności (TP - Punkty Techniczne, niektóre umiejętności wymagają TP by ich użyć, punkty TP napełniają się w zależności od zadawanych ataków oraz obrażeń). Język programowania ruby został uaktualniony do wersji RGSS3.

Menu:
  • Opis - szerszy opis programu, screeny, prezentacja
  • Kursy - Krok po kroku, nauka obsługi programu
    - link do kursu

  • Skrypty Ruby - skrypty nadające całkowicie nowe znaczenie, rozrywkę dla projektu
  • Zdarzeniówki - rozwiązania techniczne za pomocą zdarzeń, które urozmaicają grę
  • Zasoby RPGVXAce:
            Battlebacks (tło walki)

  • Zasoby RPGVX*:
            Animations (Animacje walki)
            Battlers (Grafika bohatera i potwora)
            Characters (Animacja bohatera, przedmiotów)
            Faces (Twarze)
            Parallaxes (Panoramy)
            System (Balloon) ("Dymki")
            System (Battle Floor) (Podłoże walki)
            System (Battle Start) (Rozpoczęcie walki)
            System (Game Over) (Ekran końca gry)
            System (Iconset) (Ikony)
            System (Messageback) (Okno wiadomości)
            System (Shadow) (Cień)
            System (Tiles) (Kafelki)
            System (Title) (Ekrany tytułowe)
            System (Window) (Okno)

    *Materiały z RPGVX pasują do RPGVXACE, dlatego jest przekierowanie do działu RPGVX)